Marzocchi 44 TST2 Air 29er első teleszkóp

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 88.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Roooby avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szisztok.

A mozgása nagyon finom , csak amiatt ,hogy levegő csillapítású letapad , de érdekes módon kb 1-1.5 órás intenzívebb használat után már nem észrevehető.

Az útját szépen kimozogja , bár szeintem ne arra vajazatok h teljes útját kijárja mert kevés levegővel könnyen lekoppanhat ha ugrat vele az illető .

A levegőt nem engedi el , legalább is nállam 3 hónap alatt nem igen engedett el a levegőből.

Én nem éppen xc re használom , inkább light-osabb dh ra és freeridra(tereptől függő ) és ott is elég jól teljesít.

Visszaút csillapítás elég furának tünhet ,hogy jobbra és ballra kell tekergetni az állításhoz ,de az is jól beállítható csak állitás közben többszőr meg kell nyomkodni h reagáljon a tekrgetésre.

Tárcsafék nem igen tudja szerintem csavarni a villát a végett h átütőtengelyes és ,hogy a lába nem nyitott hanem teljesen körbe öleli a tengelyt( bár én 180 tárcsával használom ) de 203 sem jelentene neki gondot mivel azt is elbírja a leírás szerint.

Hátrány

Hátrány : -kicsit letapad avégett ,hogy levegő csillapítású ( de nem zavaró)

                 -gyári persely  kicsit gyenge és nállam egy 3 hónap útán elkezdet minimálisan kotyogni                      de erősebbre ilehet cserélni.

Erre ajánlom

Xc, allmuatin, enduro( lightos dh )

Ennyiért vettem
110 000 Ft (új)
Csatolt képek
Marzocchi 44 TST2 Air 29er  2012 első teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:
  • 80
  • 100
  • 120
  • 140

 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

15mm-es átütős (QR15)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

van (belülről)


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2250


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 44 TST2 Air 29er ajánljátok-e utcára és enyhe terepre?
1 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 44 TST2 Air 29er termékkel kapcsolatban: