Marzocchi 55 TST2 Air első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Lecso11 avatar
53 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • A mozgása tud finom lenni, de a levegővel passzívabbá is tehetjük igény szerint
  • A telóutat végig kimozogja (ez is beállítástól és levegőnyomástól függ) ha a levegőt nagyon eltalálod akkor elérheted azt, hogy 5mm híjján kimozogja az egészet
  • A TST2 elég érezhető akárcsak a visszaút, tág határok között állítható, a lock-out hasznos tud lenni egy nagyobb emelkedőnél
  • A sárnak viszonylag van hely minden irányban (2.4-es Holy Roller), bár engem idegesít, hogy a fékhíd hátulról lyukacsos, amiből nehéz kitisztítani a sarat, a szimmeringek nagyon jól tömítenek, a becsúszón egy csepp olajat nem találsz (jobb oldalt ezért, mert zárt olajos catridge)
  • Nekem egy 203mm-es Alligator IWave tárcsa és egy Tektro Auriga Comp fék van rajta, az én 65 kilómmal van egy 1-1.5cm-es kilengése fékezéskor, de nem veszélyes
  • Nálam egy éve van, 2009-es, tehát 3 éves és egy kicsit sem kotyog
  • Karbantartást az évenkénti nagyszervízen és a levegő ellenőrzésen (estleg egy pici ráfújáson) kívül nem igényel a Marzocchi 55 TST2 Air
  • Már úgy vettem, hogy a visszaútcsillapítás pöcökról hiányzott a műanyag (ez elég gyakori, általában elveszik pár hét alatt)
  • Nekem tetszik a kinézete, elég szép, az UMF elég traktor hatást kelt vele (nekem ez nem negatívum, lehet valakinek az):D
Hátrány
  • Lehetne határozottabb is a TST2 pöcök, ha menet közben állítod, kattanást nehezen számolsz, mert alig érezhető
Tapasztalat

Amikor megvettem frissen olajcsere után volt, de a zárt olajos catridge nyomórúdjának tömítése egy sima o-gyűrűvel van megoldva ami vékony volt ahhoz, hogy benn tartsa az olajat, és így nem érte el a TST2 dugattyút és így elment a TST nagy része és a lock-out teljes mértékben, az olaj kifolyt a lábba, ahonnan a becsúszó felső részébe lötyögve kijőtt a tömítésen(nem, nem a szimmeringen:)) (itt szintén vékony volt az o-gyűrű), az egészet orvosoltam két új o-gyűrűvel, csak idegesítő volt, ezen kívül nagyon jó telót kapsz a pénzedért

Erre ajánlom

AM, enduro, nagyon óvatosan DH és FR

Ennyiért vettem
használtan 60000
Csatolt képek
Marzocchi 55 TST2 Air  2009 első teleszkóp
Darabokban
Marzocchi 55 TST2 Air  2009 első teleszkóp
A zárt olajpatron
Marzocchi 55 TST2 Air  2009 első teleszkóp
Összkép:)
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TaaT avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hosszú rugóút (160mm)

Szép fekete 36mm vastag becsúszó ami nem kopik egyáltalán

Merev lábak

Felüthetetlen konstrukció

Hátrány

A levegő ráfújással nem vagyok kibékülve, ha nincs benne levegő könnyen indul de 10centit beül a bicó, ha meg fújok bele letapad, nehezen indul meg...

a láb aljában lehet aszem a visszautat állítani, RS-ekhez szoktam ott van 2 végállás hatalmas különbséggel, itt tekertem jobbra-balra alig változott vmi...

Tapasztalat

Nem egy rossz villa az 55 TST2 Air de engem nem nyűgözött le ez a Marzocchi első teleszkóp...

Erre ajánlom

Freeride/DH

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi 55 TST2 Air  2008 első teleszkóp
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Álom finom és puha a mozgása, teló utat végig kimozogja, hideg sztem semennyire nem hat rá, tárcsa biztos nem csavarja, minőségi alkatrészekkel van felszerelve és az állítócsavarok is azok, lock-olható.

Hátrány
Igényes villa.
Tapasztalat
Véleményem szerint ez a 2010 tényleg megint MARZOCCHI minőség lesz. Iszonyat jó, könnyű, sok minden állítható, szép. Tartós villa lehet. Én nekem volt szerencsém a Bringaexpon gurúlni vele és kipróbálni. A mozgása mámorítóan finom. Nem akadozik soha, de ezekért cserébe elvárja a gondoskodást. =)
Erre ajánlom
- All Mountain/Enduro - Light DownHill - FreeRide
Csatolt képek
Marzocchi 55 TST2 Air  2010 első teleszkóp
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

levegő (TST2 air)


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2469


 
ajánlott felhasználás:
  • freeride
  • all mountain

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 55 TST2 Air vásárlás előtti kérdések
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 55 TST2 Air-ban nem működik a lockout, mitől lehet?
7 válasz
utolsó: 2012. máj.
Mi a véleményed a Marzocchi 55 TST2 Air-ról?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 55 TST2 Airnak hol van a visszaút csillapítás álitoja?
2 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 TST2 Air termékkel kapcsolatban: