Vuelta Airline 4 felni

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 3.500 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Bitang masszív,
-olcsó,
-szép aero kinézet (vékony, magas profilú),
-könnyű felrakni rá a gumit (még a drótperemes 23asat is),
-több féle szeleppel "kompatibilis"

Hátrány

-Nehéz,
-úgy kell keresni

Tapasztalat

Igazi utcai harcos bringákba való ez a felni, bitang masszív(!) (3 keresztben DT 2 mm-es küllőkkel fűzve használom elöl; elpusztíthatatlan) és bitang jól is néz ki. 30 mm magas perem, aero kidolgozás; fixibe tökéletes választás, főleg a ramaty Magyar utakra. Könnyű volt rátenni a drótperemes Schwalbe gumót, minden szenvedés nélkül, szelepet a franciától az autósig fogad. Sajna már nem kapni sehol, úgy kell vadászni, pedig még hátra ilyet szeretnék 36 küllőset. Akinek van ilyen eladó felnije, az kérem jelezze! KÖSZÖNÖM! Hátránya hogy nehéz, de engem mondjuk nem érdekel a súlya, mert itt az Alföldön a városban nem lényeg, hogy milyen nehéz, sokkal inkább hogy milyen erős. És ez a felni nagyon az! Nehéz elindítani, viszont utána nagyon megy...

Erre ajánlom

Városi csapatósokba, fixikbe

Ennyiért vettem
10ezer befűzve
Csatolt képek
Vuelta Airline 4 felni
Vuelta Airline 4 felni
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Anyag van benne.. szétfékezni nem fogod (igaz, ez hátul van befűzve, hajtásoldalon 3 keresztre, ellenoldalt radiálra.. fék nem nagyon éri, mert hát a hátsó kerék nem fékezésre van a bringában, hanem hajtásra! )
  • Erős, nagyon jól bírja CívisCity kráterkészletét. Tolerál ez mindenféle "seggeskedést".
  • Relatíve olcsó a nagyobb nevekhez (Dété, Mávik) képest az Airline 4 felni.
  • Lendkerék. Egyszer belendül, aztán ember legyen, aki megállítja. Főleg, ha fikszi.
Hátrány
  • Kőnehéz az Airline 4, ami konrkétan hatszáz gramm fölötti saját tömeget jelent.. Az nem gyenge, na.
  • Ma már Rodi néven kapható, de azok maradhattak volna a konyhai mosogatók gyártásánál (nekem is Rodi mosogatóm van.. )
  • Nehéz hozzájutni jó állapotban.
  • Ha festve van, bűnronda.
  • Aszimmetrikus küllőzés mellett pár hónap városi veretés után beleállt a nyolcas.
Tapasztalat

Motobecane. De ha már annyit nézem azt a vasat, meg néha hajthatom is, hagy véleményezzem már "életem legnehezebb országúti felnijét". 

Egész kellemes hatása van ezüst oldalfallal, masszív benyomást kelt ez a Vuelta felni, leginkább a Campagnolo Atlanta 96 felnikhez tudnám hasonlítani (bár nekem méxico 68 van.) Jó nehéz ez is. De városban szerintem nem olyan kritikus,főleg nem itt Debrecenben, ahol van... 2 méter szintkülönbség, az is lépcsőn. Mi nem ismerünk dombot, nekünk a fekvőrendőr már megmászhatatlan csúcsot jelent, így minket nem érdekel, hogy hegyre mennyire szar menni ezekkel.

Erre ajánlom

Városba, sík terepre, fikszeshez, meg akár nagyobb súlyú Ritter alá országútra.

Csatolt képek
Vuelta Airline 4 felni
fekfelület a cafiróval
Vuelta Airline 4 felni
trikó ultegrával fűzve észájmetrikhátul
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Elnyűhetetlen, 36 küllővel olyan erős kereket lehet összehozni vele, ami mindent kibír. Nekem nem okoz gondot a gumiszerelésnél sem, 25-ös Hutchinson Flash van rajta.

Jól néz ki.

Hátrány

Baromi nehéz, de úgysem az vesz ilyet, aki hegyi menő akar lenni valamelyik nagy körversenyen.

Tapasztalat

Egy használt országútival került hozzánk, én már a második felhasználója vagyok családon belül is. Nyolcasnak, deformációnak nyoma sincs. Most a városi bringám  hátsó kerekében forog, amire ebben a szezonban gyerekülés is került. Soha nem félek attól, hogy egy úthibánál meghalna alattunk a hátsó kerék.

Erre ajánlom

Városi közlekedés.

Csatolt képek
Vuelta Airline 4 felni
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krupcheck avatar
91 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

622-es Vuelta Airline 4-eseket használok, örökhajtóson, városi zúzdában.

  • Bitang erős. Egy atomtámadás után csotányok lesznek a Földön, meg Vuelta Airline 4-esek.
  • Magasperemes- szép, aerodinamukus
  • Olcsón is hozzá lehetett jutni, amikor épp olyanja volt a nagykernek, vagy akárkinek aki beárazta
  • Felütés, nyolcas soha nem is volt, nem is lesz
  • A fékfelület kopása saccra átlagos, öreg felnik, de még van bennük élet
Hátrány
  • Bitang nehéz az Airline 4 (lusta gyorsíthatóság, de beforgatva lendkerék feeling)
  • Magasperemes- nehéz, oldalszélre érzékeny, néhány szeleppel necces (nekem az egyszerű autós éppen kifért)
  • Igénytelen illesztés
Tapasztalat

A 4-es az Airline sorozat legmagasabb peremű tagja, az oldalszelet nagyon meg lehet érezni rajta, de még kezelhető a dolog, nem vészes, a magas perem evvel jár. Cserébe nagyon szép, sokat dob a bringán. A létező legjobb ár/bling faktorú termék (:

Megölhetetlen az Airline 4. Kaptam már el sínt hosszába (jöttek jobbról-balról, kerestem hol tudok kiszökni, benéztem a sínt közben), illetve néhány hosszirányú aszfaltbrodát, amibe a 23-as gumival nagyon fájdalmasan beleült, és csodával határos módon mászott ki, jelentős oldalirányú terhelést kapva közben. Ezeréves küllőkkel, rozsdás küllőanyákkal, csillió évvel ezelőtt lett befűzve (használtan jött), de zokszó és 8-as nélkül megúszta a kalandokat.

 

23-as és 28-as gumik jól állnak rajtuk, szélesebbel már nem próbálkoznék.

Erre ajánlom

Városban zúzni, leszintereztetni szép színesre és fixin villogni vele hogy váá 30 mm-es magasperemes felnim van, dicsak.

Ennyiért vettem
e: 3000 fűzve,h: egy nagy mogyorós Milka
Mért tömeg
642 g
Csatolt képek
Vuelta Airline 4 felni
Kivételesen tisztán.
Vuelta Airline 4 felni
Ennyit kell mozgásba hoznunk...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gecco avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szerintem bitangul néz ki! A magas profil, a v-fék sáv egy pofás gumival nagyot dob a bicikli összképén. 

Elpusztíthatatlan! 

 

Hátrány

Kissé nehéz.

Tapasztalat

Ha egy nukleáris támadás érné a környéket és minden elpusztulna valószínűleg csak ez a felni maradna meg épen :)
Már első ránézésre is erősnek tűnik és minden tapasztalatom azt mondja, hogy AZ IS! 
A magam 95 kilójával keményebb terepeken is használom olykor kisebb ugratásokkal tarkítva de nem bír deformálódni. 

Ha házat építek egyszer, egész biztos hogy az alapját ebből fogom kirakni :P

Erre ajánlom

XC bátran.

Csatolt képek
Vuelta Airline 4 felni
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bugyivssimson avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

a felnivel nagyon bajom nem is volt

talán 1x centiroztattam 

Hátrány
de bassza meg amilyen szar agyvan benn állitom egy tescos jobb annál bassza meg:@
Erre ajánlom
hát enyhe dirt de inkább túrázgatásra
Ennyiért vettem
cseréltem
8 olvasó 13%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

A Vitéz avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

iszonyatosan merev

fűzésnél magától beállnak a küllők

szép megjelenés (profilmagasság, színválaszték)

 lehetetlen nyolcast beletenni

 nem sűrűn ütöttem fel

Hátrány

nincs szegecselés

bivalynehéz lesz tőle a géped (650gramm)

elfogyott a nagykerben, és dupla áron adják el a boltok a maradék készletet

rugalmatlanabb drótperemes gumit feltenni rá kínszenvedés

28 as gumiról ne is álmodj

Tapasztalat
ideális felni a kerékfűzés megtanulásához. nem mászik el oldalra a küllőfeszítésnél, és a szegecselés hiányának ellenére is jól meg lehet tépni a küllőket.
Erre ajánlom

fixire ideális, mert komoly optikai tuning érzését kelti a magas profiljával

városban a szar utakra, ha nem akarsz csak félévente centírozni

ha olcsó felnit szeretnél, és nem zavar a súlya

 

Ennyiért vettem
3000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ferenczi Béla avatar
Ferenczi Béla
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon bírja a strapát, én 105kg vagyok, de 5600 km alatt még nem ütöttem fel. Centírozni egyszer kellett, de azt is csak 1500 km után, biztos ami biztos alapon
Hátrány
Rohadt nehéz, fékfelület nagyon hamar kopik(5000km)
Tapasztalat
Jobb mint a FIR net97
Erre ajánlom
Bárkinek, aki edző vagy túrafelnit keres a bringájába, és nem akar sokat adni érte, mégis oda akar érni, és vissza is.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sibak Martin avatar
Sibak Martin
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
van ilyen? Hmmm.. szép a szine, esetleg erős is /de csak mértékkel/
Hátrány
nehéz.. nagyon nehéz...
Tapasztalat
a súlyához képest / több mint 600g/ nem a legerősebb. Aerodinamikailag nem rossz mivel elég magas csak ne lenne olyan mint egy lendkerék...
Erre ajánlom
nem vagyok én senkinek az ellensége... esetleg országúti DH :)
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr Mizsei Attila avatar
dr Mizsei Attila
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon masszív - 6 hónap alatt még nem kellett centírozni (!!!) országúti használat mellett (minap ellenőriztem megint). Esztétikus fényezésű (4 szinben kapható), magas profilú 36 lyukas, jó illesztésű felni. Nagy fékezőfelület, mely kissé rovátkolt. Olcsó!!
Hátrány
Nagyon nehéz - de mindez miatt benne az anyag. Rugalmatlan - merev. Aerofelni létére 36 küllős (magasabb légellenállás). Mikor a peremes szingót próbáltam felrakni rá nagyon megizzadtam még megfelelő szerszám használatával is.
Tapasztalat
Az edzésen barátaim között nem nyerem meg vele mindig a sprintet, de nagyon megbízható felni - lehet szeretni - a gödröket kibírja. Fényezése szép és tartós - lehet olyan színű ráfot találni, ami harmonizál a vázaddal! Talán fontos a kényelemre való tekintettel jól megválasztani az alkatrészeket: ez a felni egy kemény ötvözetű merev vázzal, rövid - merev nyeregcsővel,10atm.-ra fújt gumikkal és nem géles rigid pálcás üléssel felér egy inkvizíciós kínzással a nagy magyar aszfalton! Legalább egy rugalmas elemet biztosíts a gépeden- megéri.
Erre ajánlom
Edzőfelninek minden országútis számára ideális. Főleg a nagyobb súlyú bikereknek. Ciklocrossra is merem ajánlani. Terepre oszágutimmal csak ezzel merek menni!
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés