-könnyű
-masszív
-szép
-kellemes rugózás
-könnyű tekerni, sebes mint a szél
-nyereg már rövidebb használat után is kényelmetlen
-a váltókarok gyenge minőségűek, szerintem egy határozottabb váltásnál könnyen letörhetnek
-markolat nem az igazi
-lábtámasz hiánya
Sok-sok év kihagyás után első "komolyabb" keróm. Elég sokat gondolkodtam hogy megvegyem de így 40-50 km használat után azt kell mondanom megérte. Persze még az alkatrészek nem koptak igazán, érződik hogy új. Városban használva teljesen megvoltam vele elégedve, azonban sokszor az az érzésem támadt hogy kisebb bukkanóknál, patkáknál (amit nem lehet kikerülni) már lassabb sebességnél is dobálta a láncot. Ezért erre oda kell figyelni. A jobb minőségű földutak meg se kottyannak neki, de a kevésbé jó minőségű utakat inkább kerülném. A tapasztalatokat a későbbiekben frissíteni fogom!
Update 2015.06.07
Lassan már 1 éve használom, alapjában véve semmi problémám nincs a keróval, de azért néhány dolog kezd zavarni:
-ahhoz hogy egy kicsit tempósabb sebességgel tudjak menni a legnagyobb fokozatba kell kapcsolnom, más szóval elférne még rajta 1 fokozat
-többször előfordult hogy váltáskor a lánc nem ment át másik sebességbe vagy egyszerűen leesett, bár ezeket megfelelő karbantartással orvosolni lehet.
-a váz festése könnyen kopik, "karcok" jelennek meg a vázon amit általában a lakat okoz, de azért egy ilyen árkategóriájú kerékpárnál nem kéne előfordulnia
Városban ide-oda "szaladgálás", aszfalton, jobb minőségű földutakon hosszabb tekerésre,túrázásra is, de "öregesbb tempóban"