Marzocchi 66 RC3 első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 205.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

KisCsendes avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Először is nagyon jó és finom mozgása van. Én személy szerint nem fújtam még bele levegőt, de szerintem nem is fogok mert így a legkisebb dolgot is kimozogja és így se, úgy se koppan le. Egyébként azért nem látom értelmét, hogy fújjak bele, mert annyira nem megy össze alattam, hogy kelljen bele levegő.

- Nagyon szép a design. 38mm átmérőjű becsúszók, ennek köszönhetően iszonyú merev, nem csavarja a fék és robosztus az egész villa. Egyszóval erős, stílusos és szép a megjelenése. 

-Állítócsavarok jó minőségűek, nem mennek hamar tönkre.

-Nagyon jól személyre szabható. Sokkal kevesebb időt vett igénybe, hogy beállítsam az igényeim szerint, mint az ez előtti 55 R-em. Ezen kívül tág határok között állítható visszaút csillapítás és kompresszió + rugó előfeszítés, ami azért jó, mert sokkal jobban be elhet állítani, ha kombinálod a levegőráfújást az előfeszítéssel.

Hátrány

Idáig még nem tapasztaltam, de ha lesz valami, majd frissítem a véleményt. Talán annyi, hogy a listaára, hogy is mondjam, kissé sokkoló...

Tapasztalat

Szóval, hogy egész pontos legyek, az én villám eredetileg egy 66 ATA volt. Arról jöttem rá, hogy a 2009-es RC3-nak mindíg szürke lába és fekete becsúszója van, ennek pedig pont nem ilyen van... Ezen kívül, ha ez nem lett volna elég, még megvannak azok a matricák a villán, amik csak az ATA-n vannak (pl. progresszió állítást jelző matrica megvolt a jobb láb alsó részén, ezen kívül a jobb vállon most is megvannak az ATA-féle matricák, vagyis aminek semmi keresnivalója nem volna egy eredeti, gyári RC3-on). Vagyis rövidebben, a villa jobb felét átalakították, és most az ATA funkciok (úthossz állítás és progresszió állítás) helyett csak egy előfeszítési lehetőség van. A bal feléhez nem nyúltak, mert az ATA-nak is RC3 csillapítási rendszere van. Ez végül is nem baj, mert a villa tökéletesen műkodik, csak picit úgymond furcsa. Egyébként nekem idáig nem volt vele problémám, igaz, még csak egy hónapja körül van meg, de ez idő alatt rendesen ki lett próbálva. Azt viszont várom, hogy olajcserénél szétszedjem, hogy lássam mi is van benne egész pontosan. Ha majd még találok valamit akkor frissítem a véleményt, mint ahogy már mondtam, mivel ez egy elég korai vélemény.

Erre ajánlom

Downhill, Freeride. Arra volt tervezve.

Ennyiért vettem
83000
Csatolt képek
Marzocchi 66 RC3  2009 első teleszkóp
Marzocchi 66 RC3  2009 első teleszkóp
Marzocchi 66 RC3  2009 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Taylor avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon precízen be lehet állítani.

Jópofa szürcsögős hangja van.

Erős, nam csavarodik.

Szépen mozog a 66 RC3.

Hátrány

A listaára egy vicc.

Nehéz.

A karbantartása körülményes.

Tapasztalat

Én újonnan vettem elég jó áron, de sokkal többet vártam. Nem volt szép lineáris mozgása, ráadásul nekem jobban bejön a rock shox villák mozgása.

Összességében jó villa, de biztos hogy én mégegyszer ilyet nem vennék.

A levegős állítás jó, de freeridehoz csak egy minimális levegő kell bele, hogy az első centi rugóutat ne "lötyögje". A sok levegő praktikus nagy droppokhoz slope pályákra, és aki szereti folyton állítgatni a villájában az ilyen olyan kompressziókat meg rugó-feszességeket annak jó választás lehet, de akkor már miért nem egy fél kilóval könnyebb levegős villát?

Ha meg nem kell mindent nanométerre beállítani, akkor minek egy RC3, miért nem egy RCV?

Erre ajánlom

Freeride/Slopestyle

Ennyiért vettem
110000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tech4 avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-rc3 teljesen álllítható versenyrendszer.

-kompresszió kis és nagysebességű befele csillapítás.

-légrásegítéses tekercsrugó van benne.

-38mm aluminium becsúszószár.

-nagyon jól mozog.

-átütőtengelyes.

-csak tárcsát fogad be!!

 

Hátrány

-semmilyen hátránya nincsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-nincs

Erre ajánlom

extreme freeride downhill

Ennyiért vettem
285000
Mért tömeg
3089 g
Csatolt képek
Marzocchi 66 RC3  2011 első teleszkóp
9 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

180


 
rugózás:

acélrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

húzott alumínium


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (Post Mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2939


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

 
további információk:

maximális rotor méret: 229 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Van a Marzocchi 66 RC3-nak levegőráfújása?
3 válasz
utolsó: 2014. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC3 termékkel kapcsolatban: