- A mozgása tud finom lenni, de a levegővel passzívabbá is tehetjük igény szerint
- A telóutat végig kimozogja (ez is beállítástól és levegőnyomástól függ) ha a levegőt nagyon eltalálod akkor elérheted azt, hogy 5mm híjján kimozogja az egészet
- A TST2 elég érezhető akárcsak a visszaút, tág határok között állítható, a lock-out hasznos tud lenni egy nagyobb emelkedőnél
- A sárnak viszonylag van hely minden irányban (2.4-es Holy Roller), bár engem idegesít, hogy a fékhíd hátulról lyukacsos, amiből nehéz kitisztítani a sarat, a szimmeringek nagyon jól tömítenek, a becsúszón egy csepp olajat nem találsz (jobb oldalt ezért, mert zárt olajos catridge)
- Nekem egy 203mm-es Alligator IWave tárcsa és egy Tektro Auriga Comp fék van rajta, az én 65 kilómmal van egy 1-1.5cm-es kilengése fékezéskor, de nem veszélyes
- Nálam egy éve van, 2009-es, tehát 3 éves és egy kicsit sem kotyog
- Karbantartást az évenkénti nagyszervízen és a levegő ellenőrzésen (estleg egy pici ráfújáson) kívül nem igényel a Marzocchi 55 TST2 Air
- Már úgy vettem, hogy a visszaútcsillapítás pöcökról hiányzott a műanyag (ez elég gyakori, általában elveszik pár hét alatt)
- Nekem tetszik a kinézete, elég szép, az UMF elég traktor hatást kelt vele (nekem ez nem negatívum, lehet valakinek az):D
- Lehetne határozottabb is a TST2 pöcök, ha menet közben állítod, kattanást nehezen számolsz, mert alig érezhető
Amikor megvettem frissen olajcsere után volt, de a zárt olajos catridge nyomórúdjának tömítése egy sima o-gyűrűvel van megoldva ami vékony volt ahhoz, hogy benn tartsa az olajat, és így nem érte el a TST2 dugattyút és így elment a TST nagy része és a lock-out teljes mértékben, az olaj kifolyt a lábba, ahonnan a becsúszó felső részébe lötyögve kijőtt a tömítésen(nem, nem a szimmeringen:)) (itt szintén vékony volt az o-gyűrű), az egészet orvosoltam két új o-gyűrűvel, csak idegesítő volt, ezen kívül nagyon jó telót kapsz a pénzedért
AM, enduro, nagyon óvatosan DH és FR