- Hideg nem zavarja
- Vajpuha mozgása van, ennél jobbat nem hiszem hogy szeretnék, mert nem is hiszem, hogy ebben az árkategóriában van.
- Az útja hivatalosan 80mm, amihez 100,5mm becsúszószárhossz párosul, így kimozogja mind a 80-at.
- A 160-as tárcsa nem hatja meg, de szerintem ennél följebb már kolbászol.
-
Levegőt eddig egyszer fújattam bele, azóta is azzal működik. Negyedévente pumpálni kell, szerintem túlélhető. - Az absolute rendszer nagyon tetszik, simán be lehet lőni a terepviszonyokhoz.
- A visszaút nagyon brutálisan be tudja lassítani a villát.
- Nagyon könnyű ha hozzá vesszük az árát, szerintem a lejobb ár/tömeg arányt kapjuka hazai piacon.
- A becsúszók széttartása 0,2mm (0,5mm alatt már nagyon jónak számít)
- Super, azaz ebbe már az Absolute rendszer került nem TPC
- A tipikus Manitou betegség nem jelentkezett, azaz nem ereszt a csillapítás oldalon a láb alján.
- A visszaút tekerentyűje nagyon szorul. Ritka szar minőségű matricák.
- Gyárilag szánalmasnál is rosszabb kenés, az 52g-os tömegnövekedésen látszik a legjobban, a régi kenőanyag mennyisége is elég gyász volt, a lábakban alig volt olaj, a légkamrában konkrétan semmi (ebből lehetett következtetni miért is kellett pumpáni 3 havonta).
- Nehéz pótalkatrészt esetemben szimmeringeket szerezni.
- Szoros tömítések agyonvágják a finom megindulást, ezért leginkább a csillapítás alján levő baziszoros műanyag vacak a felelős, a másik ludas meg a légkamra tömítése.
- A festése nem valami tartós.
- Lehelletnyit kotyog, már érik egy csúszóperselycsere is.
Ez az első Manitou telóm, azóta is szeretem a mozgása nagyon jó, de nem a legjobb. A következő szétszedésnél szerintem rászánom az időt és kicserélem az összes tömítést kissebb átfedésűre, ezzel feljavítva a megindulást. Az enyém valójeban egy Super OEM modell mert fekete a válla, a bolti modellek mint matt ezüst színűek.
XC verseny, túrázni, de szigorúan kis tömegűeknek akinek elég a V-fék vagy a 160as tárcsa.