Nekem nagyon tetszik
nem engedi a levegőt a szimering
jó finom mozgás
jól állítható
masszív ,erős :)
a 2600-700 g-ja de más semmi :)
nekem még mindig nagyon jól tartja magát nincs vele semmi bajom :)
DSP
Nekem nagyon tetszik
nem engedi a levegőt a szimering
jó finom mozgás
jól állítható
masszív ,erős :)
a 2600-700 g-ja de más semmi :)
nekem még mindig nagyon jól tartja magát nincs vele semmi bajom :)
DSP
Viszonylag olcsón meg lehet szerezni.
100mm rugóút melyet szépen, finoman és egészben ki is mozog.
Erős és megbízható kis szerkezet, ha nem barmoljuk szét és szeretjük, akkor meghálálja, szépen szörcsög és nem fog egyhamar szétesni.
Full aluminium az egész, ezáltal könnyűnek mondható (alapból ~2600g, rugók nélkül ~2300g).
Kétoldali levegőráfújási lehetőséget is tud nyújtani, így rugók nélkül is használható.
Olajat és levegőt sehol nem ereszti, semmi anyag se kifelé, sem pedig befelé nem jut.
Becsúszók szép feketén csillognak és nem kopnak ki, nem mellesleg cserélhetőek is.
Sok felé állítható és tuningolható.
Átütős és sima tengelyeskénit is árulják, ez átütős.
Belülről állítható a visszaútja :/
Kijött az egyik tengely tartó csavarnak a menetes perselye.
Miközben tekerek felülröl látom hogy kissé nyeklik a villa (semmi műszaki hiba, csak rugalmas), mivel aluminiun az egyész. Acél becsúszós és nyakas Marzocchiknál ilyesmit nem tapasztaltam.
Ez az első komolyabb teleszkópom és nagyon megvagyok elégedve vele. Télen-nyáron gyönyörűen és finoman mozog, talán télen kicsit szebben is. Ugrásokat meg sem érzi, letompít és jöhet a következő. Nem bántam meg a vásárlást. :)
Nem árt néha ellenőrizni hogy meg vannak-e húzva a váll csavarjai, én egyszer azt vettem észre hogy az egyik becsúszót tudom forgatni a helyén :D
150en olyan mint egy kis 66 :D
(A súlynál gyári adat van megadva!)
Dirt, Street.
Strapabíró villa, de a Suntour-féle nitrogénes patron nem szereti a hazai hőmérséklet ingadozást. Ha nem értesz hozzá, akkor inkább kerüld el...
Vadulás, túrázás.
- Hideg/melegben fasza a Dirt Jumper 2 QR20 mozgása
- ki van húzva 130-ra de kimozogja végig
- szerintem egész jól tűri a sarat de a dagonyát azért kerülöm vele...
- semennyire nem csavarja a 185-ös avid tárcsa
- még nem kotyog és ajánlom neki hogy ne is kotyogjon!!!
- mint minden teló legalább évente egyszer olajcsere
A zárókupakok fos aluminiumból vannak és könnyen el lehet baszni őket.
kicsit nehéz de kárpótol a merevsége
csak a váll ne repedjen el...
laza fr és dirt orrba szájba
szép a kialakitás
jol birja a fotjampokat a Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20
elég masszív festése van
szar sr santuros belös
nagyon nehéz
nekem kb 3 cmet mozgott mert a viszaut csilapitása tönkre ment de olajat cseréltem benne és ugy sokal jobb lett valamivel a mozgása igy mar az 5 cm et is ki mozogta
az átütö tengelye elég szar nehezen lehet kiveni mert alul ki kel tekerned a két csavart hogy szétszed amihez 4 es imbuszkel
nekem szét verte a csuklomat !:(
talán dirt másra nem nagyon
-Jó mozgás
-Levegő fújás
-20 mm, átütős
-Erős, mint az atom
-Jól néz ki a Dirt Jumper 2 QR20
- Megvolt kb. fél éve, és bekeményedett, nem mozgott ki csak kb. 7 centit, aztán mikor kb. 1 éve volt meg 4 cm-t mozgott, pedig nem gyilkoltam, vigyáztam rá, garázsban volt télen, és hiába raktam bele vagy eresztettem ki belőle levegőt, nem volt jobb!
-A gyári patron szar suntour, pár hónap alatt belállt, elvittem szerelőhöz, megcsinálták, raktak bele új patront és most kimozog 10 centit, ahogy az elő van írva. Levegő fújás is rendben minden, a visszaútállítás nem műkszik, mert ugye ki lett cserélve a patron, de nagyon királyul mozog meg minden tök kirááááály!!
Naggyából mindenre használható, azért adtam 4-est a teljesítményre, mert kb 2 hónap után beállt és gázpantront kellett csrélni, de most tökéletesen működik.
Dirt, freeride, meg hát mindenhez jó, amihez elég a 10 cm :)
Merev, erős, 32mm-s becsúszók, 20mm-s átütőtengely. Egyszerű, visszaút csillapítás kívülről, keménység levegőráfújással állítható.
Frissen olajozva szépen mozog, felütni lehetetlen, elpusztíthatatlan.
Tárcsafék sem csavarja meg természetesen, PM felfogatás.
Bár dirt-re street-re tervezték, jelentős mennyiségű sár is bőven fér a 2,35-ös kerékre.
Nehezen, darabosan indul meg, és elég nehéz.
Mozgása már 1 hét alatt jelentősen csökkent, folyton törölgetem, olajozom, így azért működik, de ennyit még soha semmivel nem kellett foglalkoznom, sokkal nagyobb igénytelenséget vártam tőle.
Ha nem adsz rá minimum egy kis visszaút csillapítást, kifelé kotyog a láb. Nyilván egyszerűen kivédhető, de beszédes a minőséget illetően.
Nagyon fain kis villa, lehet vele zúzni, esni-kelni. Tartósságában nem vagyok biztos annyira, de nem törni-repedni fog, max beállni idővel.
Dirt, street, merevfarú freeride. Bármi ami durva, kemény, bevállalós.
- mozgása nagyon jó
- az utat szépen kimozogja
- 32mm-es teflonozott becsúszószárak
- levegőráfújási lehetőség
- visszaútcsillapítás állítás
- nagyon jól néz ki
- átütőtengelyes
- 2007-es tehát még Olasz
- imbuszos rögzítésű villaváll
- a hideg nem hat rá
NINCS!
Csak ajánlani tudom ezt a villát.Nagyon szépen mozog és csillapít.Ráadásul nagyon jól néz ki.(főleg menta zöld színben)
dirt,street,freeride
Erős , masszív , SZÉP , NAGYON JÓL mozog akár hideg ben is , Levegő ráfujás
ÁTÜTŐS
Na, szal a mozgása a Dirt jumper 3-hoz képest jobb, több rajta az állítási lehetőség, QR20, szép visszaút, hideg nem hatrá, semmilyen tárcsa nem csavarja, nem ereszti a levegőt és a mai napig nem kotyog.
Fehér
dirt jump
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Marzocchi Dirt Jumper 2 barkácsolás |
8 válasz
utolsó: 2015. jan.
|
Bolt-on os lowerhez 9mm upper? Marzocchi DJ2 |
3 válasz
utolsó: 2014. feb.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 mindkét oldalba rakjak olajat ? |
1 válasz
utolsó: 2014. feb.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 visszaút probléma. |
3 válasz
utolsó: 2014. jan.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20-hoz hol találok robantott ábrát? |
2 válasz
utolsó: 2013. aug.
|
2007-es Marzo DJ2 vállba beletört csavar, mit lehet vele csinálni? |
2 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 2010 hol beszerezhető? |
3 válasz
utolsó: 2012. jan.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20-ban miért kotyog az NS Rotary 20? |
4 válasz
utolsó: 2014. szept.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 vagy Rock Shox Argyle 302 ? |
8 válasz
utolsó: 2012. jan.
|
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 miért csattog? |
17 válasz
utolsó: 2011. jún.
|