Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Dani22d avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon puhán mozog egyszerűen imádom! Vastag és erős váll szerintem mindene erős Végre Nem átütő agyas (nem kell méreg drága kerék hozzá vagy szenvedni a csavarozással na meg nem nyalod, hagyod, baszod, el, el, szét,)
Hátrány
Nekem az elején a súlya volt az más ugyan ekkora telókhoz képest ez nehéz (bmxről váltottam át mtb-re) Rendkívül érdekes.... néha ha olyan kedve van nagyon kemény lesz és lassan mozog... Ez az állapot max 1órás terepen. Féknélküli emberkéknek ajánlom a hátsókeréken való taposást mert lerugod a szimering gyűrűt... nekem 2hónap alatt 1x sikerült pedig a megállás volt a célom... Nov.29 eljött a hideg végre... Nos alig mozog a drága...
Tapasztalat
Nagyon jó ez a teló nem érdekel hogy a belseje nem marzo amire én használom az örök élet de ha bakkecskéset akarok játszani arra is jó mivel azt a célt szolgálja... Ha vigyáz rá az ember és nem dobálja meg nem az a játéka hogy mikor koppan már le... na meg ha rendszeresen szervizelve van akkor gondod bajod nem lesz vele... Télen k.o. alig mozog, ha van pénzed alakíttasd át nyílt olajfűrdősre( + levegő ráfújásosra) Nekem már néha kicsinek tűnik de alföldre minek nagyobb??...
Erre ajánlom
Dirt, street, mindenre dh fr no no no fr csak másértelemben (erdőn mezőn sárba hóba ilyesmire...)
Ennyiért vettem
bringához volt
Mért tömeg
2700 g
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: