Marzocchi 66 RCV első teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 140.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

Tibor173 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Kimozogja az útját, sőt, már túl jól. Rohadtul szép ez a Marzocchi Bomber 66 RCV, a 38as becsúszók is, na de vajon megéri?

Hátrány

Kb 8 hónapja van meg nekem a villa. Eleve egy érdekes kókányolással jött hozzám, ez volt a maximum amit ki tudtak belőle nekem hozni. A valós gond az, hogy hiába mondja mindenki, hogy "jáájdemennyirejóó", nem, nem az.  A mozgása egy életérzés, legalább is egy rst után, de fél év használat után jöttem rá, hogy baszki, ez rohadt nehezen indul meg. Rá kell nehezkedni hogy elinduljon, nektek ez hol jó? Illetve még a fő problémám. 3 darab ilyen villát ismerek személyesen és mind a 3 kotyog, mint egy rossz rst. Ez elvileg valamiért a 38as marzok betegsége, szóval ha tudjátok, kerüljétek ezeket!! Kivéve ha a biciklidhez tényleg jól áll, akkor még jó keró lehet belőle ha foglalkozol a villáddal.

Tapasztalat

Nézegettem a véleményeket a villáról, hogy milyen jól mozog, meg milyen igénytelen, na ebből szerintem egyik sem igaz rá. Drop testben is úgy pattog mint egy kosárlabda, még keményre fújt gumival is. Az igényességéről meg hát... csak egy régi villa, ha kell hozzá valami akkor szopóroller, mert kurvanehezen találni hozzá. Ha találsz, akkor a postaköltség még meg is kétszerezi az árát.

 

Összességében amúgy szeretem ezt a villát, hirtelen nagyon sokat fejlődtem miután megvettem, de ennyi használat után már ki is jött rajta 1 2 dolog, meg hát már unom is.

Erre ajánlom

Egyértelműen csak enyhe dh/freeride

Ennyiért vettem
65.000
Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV első teleszkóp
az érdekes szimmering ami nem kotyog
Marzocchi 66 RCV első teleszkóp
Canyonnal
Marzocchi 66 RCV első teleszkóp
Hardyval...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Peti07 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szépen mozog hidegben és esőben is a csillapításálításra és a compressiora nagyon szépen reagál kár hogy már nem gyártyák es még az hogy ere nincs ráírva hogy mire használd az országútin kívül szerintem mindenre jó

Hátrány

Nincs 

Erre ajánlom

Szinte mindenre jó 

Mért tömeg
3000 g
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisztián11 avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Gyönyörű mozgás

Az enyémnek 1.5-ös a nyaka van

38 mm-es becsúszók nagyon szépek

Az útját majdnem végig kimozogja a 66 RCV

Hideg-meleg nem angyon számít neki melegben még jobban mozog hidegben egy kicsit nehezebben indul meg

Szép kidolgozás,rengeteg hely van a guminak és a sárnak

203 as Hayes Nine fék és egyáltalán nem csavarja

Visszaút és compressió állítás szépen észrevehetően állítható személyre szabottan

Kétoldali levegőráfújással szabályozható keméység

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam

Talán a súlya:3 kg körül van talán egy kicsit nehéz de egy freeride gépben akinek nem számít a súly annak egy kiváló villa.!!

Tapasztalat

Össztelós bringába , freeride/Downhillre.

Erre ajánlom

Freeride/Downhill

Ennyiért vettem
bringával együtt
Mért tömeg
3000 g
Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV  2009 első teleszkóp
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dence avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ez még az olasz nagyon szépen mozog semmi bajom nincs vele.

Nagyon erős ezt eltőrni talán a lehetetlen kategóriába tartozik

DH,Fr-re való és szépen is bírja lefele mindent kimozog.

180mm út.

Nem csavarodik a 66 RCV.

Hátrány

Az ára lehetne picit olcsóbb.

Kicsit elkezdett kotyogni.

Fekete becsuszó könnyen koszolódik.

A súlya lehetne picit könyebb.

Az ára sem a legolcsóbb főleg használtan.

Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV  2007 első teleszkóp
6 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Stifler1996 avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szerintem ez a villa Freeride ra és Dh ra az itthoni környezetben nagyon is megálja a helyét. Szép, masszív csak azt lehet rajta állítani amit kell (ki-be út +levegőráfújás). A mozgása hibátlan nem darabos. Hidegben melegben is otthon érzi magát ez a Marzocchi első teleszkóp nem tapasztaltam különbséget. Pedig voltam kint vele a -15ben és szép nyári meleg napokon is mikor volt 40 fok. Tárcsak egyáltalán nem csavarja pedig nem egy gagyi féket használok (Hayes Stroker ACE). Köszönhetően a 38 mm es becsúszóknak. Viszonylag igénytelen villa a 66 RCV de az éventi egyszeri olajcsere+puclás nem árt neki.

Hátrány

Elkezdett minimálsian kopni a becsúszó tehet kicsit zöldül.

Tapasztalat

Összeségében ez egy remek villa ha jó áron jutsz hozzá ez a Marzocchi a legjobb vétel itthonra ha minőségi sziplavállas villát akarsz.

Erre ajánlom

Downhill és Freeride

Ennyiért vettem
60 000
Mért tömeg
3242 g
Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV  2008 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rammiled avatar
31 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szóval nyáron szereztem egy 2009-es RCV-t és kb 2 hónap használat után az a véleményem hogy kurva jó villa. Nekem egy Stinky-be van amibe egyébként is nagyon passzol. Mozgása marha jó csillapítás vissza út minden tökéletes. 38-as becsúszók marha erős mondjuk súlya is van de nem érdekel mert cserébe mindent kibír. Szimeringek baromi jók 7.5w Motorex olajjal használom és nagyon jó kis (nagy) villa a 66 RCV :D 

Hátrány

Az ára... Nekem eddig semmi gondom nem volt vele.

Erre ajánlom

DH Fr

Ennyiért vettem
Boxxer-re cseréltem
Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV  2009 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

ggabor avatar
73 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Nagyon jól mozog, szinte mindent kimozog.

Ki- és beút is szabályozható.

Nagyon ütős megjelenés.

Butál erős.

180 mm vajpuha út :).

Hátrány

Egy kicsit lehetne finomabb a megindulása.

Tapasztalat

Csak  egy napot mentem vele, dh pályán.

Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV  2007 első teleszkóp
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- nagyon komoly a becsúszója 38mm vastag

- nagyon jol néz ki

- 180mm et mozog és azt ki is mozogja

- nagyon merev

Hátrány

- drága nagyon, sajnos amennyiért árulják annyiból már egy jó Fox ot lehetne venni és akkor inkább egy Fox

Erre ajánlom

bármire mert birni fogja dh / freeride

Csatolt képek
Marzocchi 66 RCV  2008 első teleszkóp
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M@rci avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

én levegő nélkül használom, nekem pont elég puha, kimozogja a 18centijét, hideg egy kicsit hat rá, gyorsabban jön vissza, olyan mintha ki lenne tekerve a visszaút, egyébként tág határok között állítható, elég jó kis RCV rendszer, (kompresszió, visszaútcsilli, levegőráfújás), szép 38as becsúszók, szerintem elpusztíthatatlan, nagyon masszív, bőven van hely a guminak, (nekem 2,5ös és sose volt gond a sárral), alapból 203-as PM tárcsarögzítés, nem csavarodik, levegőt nem ereszt, használattól függően félévente-1évente olajcsere, meg szétszedés és megtörölgetés belülről stb.. gyorszáras átütőtengely, jó minőségű menetek... Marzocchi!

egy szóval: ku*vajó!:)

Hátrány

nehéz. gyári adat szerint kereken 3 kiló, kicsit sokallom, de mondjuk cserébe kapsz egy nagyon strapabíró FR villát, meg pl engem nem zavar a súlya..

és még egy: 2008ban a MALI katalógusban az ajánlott fogy. ára 299.000Ft, ami szerintem nagyon sok.(ezért nem adtam az ár/telj.-re 5 répát) kb annyiért már vehetsz Fox40-et, stb. én használtan jutottam hozzá, nagyon jó állapotban 75ezer magyar pénzért, amit nem bántam meg, nagyon szeretem!

Tapasztalat
nagyon Marzocchi párti vagyok, volt előtte egy 2005ös Z1-em, azt is nagyon szerettem, sose volt semmi baja, csak hát be kellett újítani:)
Erre ajánlom
bátran ajánlom minden FR arcnak, aki nem grammhuszár... DHra is használható magyarországon, meg lájtosabb külföldi pályákon, de azért a csillapítása stb nem olyan kifinomult mint egy rc3 vagy hasonló
Ennyiért vettem
75.000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

seralaszlo avatar
82 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

38as becsúszók

csillapításon túl a kompresszió mértéke állítható a villa alján

 a telóutat  végig kimozogja

a sár meg sem kottyan neki 

 a tárcsafék nem csavarja a villát

erős a villa nem nagyon igényel karbantartást 

Hátrány
nincs neki !
Erre ajánlom
free ride, downhill
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nem lenne rosszvilla, de...

Hátrány

Sajnos a 2008 as széria gyári hibás! akinek ilyen villája van, vigye vissza. én 2 hónapig vártam a mali, hogy megcsinája, addigra bökte ki a marzó, hogy szériahiba, és visszadják a pénzem.. most boxxert veszek...

Ennyiért vettem
110 000
13 olvasó 8%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szőkeszabi666 avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kiválló teló! Kb. 3-4 hete van meg és  már nagyon szépen mozog, útját kimozogja, csillapítás és kompresszió szépen állítható, levegőráfújás is hasznso dolog! Felépítése is nagyon durva, atombombát is túlélné! 38as becsúszok, kozvetlen 203as PM fékfelfogatás, 20as átütőtengely... Mi kell meg?:Djaigen, szépen szörcsög:D:D:D sokmindent lehetne még írni...
Hátrány
A gyorskioldós tengely néha meglazul, 1-2x volt már ilyen, de akkoris csak kicsit kotyant a kerék! És talán még az hogy a kis 65 kilómhoz talán túl kemény a gyári rugó, tehtnének bele keményebbet, ott a levegőráfújás úgyis...
Tapasztalat

MArzó minőség...:D Kiválló!

Erre ajánlom
DH-FR bármikro bárhogy bárhol, de másra is jó, ha nem zavar a hatalmas mérete és nemkicsi súlya...
Ennyiért vettem
UMF Freddy 1-be volt
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Vajpuha mozgás a 180 mm maximálisan kimozogja nagyon szép, atomkemény, a marzó telók egy kicsit kérik az olajat de másképp szervizigénytelen
Hátrány
nincs...talán az ára meg a súlya de mind egy
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre de leginkább DOWNHILLRE ÉS FREERIDRA
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon merev (38-as becsúszók), 203-as közvetlen PM tárcsafék rögzítés, nagyon finom állítási lehetőségek. Gyönyörű mozgás, remek csillapítás. Nincs dupla váll így nem tud a vázba se beleverni egy nagy esésnél.
Hátrány
picit nehéz 3,2kg de egy freeride gépben ez annyira nem probléma. Meg ha azt nézem mekkora egy vaskos darab akkor egész jó súly.
Tapasztalat
Bár még nem mentem vele túl sokat, de már most egyértelműen érezhető, hogy ez a legjobb villa amivel valaha találkoztam. Egy stinky-be használom és egyszerűen tökéletes. Előtte kipróbáltam 3 dupla vállast de a 66-al sokkal jobb az irányítás és a csillapítás is borzasztóan jó.
Erre ajánlom
FR/DH minden mennyiségben.
Ennyiért vettem
139900
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
180 mili, átütőtengely, eleve 203-as a teló PM rögzítése, marhajó mozgás, visszaút, kompresszióállítás, levegőráfújási lehetőség, gyorszáras átütengely<-- baromi okos megoldás, mert nem szakítod meg a rögzítő csavarok menetét, ha megtéped, mert egy racsnin továbbfordul.
Hátrány
mér nem tapasztaltam.. talán hogy hosszabb fékcső kell :)
Tapasztalat
kúúl. azért kap árra 5 répát, mert 109 ért vettem, ennyit ér. 190 ért soha meg nem vetem volna, de ez így jó bolt volt.  A kisbolt, ahol vettem, felvásárolta az összes akciós darabot, és már 130 ért adják.... még van 2, ha valakinek kéne... :P
Erre ajánlom

a 66 már egy olyan marzó teló, amire nincs rá írva, hogy mire ne használd.

Ennek megfelelően, használd egészséggel :)

Ennyiért vettem
109 000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

180 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

kompresszió


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

3183


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-12 (12 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RCV hardy5
2 válasz
utolsó: 2015. jan.
Marzocchi 66 RCV zörgés probléma!
1 válasz
utolsó: 2014. szept.
Marzocchi 66 RCV jó lenne egy Da Bomb Tora Bora-ba?
1 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 66 jó lehet egy Kona stuff-be vagy már túlnagy lenne?
5 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi 66 RCV állás közbe eleresztette az olajat mi van vele?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
2010-es Marzocchi 66 RCV-be jók a 2008-as alkatrészei?
1 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi 66 RCV vagy 66 RC3?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Régebbi Marzocchi 66 RCV csillapítást honnan tudok beszerezni?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi 66 RCV-t össze lehet huzatni ?
4 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi 66 RCV 2011 vagy Marzocchi 66 ATA 2008?
7 válasz
utolsó: 2012. júl.
Marzocchi 66 RCV-be milyen sűrűségű, és mennyi olaj kell?
5 válasz
utolsó: 2011. júl.
Marzocchi 66 RCV és Marzocchi 888 RC3 olajcsere és robbantott kép
1 válasz
utolsó: 2011. ápr.
1-12 (12 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RCV termékkel kapcsolatban: