Marzocchi EXR első teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

Epidemic avatar
Epidemic
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nyáron jól mozog de télen ojan mint 1 zsák krumpli!!!
Hátrány
A merevítő híd a szimeringnél kurva hamar eltörik. Kotyog össze vissza.
Tapasztalat
Hát ha vesztek telót mindenképpen marzót vegyetek de ne exr-t hanem valami átütös darabot mer azok viszon bírják 1000-rel.
Erre ajánlom
10 éves kisgyerekeknek lemenni a boltba. Vagy lájtos cc.
8 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Józsika avatar
Józsika
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon faxán kimozogja a 8 cm-t. Finom a mozgása. 1 patronnal használom kb 3 éve és olyan simán és finoman megy , hogy el sem tudom képzelni mi lenne ha mindkét patron jó lenne
Hátrány
Az 1-ik oldala meghalt.
Tapasztalat
Én bizti Marzót vennék mégegyszer
Erre ajánlom
Hegyre fölmenős lejövős néha autóutas szenvedős kicsit streetelgetős
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kokogabber avatar
kokogabber
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Streetelni isteni jó, könnyű, finoman mozog, jól csillapít csak be kell állítani. 2.35 kerekekkel használom, a sár elfér benne. 160-as deore tárcsát simán bírja. Nem ereszti a levegőt, nem kotyog. Hiába a Marzónak a legjobbak a tömítései.
Hátrány
Egy kicsit lelassul hidegben, de ha elkezdesz vele nyomulni, utána jó lesz. Hidegbe kell bele egy kis plussz levegő.
Tapasztalat
Mindenkinek ajánlom, aki olcsó jó villát keres. (a teló tudásához képest)A DH-t nem kéne vele erőltetni. Szerintem úgy előbb utóbb megnyeklik.
Erre ajánlom
Streetelni mindenkinek, kis vázba, bírja a freeride-ot és az enyhe Dh-t is. Igazából zúzós CC-re való, könnyű +minden. Én ugrálok is vele, még bírja. :)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

viktor avatar
viktor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól mozog,nem koppan,szinte az egész utat kimozogja
Hátrány
eddig nem találtam,mondjuk a hidegben keményedik,dehát melyik teló nem.......,picit talán drága
Tapasztalat
szerintem ok,én meg vagyok elégedve
Erre ajánlom
bárkinek bármire
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BRATWURST avatar
BRATWURST
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jo csillapitás ,annyira nem horribilis ár,lehet tuningolni
Hátrány
8cm -en használva kicsit nehezen indul meg. lehet tuningolni de nem érdemes mert eltörik mint a sz@r!!én kihuztam 11.5 cm és gyönyörüen mozgott de aztána fékhidnál eltört!haver srácnak még két másik tört el ugyanott!!
Tapasztalat
jo telllo denem ugratásra vagy déhára!!
Erre ajánlom
bármire de NEM UGRATÁSRA!!
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kerekes Levente avatar
Kerekes Levente
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Cro-mo becsúszó Az SSV csillapítást lehet állitani Könnyű 3.5 bar nyomáson, -5 fokban is mozog (70kg vagyok) A jobb oldaliba lehet fújni.(air+oil+rugó) Kb. 60,80mm moccan(3.5 baron). max 2.5 gumi jók a szimmeringek
Hátrány
Kattan a csillapitás befele amúgy semmi NEM LEHET KAPNI SEHOL!!!!
Tapasztalat
Jobb mint a tavalyi
Erre ajánlom
Street, freeride
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sinyaa avatar
Sinyaa
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Finom mozgás, a teló uatat f@szán kimozogja, felkoppanásnál a belső gumi izé jool tompít. Hidegen még nem használtam. Elég évente átnézni. Ár/teljesítmény!!!!!
Hátrány
Szét köll kapni az egészet ha az előfeszítést állítani akarod.
Tapasztalat
Nagyon okés áron egy fasza teló! Király!!!
Erre ajánlom
streetezésre, enyhe dh (nagyom enyhe:)))) Már elég rég nyúzom a János hegyen de problémám még nem igen vlt vele.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabor avatar
Gabor
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jol mozog, vaj puha. Sztem jo a csillapitasa.
Hátrány
A 8-as tarcsa iszonyatosan recsegteti. Torik. Kotyog a tarcsa feloli szar.
Tapasztalat
Alapjaban veve nagyon jo villa. Nekem 4 honap alatt tort el kb. 2000 km alatt. Egy ket 120-150 sikra ugras utan mar nagyon recseget. Szerintem rossz a szar kialakitasa, mert azokon a helyeken ahol terheles eri a fekhidat full elesre van hagyva az anyag. A fekhid egy 3szogben csatlakozik a szarba. Nekem itt tort el.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki viszonylag olcso villat akar, de nem tervez tul hosszu idore es nem hasznalja nagy tarcsaval es nem ugral vele sik talajra.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

berka avatar
berka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a 100 mm-es jol mozog es akkor amikor kell
Hátrány
1 pötyit draga
Tapasztalat
ne nyúlj bele!!!
Erre ajánlom
cc, de inkabb lightos dh
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bojkó Balázs avatar
Bojkó Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Könnyen és pontosan mindenki számára beállítható, hihetetlen jó, tág keretek között állítható csillapítás, robosztus, nem mozog, ha felfelé tekersz, viszont minden egyenetlenséget "elsimít".
Hátrány
Nem a legkönnyebb, de egy SID-nél annyival jobban működik, hogy megéri cipelni azt a plusz 400-500 grammot.
Tapasztalat
Karbantartani eddig nem kellett, csak évente kell az olajat kicserélni. Csak dícsérni tudom. A levegőt még a legnagyobb hidegben SEM ereszti el.
Erre ajánlom
kemény CC, túra, maraton.
Szerinted hasznos?

markusz avatar
markusz
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kellemesen csalódtam benne.Jól csillapit.Tökéletesen egyben van még.
Hátrány
Úgy hallottam hogy a nagyobb ugratásokat már nem bírja ezért nem is próbáltam vele.
Tapasztalat
A csillapitást még nem állítgattam rajta úgyhogy arról nem tudok véleményt mondani.
Erre ajánlom
Laza DH-ra.(A Jánoson tökéletesen helyt áll)
Szerinted hasznos?

Bence avatar
Bence
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon finom,elegáns a mozgása,kimozogja az egész(de tényleg)utat,bírja a sarat a vékony merevítő miatt,levegőt egyáltalán nem eresztett még,nem kotyog,SZÉP,könnyű,Az enyém.
Hátrány
Kicsit drága(átlag villákhoz viszonyítva).
Tapasztalat
Király
Erre ajánlom
Minden de kivéve DH
Szerinted hasznos?

Kovács Ödön avatar
Kovács Ödön
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép
Hátrány
Nagyon szűrcsög,és ez zavaró,lomha
Tapasztalat
tul drága,ÁR/Értékben
Erre ajánlom
városba menőzni
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Varga Valter avatar
Varga Valter
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
SZÉPEN MOZOG. SZÉP
Hátrány
halkan néha szürcsög (jelentéktelen)
Tapasztalat
SZÉPEN MOZOG. jól birja a terhelést. még nem volt vele gondom.
Erre ajánlom
CC,lépcsőzés,ugratás.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szili András avatar
Szili András
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szépen mozog!
Hátrány
Ajánlott rá venni porvédőt!
Tapasztalat
Hogyan lehet beállítani az elöfeszitését?
Erre ajánlom
János hegy, ugratók, lépcsők
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi EXR-t hogy lehet "puhítani"?
4 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi EXR termékkel kapcsolatban: