- Először is nagyon jó és finom mozgása van. Én személy szerint nem fújtam még bele levegőt, de szerintem nem is fogok mert így a legkisebb dolgot is kimozogja és így se, úgy se koppan le. Egyébként azért nem látom értelmét, hogy fújjak bele, mert annyira nem megy össze alattam, hogy kelljen bele levegő.
- Nagyon szép a design. 38mm átmérőjű becsúszók, ennek köszönhetően iszonyú merev, nem csavarja a fék és robosztus az egész villa. Egyszóval erős, stílusos és szép a megjelenése.
-Állítócsavarok jó minőségűek, nem mennek hamar tönkre.
-Nagyon jól személyre szabható. Sokkal kevesebb időt vett igénybe, hogy beállítsam az igényeim szerint, mint az ez előtti 55 R-em. Ezen kívül tág határok között állítható visszaút csillapítás és kompresszió + rugó előfeszítés, ami azért jó, mert sokkal jobban be elhet állítani, ha kombinálod a levegőráfújást az előfeszítéssel.
Idáig még nem tapasztaltam, de ha lesz valami, majd frissítem a véleményt. Talán annyi, hogy a listaára, hogy is mondjam, kissé sokkoló...
Szóval, hogy egész pontos legyek, az én villám eredetileg egy 66 ATA volt. Arról jöttem rá, hogy a 2009-es RC3-nak mindíg szürke lába és fekete becsúszója van, ennek pedig pont nem ilyen van... Ezen kívül, ha ez nem lett volna elég, még megvannak azok a matricák a villán, amik csak az ATA-n vannak (pl. progresszió állítást jelző matrica megvolt a jobb láb alsó részén, ezen kívül a jobb vállon most is megvannak az ATA-féle matricák, vagyis aminek semmi keresnivalója nem volna egy eredeti, gyári RC3-on). Vagyis rövidebben, a villa jobb felét átalakították, és most az ATA funkciok (úthossz állítás és progresszió állítás) helyett csak egy előfeszítési lehetőség van. A bal feléhez nem nyúltak, mert az ATA-nak is RC3 csillapítási rendszere van. Ez végül is nem baj, mert a villa tökéletesen műkodik, csak picit úgymond furcsa. Egyébként nekem idáig nem volt vele problémám, igaz, még csak egy hónapja körül van meg, de ez idő alatt rendesen ki lett próbálva. Azt viszont várom, hogy olajcserénél szétszedjem, hogy lássam mi is van benne egész pontosan. Ha majd még találok valamit akkor frissítem a véleményt, mint ahogy már mondtam, mivel ez egy elég korai vélemény.
Downhill, Freeride. Arra volt tervezve.