olcsó,ha lehet kapni
sajnos a kidolgozása nem sikerült túl jól az enyémnek. volt egy másik is,igaz csak sima szénacél volt. annál jó volt minden.
én téli kerékpárnak építettem meg. ami nálam nem volt jó: a láncvillák összekötő eleme túl közel lett forrasztva a kerékhez,így csak akkor lehet kivenni ha kiengedem a levegőt a hátsó kerékből. a másik gond a fékhíd pontatlansága. ez sem lett pontosan felforrasztva. kicsit "előre bukik" emiatt a hátsó fékem.
hiányoltam a két kulacstartó felfogatást a vázon. mondjuk megoldottam. kifúrtam a vázat,menetet fúrtam bele,és kész. elég vastag a csőfal,így talán benne is marad majd. ha nem válik be,akkor szegecsanyával megoldom majd.
Mennyire merev az egész váz? hát merev,de mihez képest? van tapasztalatom jobb acélvázakkal,de nem tudom mennyire érdemes összehasonlítani velük. én elfogadhatónak tartom a merevségét,és a kényelmét. mondjuk nem egy reynolds 531-es kényelem,de azért használható.
Milyen a geometriája (hogy kanyarodik, milyen az egyenesfutása)? a geo rendben van. irányítása inkább semleges. kiváló egyenes futása van. ha komolyabb csőszettből lenne,akkor nagyon ajánlanám kezdő versenyzőknek is.
Milyen minőségűek a hegesztések? nem hegesztett. muffos illesztékes,forrasztott. az említett hibákon kívül amúgy átlagosnak mondanám.
Mennyire tartós a festés? szinte csak télen,és rossz időben használom. aránylag jól bírja. egyébként sötét kék az enyém.
Mekkora a tömege? nem tudom. sosem mértem,de nagyon nehéz. nem csodálkozok rajta,mert ahogy számoltam kb 1,3 mm vastag a csövek fala.
amilyen kidolgozási hibái vannak,azt csak az én vázamon tapasztaltam. volt már a kezem között néhány. azoknál nem volt ilyen gond.
téli bringának jó. kezdőknek is jó. az a lényeg,h ne költsön senki túl sokat rá,mert annyira nem nagy szám ez a váz.