Schwinn-Csepel Rebel BMX

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 50.200 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

.,_Bszabi_,. avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nincs... Egyszerűen szeretnék,de nem találok rajta semmi előnyt.

Hátrány

MINDEN!!!!!

Nehéz.

Rövid váz.

Kicsi kormány.

Hajtás rakat szar.

Fékkarok törnek.

Geometriája szart se ér.

Stb.. Stb..

Tapasztalat

SOHA NE VEGYÉL ILYET!!

Erre ajánlom

Semmire.

Ennyiért vettem
8.000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Rebel BMX
20 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

20"


 
színválaszték:
  • Rebel
  • King of Street (Fekete)
  • Avenger (Narancs)

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Hexa SS-BMX

  • 165 mm
  • 44T

Kerék

felni:

BMX


hátsó agy:

BMX Stars Circle


külső gumi:

Kenda

  • 20×2,35"

 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

BMX Promax HB-B201

  • 680 mm széles
  • 230 mm magas

kormányszár:

BMX freestyle


Fék

 
féktest:

BMX U-911F


fékkar:

BMX FS-328


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Rebel termékkel kapcsolatban: