Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

noelmuth avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nekem nagyon tetszik 

nem engedi a levegőt a szimering 

jó finom mozgás 

jól állítható 

masszív ,erős :)

Hátrány

a 2600-700 g-ja de más semmi :)

Tapasztalat

nekem még mindig nagyon jól tartja magát nincs vele semmi bajom :)

Erre ajánlom

DSP

Ennyiért vettem
nem tudom már
Mért tömeg
2700 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Viszonylag olcsón meg lehet szerezni.

100mm rugóút melyet szépen, finoman és egészben ki is mozog. 

Erős és megbízható kis szerkezet, ha nem barmoljuk szét és szeretjük, akkor meghálálja, szépen szörcsög és nem fog egyhamar szétesni.

Full aluminium az egész, ezáltal könnyűnek mondható (alapból ~2600g, rugók nélkül ~2300g).

Kétoldali levegőráfújási lehetőséget is tud nyújtani, így rugók nélkül is használható.

Olajat és levegőt sehol nem ereszti, semmi anyag se kifelé, sem pedig befelé nem jut.

Becsúszók szép feketén csillognak és nem kopnak ki, nem mellesleg cserélhetőek is.

Sok felé állítható és tuningolható.

Átütős és sima tengelyeskénit is árulják, ez átütős.

Hátrány

Belülről állítható a visszaútja :/

Kijött az egyik tengely tartó csavarnak a menetes perselye.

Miközben tekerek felülröl látom hogy kissé nyeklik a villa (semmi műszaki hiba, csak rugalmas), mivel aluminiun az egyész. Acél becsúszós és nyakas Marzocchiknál ilyesmit nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Ez az első komolyabb teleszkópom és nagyon megvagyok elégedve vele. Télen-nyáron gyönyörűen és finoman mozog, talán télen kicsit szebben is. Ugrásokat meg sem érzi, letompít és jöhet a következő. Nem bántam meg a vásárlást.   :)

Nem árt néha ellenőrizni hogy meg vannak-e húzva a váll csavarjai, én egyszer azt vettem észre hogy az egyik becsúszót tudom forgatni a helyén :D

150en olyan mint egy kis 66 :D

 

(A súlynál gyári adat van megadva!)

Erre ajánlom

Dirt, Street.

Ennyiért vettem
25000Ft
Mért tömeg
2671 g
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2007 első teleszkóp
150en
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2007 első teleszkóp
100on
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2007 első teleszkóp
100on
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Finom mozgás.
  • Több irányba állítható a Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 (előfeszítés, keménység).
  • Egyszerű szerkezet, nem kell hozzá atomtudásnak lenni.
  • Strapabíró, a 20 mm-es tengelynek köszönhetően ritka merev.
  • Szerintem ennek az évjáratnak van a legszebb külseje (jó, nevezzük design-nak).
  • Más évjáratokkal szereszabatos alkatrészek (ennek nálam volt jelentősége).
  • PM féktárcsa-felfogatás. 160-as tárcsához adapter sem kellett (volna, ha 160-as tárcsám lenne).
Hátrány
  • Súlya az van. De vállalható.
  • Suntour belső. Igen, ez az a hírhedt évjárat. Én úgy vettem, hogy be volt állva, mint a gerely, egy centit nem mozgott. A patronnak vége volt. Ki lett szerelve, és a villa át lett építve nyílt olajfürdősre. Egy 2006-os Dirt Jam Pro villa alkatrészeit szereltem be az érintett lábba, az előfeszítés pedig átköltözött a másikba (a szelep pedig ide). Kapott friss olajat, most szépen mozog. Viszont elég rendesen koppan a tetején, erre még nem találtam megoldást.
  • Felpumpáláshoz spéci pumpakell, semmi mással nem áll szóba.
Tapasztalat

Strapabíró villa, de a Suntour-féle nitrogénes patron nem szereti a hazai hőmérséklet ingadozást. Ha nem értesz hozzá, akkor inkább kerüld el...

Erre ajánlom

Vadulás, túrázás.

Ennyiért vettem
bringában volt
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2008 első teleszkóp
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2008 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

j.andor avatar
31 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Hideg/melegben fasza a Dirt Jumper 2 QR20 mozgása

- ki van húzva 130-ra de kimozogja végig

- szerintem egész jól tűri a sarat de a dagonyát azért kerülöm vele...

- semennyire nem csavarja a 185-ös avid tárcsa

- még nem kotyog és ajánlom neki hogy ne is kotyogjon!!!

- mint minden teló legalább évente egyszer olajcsere

Hátrány

A zárókupakok fos aluminiumból vannak és könnyen el lehet baszni őket.

Tapasztalat

kicsit nehéz de kárpótol a merevsége

csak a váll ne repedjen el...

Erre ajánlom

laza fr és dirt orrba szájba

Ennyiért vettem
nem drága
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blkmarket avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

szép a kialakitás 
jol birja a fotjampokat a Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20
elég masszív festése van 

Hátrány

szar sr santuros belös 
nagyon nehéz 
nekem kb 3 cmet mozgott mert a viszaut csilapitása tönkre ment de olajat cseréltem benne és ugy sokal jobb lett valamivel a mozgása igy mar az 5 cm et is ki mozogta 
az átütö tengelye elég szar nehezen  lehet kiveni mert alul ki kel tekerned a két csavart hogy szétszed amihez 4 es imbuszkel 

Tapasztalat

nekem szét verte a csuklomat !:(

Erre ajánlom

talán dirt  másra nem nagyon 

Ennyiért vettem
cseréltem
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dzsilo avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Jó mozgás
-Levegő fújás
-20 mm, átütős
-Erős, mint az atom
-Jól néz ki a Dirt Jumper 2 QR20
 

Hátrány

- Megvolt kb. fél éve, és bekeményedett, nem mozgott ki csak kb. 7 centit, aztán mikor kb. 1 éve volt meg 4 cm-t mozgott, pedig nem gyilkoltam, vigyáztam rá, garázsban volt télen, és hiába raktam bele vagy eresztettem ki belőle levegőt, nem volt jobb!
-A gyári patron szar suntour, pár hónap alatt belállt, elvittem szerelőhöz, megcsinálták, raktak bele új patront és most kimozog 10 centit, ahogy az elő van írva. Levegő fújás is rendben minden, a visszaútállítás nem műkszik, mert ugye ki lett cserélve a patron, de nagyon királyul mozog meg minden tök kirááááály!!

Tapasztalat

Naggyából mindenre használható, azért adtam 4-est a teljesítményre, mert kb 2 hónap után beállt és gázpantront kellett csrélni, de most tökéletesen működik.

Erre ajánlom

Dirt, freeride, meg hát mindenhez jó, amihez elég a 10 cm :)

Ennyiért vettem
Bicóban volt (Kona Cowan)
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2008 első teleszkóp
Próbáltam olyan képek amin minden van :)
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SkaPeti avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Merev, erős, 32mm-s becsúszók, 20mm-s átütőtengely. Egyszerű, visszaút csillapítás kívülről, keménység levegőráfújással állítható.

Frissen olajozva szépen mozog, felütni lehetetlen, elpusztíthatatlan.

Tárcsafék sem csavarja meg természetesen, PM felfogatás.

Bár dirt-re street-re tervezték, jelentős mennyiségű sár is bőven fér a 2,35-ös kerékre.

Hátrány

Nehezen, darabosan indul meg, és elég nehéz.

Mozgása már 1 hét alatt jelentősen csökkent, folyton törölgetem, olajozom, így azért működik, de ennyit még soha semmivel nem kellett foglalkoznom, sokkal nagyobb igénytelenséget vártam tőle.

Ha nem adsz rá minimum egy kis visszaút csillapítást, kifelé kotyog a láb. Nyilván egyszerűen kivédhető, de beszédes a minőséget illetően.

Tapasztalat

Nagyon fain kis villa, lehet vele zúzni, esni-kelni. Tartósságában nem vagyok biztos annyira, de nem törni-repedni fog, max beállni idővel.

Erre ajánlom

Dirt, street, merevfarú freeride. Bármi ami durva, kemény, bevállalós.

Ennyiért vettem
Kona Stuff-ban volt
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2010 első teleszkóp
barátnőm megtalálta álmai bicóját expo-n
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csek avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- mozgása nagyon jó

- az utat szépen kimozogja

- 32mm-es teflonozott becsúszószárak

- levegőráfújási lehetőség

- visszaútcsillapítás állítás

- nagyon jól néz ki

- átütőtengelyes

- 2007-es tehát még Olasz

- imbuszos rögzítésű villaváll

- a hideg nem hat rá

Hátrány

NINCS!

Tapasztalat

Csak ajánlani tudom ezt a villát.Nagyon szépen mozog és csillapít.Ráadásul nagyon jól néz ki.(főleg menta zöld színben)

Erre ajánlom

dirt,street,freeride

Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2007 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

232tomi2 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Erős , masszív , SZÉP , NAGYON JÓL mozog akár hideg ben is , Levegő ráfujás

ÁTÜTŐS

Hátrány
Vissza út csillapitás mert nekem izomból ki lő a teló vissza útnál , Kicsit nehéz de anyira engem nem izgat , Vékony hiddal ,
Tapasztalat
nekem a 08-as széria volt a legrosszabb széria pont :D de nagyon erős:)
Erre ajánlom
DIRT , PARK esetleg freeride
Ennyiért vettem
cseréltem
Szerinted hasznos?

bandyta avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A mozgása tökéletes, iszonyat finom.
Az utat végig kimozogja.
A csillapítása nem rossz.
Sártűrése tökéletes.
A levegőt, olajat sehol nem ereszti.
A becsúszók karcmentesek!
A szimmeringek hibátlanok!
Nem kotyogósodik.
QR20.
Tárcsafék nem csavarja.
Évi 1 olajcserével bőven elvan.
Hátrány
Esetleg a tömege.
Tapasztalat
Miko megvettem szétszedtem, igaz, hogy csupa kosz volt, de karcmentes állapotban jutottam hozzá. Iszonyat jól mozog, iszonyat merev. A becsúszók tökéletesen párhuzamosak és karcmentesek. Az újabbak elég könnyen karcolódnak. A szimmeringek 6 év után tökéletesek. Egyetlen bajom vele, hogy a rugó kicsit ütögeti a becsúszó belsejét és kicsit kattog, illetve az, hogy nincs rajta külső visszaút csillapítás.
Erre ajánlom
dirt, street, cross
Ennyiért vettem
20000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Na, szal a mozgása a Dirt jumper 3-hoz képest jobb, több rajta az állítási lehetőség, QR20, szép visszaút, hideg nem hatrá, semmilyen tárcsa nem csavarja, nem ereszti a levegőt és a mai napig nem kotyog. 

Hátrány
Nehéz, drága.
Tapasztalat
Azt hogy igényes villa én itt arra értem, hogy illik azért vele foglalkozni és takarítgatni, hogy olyan legyen mint amit általában az ember elvár. De ha jól beállítod magadnak szépen mozog.
Erre ajánlom
- Dirt - Street - Park - 4x
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2005 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikerboy149 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A tello maga nagyon jol nez ki meg jo a design...a csillapitast kicsit elkurtak:) en atalakitottam 9cmesre...ugyan ugy kimozogja az egeszet...A merevsege nagyon komoly:) Az argylenel ilyen nincs...az egy kettore elhajlik nyakcsobol es becsuszobol azert nem megy be egeszen...
Hátrány
A rebound egy dugattyu ami megtelt olajjal...s akkor a tello nem ment be egesszen...azt megoldottam hazilag...most tokeletes:) Es a levegot is a szimeringnel ereszti...
Tapasztalat
Nekem ez a dj nagyon bejott....sok gond volt vele es ha 1x jo az ugy megy mint allat:P
Erre ajánlom
Mindenkepp dirtre ajanlom mindenkinek...persze streetben is alja a helyet...
Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20  2008 első teleszkóp
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

Fehér


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-10 (10 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Dirt Jumper 2 barkácsolás
8 válasz
utolsó: 2015. jan.
Bolt-on os lowerhez 9mm upper? Marzocchi DJ2
3 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 mindkét oldalba rakjak olajat ?
1 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 visszaút probléma.
3 válasz
utolsó: 2014. jan.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20-hoz hol találok robantott ábrát?
2 válasz
utolsó: 2013. aug.
2007-es Marzo DJ2 vállba beletört csavar, mit lehet vele csinálni?
2 válasz
utolsó: 2012. júl.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 2010 hol beszerezhető?
3 válasz
utolsó: 2012. jan.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20-ban miért kotyog az NS Rotary 20?
4 válasz
utolsó: 2014. szept.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 vagy Rock Shox Argyle 302 ?
8 válasz
utolsó: 2012. jan.
Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 miért csattog?
17 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-10 (10 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 2 QR20 termékkel kapcsolatban: