Marzocchi 55 RS OEM első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Skateer88 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Epős, taperedes az én 55 rs-m. Nincs benne patron már. Nyitott az olajzási rendszere.

35mm becsúszó 140 mm rugóút.

Jól állítható a csillapítás és finom mozgás a levegőráfújássi lehetőséggel, és  a bal szárban a rugóval.

180as tárcsa Haeys stroker nem csavarja.:)

átütőtengelye az eddigi tapasztataim közül a legjobb élményt nyújta a beszerelésnél tapasztal egyszerűségével. Egy Qloc-os gyorsan oldható átütőtengely kicsiny sújjal.

Bicajban volt.

Hátrány

Nem találtam igaz még nagyon új 1 hónapig teszteltem.

 

Tapasztalat

Mivel nincs benne patron így most is és később is ki fogja mozogni a rugóutat a 55 RS OEM. Nincs ami elromolhatna benne egy örök élet:)

Erre ajánlom

Fr, Sloope style, dirt

Ennyiért vettem
110000
Mért tömeg
2600 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 RS OEM  2012 első teleszkóp
Marzocchi 55 RS OEM  2012 első teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ger900 avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-nagyon szépen mozog

-szép a megjelenése

-nehéz felkoppantani mert a vége felé eléggé bekeményedik

-állithatósága nem rossz

Hátrány

hát hátrányt még nem tudok mondani , maximum a hiedelmeket hogy a széria hibája a zárt olajpatron elbaszódása. ami javitható, de akkor is :D

Erre ajánlom

Dh/Fr

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi 55 RS OEM  2008 első teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mennyire finom a mozgása, csillapítása hidegben/melegben?

Finom mozgása van úgy az első 110mm-en utána bekeményedik , meleg és hideg között nem tapsztaltam különbséget

A telóutat végig kimozogja?

Igen végig, mint írtam az első 110-et vajpuhán a többit meg nagyobb ugrásoknál, letöréseknél.

Hogy tűri a sarat (van hely neki, hogy elforduljon a gumi, szimmering mennyire tömít)?

A szimeringek perfectül működnek a többiről a hátrányokban...

Tárcsafék mennyire csavarja a villát (milyen fék, mekkora tömegű bringás alatt)?

Alattam 66kg 180as tárcsával a Shimano M445 nem tekerte kicsit sem.

Mennyi használat után kezdett kotyogósodni, kopott meg a becsúszó?

Nem kotsogott a becsúszó alja egy olyan 2év alatt kezdett el tehát mostanság

Hátrány

Milyen minőségűek a beállítócsavarok?

Hát nekem egyik sem működött úgy ahogy kellett volna de azért tudtam állítani.

Hogy tűri a sarat (van hely neki, hogy elforduljon a gumi, szimmering mennyire tömít)?

A kerék télen a hó és sár keveréke miatt nem tudott mindig úgy forogni ahogy kellett neki.

A mozgása egy kissé darabos és valkik szerint átalakítást kíván nyiltfürdőssé ezt meghagyom nekik.

Erre ajánlom

enyhe DH ,brutál FR

Ennyiért vettem
49000
Csatolt képek
Marzocchi 55 RS OEM  2009 első teleszkóp
Marzocchi 55 RS OEM  2009 első teleszkóp
15 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 RS OEM termékkel kapcsolatban: