Marzocchi Dirt Jumper 1 első teleszkóp

15 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



Marzocchi Dirt Jumper 1 első teleszkóp

1-15 (15 vélemény)
Rendezés

RuSSeLL avatar
218 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

hidegben és melegben egyaránt kimozogja az útját a Dirt Jumper 1 és szépen nem úgy mint egy GILA :D

rendkívül szép az összes színe, és levegő ráfújás van rajta, ami csak hab a tortán. nekem álom ez a teló, mert a lila elég ritka, és még milyen szép! :D

imádom, hogy van rajta visszaút és hogy olyan vastag a fékhíd,

Hátrány

pattog a festék, és soha de SOHA NE RAKJ RÁ GYORSKÖTÖZŐT, HOGY MEGMUTASSA AZT, HOGY MENNYIRE MOZOG, MERT LESZEDI A BECSÚSZÓ FELÜLETET

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 1  2010 első teleszkóp
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HoHoOo avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jól mozog,szép,jó a hangja,nagyon merev semmi nem csavarja,szinte végig kimozogja az összes rugóútját (nekem momentán 8 cm gyárilag összehúzott ).,levegő ráfújási lehetőség ,cefet erős,kimozogja a rugóútját de szinte soha nem koppan le.Egész könnyű

Hátrány

Kicsit megérzi a hideget .pötyett keményebb lesz de ha kicsit elkezded mozgatni már fel sem tűnik .

Nekem sajnos gyári hibás volt,szar volt benne a cartride,és másfél hónapig küldözgették fel Pestre és vissza, de ha a gyári 7,5 -ös olajat lecseréled 5-ös re, egy álom ez a villa !!Sajnos kb 2 naponta leereszt,én 1 bar nyomásra szoktam állítani mert fourcrossozok és dh-zok vele.

Akinek nem bringához adják és ujonnan veszi szerinttem rohadt drága.(nekem szerencsére bringához volt és fehér nem az a ronda nem is tudom miyen színű a sima 09 es) 

Tapasztalat

Összesítve nagyón jó kis villa ,én elvittem szervizbe megkérdeztem mért ereszt le 2 naponta ,azt mondták nemtudják ,megycsinálták elvileg,most ugyanoyan,hát ez van az az 5 perc amig belövöd az semmi az élményért amit nyújt a pályán :)


 

Erre ajánlom

4×,dirt ,street ,enyhe DH zúzósabbra nemazért mert nem bírná hnem mert nem mozogja el a 8-10 cm-erével a sziklákat meg iyesmiket és pattogsz oszt előbb utóbb LSL...De ha annyira pro-nak érzed magad és mégis zúzol vele egy sort, akkor röhögve kibirja csak lehet hogy te nem.

Ennyiért vettem
A bringában volt
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

trafo95 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

hidegben és melegben is jól mozog, jó a csillapítás

vizet sarat szereti,

levegővel nem kell bajlódni, sokáig bírja egy fújással,

masszív, jó minőségű alkatrészekből van összerakva ez a Marzocchi első teleszkóp.

Hátrány

a mozgása lehetne finomabb, de levegős telókhoz képest nagyon jó!

Tapasztalat

Finom szerkezet, télen nyáron adja a formáját! Könnyű, nem igényel sok karbantartást, és sokáig bírja a megpróbáltatásoktat! ;) nekem ilyenem van, két éve nyúzom és csak ajánlani tudom!

Erre ajánlom

dirt, street!

Szerinted hasznos?

bence9753 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon merev

jól állítható

jó a visszaút csillapítása

egyszerű

könnyű

Hátrány

még nem tapasztaltam

Tapasztalat

ez előtt rock shox pike villám volt : azzal összehasonlítva az rs magasan verte mozgásban és állíthatóságban, de ez sokkalta merevebb és egyszerűbb mint a pike és nekem ez volt a fontos. hihetetlen jó ez a villa dirt/street/park felhasználóknak.

bicóból bontva mondhatni vadi újan vettem hihetetlen olcsón szóval magasan megérte.

Erre ajánlom

dirt/street/park

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 1  2010 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ersek avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Eddig 2007 - es dj 3 - ast használtam aminek hibátlan volt a mozgása, ennek is az.

Nagyon nagyon szépen mozog, villacsavarás fékezésnél ismeretlen fogalom.

Az átütőtengely miatt bátrabban fékezek mint eddig.

A becsúszó a villavállig becsúszik, ami az én esetemben 10,5cm, és a villa belsejében sem találtam semmit ami gátat szabna ennek a becsúszási adatnak, úgy hogy a mozgása minimum 10cm.

Ám egy darab múanyag távtartó áthelyezésével csinálhatsz belőle 120mm es villát !!!

Meg is tettem.

Működik is :)

 

Hátrány

Követtem a Bikemag tanácsait és használat elött szétszedtem megnézni hogy minden ok belül, leírom az ott látottakat.

Gyönyörű tisztaság volt belül szép zsírral kevert olaj, semmi sorja, de a jobb oldali lábban egy Sintour patront találtam!!!

Hát vígasztalhatatlanul zokogtam mint egy ovis!!!

Nagynyomású nitrogénnel töltve ezért aztán bonthatatlan.

Ráadásul ebben a szárban kb 1cent olaj volt, mig a másikban  másfél deci.

Nem tudom hogy egy becsúszó kenésére valóban elég 1cent olaj?

Mert szerintem nem, úgy hogy többet töltöttem bele.

Viszont a becsúszó tesztet elvégeztem hibátlan, a villavállnál mért adat, és a becsúszók alján mért adat között 0,55mm volt az eltérés ami a nagyon jó kategóriába tartozik. DT SWISS produkál ilyesmit.

Nagyon nehéz, iszonyú közel a 3 kg hoz.

Tapasztalat

Nagyon elégedett vagyok a Marzocchi dj szériával, ha a patron nem fog tönkremenni.  (tönkrement, lejjebb kifejtem)

Ja és csak egy tanács, külföldi bringaáruházból rendeltem, újonan, vágatlan nyakkal, ingyen postázták, és 4 munkanap alatt a kezemben volt az itthoni ár töredékéért.

Legolcsóbb Bikemarketben 113,000.- ft.

Én 74 000 ért kaptam,  különbség 39 000.- ft nem kevés!!!

 

Eltelt több mint egy év, és igen a patron beszart.  Tagadhatatlan ez ennek a villának az egyetlen gyenge pontja.  A 2010 es ben már vissza is tértek a nyilt fürdőhőz.

Röviden az ügyintézésről, csak hogy tudjátok mire számíthattok.

Elromlott, felkeményedett, kb 2-3 centit mozgott, de két év gari volt rá, Gondoltam én majd a Magyarorszégi forgalmazónál elintézam a dolgot. A gyár küld nekik egy patront, kicserélem és elfelejtjük.  Hát nem.  A forgalmazó ( MALI ) nem volt hajlandó felvenni a Marzocchi val a kapcsolatot, még csak meg sem próbálta, mondván rossz a kapcsolatuk. Már hogy az itthoni forgalmazónak a gyárral. Aha :)  Jó ez a szekér nem vesz fel, írtam a webáruháznak ahol vettem. Mondták semmi gond küldjem vissza nekik. Ettől féltem augusztus végén kiépíteni a villát és elküldeni Írorszégba.  De megtettem.  Ők látták hogy valóban hibás, tovább is küldték Olaszországba, egyenest a Marzocchi gyárába, ahol gondosan bebas..ták a sarokba, és kávézgattak tovább.  Majd két hét múlva valaki megbotlott benne, megfogta, mérgében kivette belőle a rossz patront, levakargatta róla a Sintour matrocát, fúrt a patron aljára, és a tetejére is egy egy apró lyukat és kész. ( képek alul ) Az elgondolás nem teljesen halott, mert mikor a villa felfelé megy akkor az apró lyukon lassan tud csak olajat beszívni, és lefelé haladva pedig lassan tudja kipréselni, tehát tulajdonképpen csillapít, de a visszaút csillapítás állítását ezzel ki is gyilkolták belőle, amit viszont szerettem.

Reklamáltam is hogy ne már, ez most komoly, de a dolog azzal kezdődött hogy küldjem vissza.

A webáruház nagyon normális volt, ígérte a srácc, hogy megsürgeti a dolgot, de nem mertem elküldeni, hát ki tudja mit barkácsolnak még vele :) De tényleg. Hát nem küldtem vissza elfogadtam hogy így végül is működik, és legalább innentől nincsen mi elromoljon benne, de szerintem egy ekkora cég, mint a Marzocchi, aki a Ducatinak, és BMW-khez gyárt teleszkópokat, szóval elvártam volna, hogy ha van egy szériahibás termékük, és nincsen mód a termék kompromisszum mentes javitására, akkor azt mondja tessék itt egy újjabb típus, ez nyílt fürdős, nem fog elromlani, köszi hogy minket választottál. 

Hát szóval ők ilyenek.  

 

 

 

Erre ajánlom

Én mindenes telónak használom, a Kona Hoss - ék xc gépében is dj 2 es van, túrát  is bírja és enyhe lejtőzésnél sem panaszkodik.

Tapasztalataim szerint  merev egy darab. De ha patron van benne, és nincsen kifúrva, menekülj !!! Újonnan pedig meg ne vedd a 2009 es modellt. A 2010 már ok.

 

 

Ennyiért vettem
74000
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 1  2009 első teleszkóp
Új
Marzocchi Dirt Jumper 1  2009 első teleszkóp
Kifúrt patron
Marzocchi Dirt Jumper 1  2009 első teleszkóp
Kifúrt patron közelebről
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Imkesz avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Iszonyat jó mozgása van tárcsa egyátalán nem csavarja. Nagyon jó a levegőráfujás is és tág határok között állítható. Levegőt nem ereszti.
Hátrány
nincs
Tapasztalat
aki tud ilyet vegyen megéri. 2.4-es high roller-rel nincs sárférőhely. mondjuk nem arra van kitalálva zért nem hátrány
Szerk.:Pár hónap alatt kitünt egy hiba. Bár használtan jutottam hozzá fél évesen a levegőt még nem kéne eresztenie. de rájöttünk a hibára. Az levegős oldal aljánál a csavarnál a gumitömítésnél szökött a levegő. Egy új tömítéssel már kiváló:)

Szerk.: Egy idő után elkezdett kattogni valami a belsejében és a mozgáza is darabos lett hiába olajoztuk rendesen és a levegőt is ereszteni kezdte. ezek elött a levegős oldalon elhagytam egy zégergyűrűt ami tartotta a szimeringet(ez nemtudom hogyan sikerült) de betudtunk tenni egy másik gyűrűt igy megoldódott a probléma. A kattogást is sikerült megoldani. Új tömítéseket kapott a lábaknál így most már a levegőt se ereszti és a mozgása is olyan mint új korában:D
Erre ajánlom
Dirt, street, 4x
Ennyiért vettem
keróban volt
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

93boborjan avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

baromi finom mozgás, szinte végig kimozogja az útját

szép, erős, átütő tengely 

tárcsa fék nem csavarja! 

Hátrány
nagyon drága, sztem más nincs
Erre ajánlom
ha sok pénzed van mindenre
13 olvasó 77%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dj1laci avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jó mozgás.Szép állíthatóság.Mindent tud amit egy dirt-street-freeride telónak tudnia kell.Az átütő tengely tekinthető annak.

Hátrány

Ha minimumra tekered a visszaút csillapítást, amikor jön vissza a teló felkoppan.Ez azonnal megszűnik amint egy negyedet tekersz a visszaút csillapításon.Viszont ami a mozdítástól független az az,hogy amikor bemozgatod egy furcsa hangot ad.Azt olvastam,hogy a rugó koppan a teló falának és ezt a rock shox argylenál is észrevették.Igaz ez,mondja meg valaki akinek DJ1-ese van.Az átütő tengely kicsit macerás mert két 6os imbusz kell a szereléshez, és a tengelyt tartó csavarok sem a legbiztosabbak.

Tapasztalat
Nekem egy Kona Bass-ból kiszedett dj1 gold se-van.Nem hiszem,hogy sokban tér el a simától.Nyakkal együtt pontosan 2,880 kilót mutatott a mérleg. Ez nagyjából az átlagos súly a kategóriában mivel minden telóhoz a nyak nélküli súlyt írják, ez esetben a gyári adat nyak nélkül 2,58 kiló amit el is tudok képzelni.Igazából az árát a festés miatt megéri, a mozgás miatt is, de sajnos nagyon sokat ront az élményen ,hogy csúnya hangokat ad. Remélem egy idő után ez bekopik és elmúlik, legalábbis DJ3asnál a haverjaim szerint elmúlt.
Erre ajánlom
Dirt-street-freeride.
Ennyiért vettem
93900
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 1 első teleszkóp
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Egyed avatar
Egyed
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
marzocchi...már leirták
Hátrány
hogy mi? egyesek szerint a súly(ez már csak 2,7kg).
Tapasztalat
Nagyon jó kis villa előtte dj 3-asom volt, egész más a mozgása
Erre ajánlom
dirt,street
Ennyiért vettem
115000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zolee avatar
Zolee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jól mozog !!!!
Hátrány
Sztem nincsen csak esetleg az h drága:s
Tapasztalat
Nekem nagyon bevállt az ugrásoknál nagyon szépen kimozog mindent!!
Erre ajánlom
Street , dirt
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jozzy avatar
jozzy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól mozog cefet erős birja a strapát
Hátrány
kicsit nehéz
Tapasztalat
király nekem bejött edig remélem a jővőben is jó lesz
Erre ajánlom
dirtre ajánlom leginkább de freeride ra is jó
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Monkii avatar
Monkii
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Egyáltalán nem érezni nehéznek 3.3kg-os súlya ellenére,nagyon jól kezelhető,nagyon finoman indul amit abszolute nem vártam, tökéletes felkeményedés, elugráskor olyan mint egy merevvilla, érkezéskor meg mint egy boxxer! Átütős,visszaút állítható,belülről erősített villanyak,ez nem lesz egy egyszezonos villa!!!
Hátrány
meginduláskor a rugó koppan a becsúszók oldalfalán, szakavatottabbak azt mondják egy idő után elmúlik, ha nem fog majd kapnak a rugók valami borítást mint az rs ek!
Tapasztalat
Nagyon ot van a teló, csak ajánlani tudom,sokat agyaltam az idei változaton is mint lejjebb is láthatjátok, de az alu becsúszók meg a csavaros váll nem igazán dirt telóba való holmik, bár jó dolog a külső kompresszió,demás előnyét nem láttam, nomeg árban is volt egy 45e külömbség! Egyszóval ennél jobb nincs is kategóriájában!
Erre ajánlom
Dirt!
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Monkii avatar
Monkii
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Tapasztalat
Hi! Ha valakinek volt mar szerencseje az uj 2006os modellt tekerni, akkor nagyon szivesen hallgatnek tole beszamolot a tapasztalatokrol! Elore is koszi udv monkii
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mad Man avatar
Mad Man
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Vajpuha mozgás, nincs felkoppanás. 110mm gyári rugóút, mely rugócserével 130mm-re növelhető. Időjárástól függetlenül mozog, ha jó olaj van benne. Szuper csillapítás. Sártűrése profi és bőven elfér a trutyi. A tárcsafék abszolút nem csavarja el a villát! Csőtengelyes, ami a merevségnek és a tárcsafék okozta csavarodás ellen is szuper. Kotyogósodni több év átlagos használat után kezd, zúzás esetén évente szimmering és olajcsere valamint por és olajlehúzócsere. Igénytelen a teló, mint a kecske! Minden full profi és szuper rajta!
Hátrány
Az ára.
Tapasztalat
A világ leg erősebb és leg strapabírobb és jó értelemben véve a legigénytelenebb szimplavállas telója! Mindenkinek, aki egy tuti jó telót akar hosszú évekre!
Erre ajánlom
Dirt Jump-ra és enyhe FreeRide-ra
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

j.akos avatar
j.akos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kinézet, teherbírás.
Hátrány
A beállitás körülményes.
Tapasztalat
Nekem speciál nagyon bejön ez a kis teló. A mozgása nagyon finom, és kimozogja azt amit kell. Gyárilag 11.5CM-t mozog, de érdemes megtuningoltatni valmilyen szervízbe, hogy 13cm-t mozogjon. Mint a honlapján is olvasható, ez gyárilag lett így tervezve. Én használtan vettem 40rugóért, szerintem megérte. Nekem elötte egy Mozo 3.0 c volt, na ég és föld a kettő. A mozomat az avid tárcsafék szétzúzta 1.5 hónap alatt. Ajánlom mindenkinek!!!!
Erre ajánlom
Freeride, Dirt Jump minden mennyiségben.
13 olvasó 69%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés

Marzocchi Dirt Jumper 1 2011 első teleszkóp specifikáció

 
rugóút:

100


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:
  • lila
  • szürke

tömeg:

2284


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Marzocchi Dirt Jumper 1 első teleszkóp termékfórum
(minden modellév)

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Dirt Jumper 1 persely
8 válasz
utolsó: 2014. márc.
Marzocchi Dirt Jumper 1 és egyéb szériák- patron átalakítás
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 4X RC3 vagy Marzocchi DJ1?
3 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi Dirt Jumper 1 vagy Pike vagy Argyle- max 60-ért átütőst?
20 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi Dirt Jumper 1 vs RS Argyle R, melyik a jobb?
7 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi Dirt Jumper 1 vagy Manitou Gold label series 2-t vegyek?
21 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed a Marzocchi Dirt Jumper 1 termékkel kapcsolatban: