Marzocchi MX Comp első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

KölyökGSi avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

ETA "locker"

120 bol 90 et kimozog SIMAN alattam ( 88kg )

Szimmeringezve évente, igy tokeletesen vegzi a dolgat

160 as tarcsa abszolut nem tekeri

2004 es villa, es a szokasos karbantartason kivul nem volt meg ra koltve! 

Karcmentesek a becsuszok

Hátrány

Nem kaphato!

Tapasztalat

Regi villa, ezert vagy nem kaphato, vagy horror az ara, de ha latsz egyet vegyel gyorsan!

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
Bringahoz volt
Csatolt képek
Marzocchi MX Comp  2003 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HUN avatar
13 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem 2004-es van
Mivel nekem a Lock out olajos ezért kicsit mozog ami nem rossz főleg ha a magyar minődéget veszzük út szempontjából.
Mindenhol használható kivéve DH !
Levegős részénél meg ajánlom a 3bar nyomást

Hátrány

Csöppet nehéz de ha meg szokja az ember akkor nem gond :-)
 

Tapasztalat

Még csak barátkozom vele szóval félév év múlva versenyzek vele :-)

Erre ajánlom

DH kivül mindenre

Ennyiért vettem
70ezer de bringával együtt
Csatolt képek
Marzocchi MX Comp  2004 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mozgása a levegős mivolta ellenére is finom.

Nekem egy ETA-val rendelkező modell van így az útját le lehet rövidíteni amúgy szépen kimozogja a 120 mm-ét.

Csillapítása ugyan kívülről nem állítható, de érezhetően marzosan szörcsögősen teszi a dolgát.

A villa elég jó súlyban van még a 2 kg-ot sem éri el.

A levegőt jól tartja.

160-as tárcsával használom, ami nem tekergeti a villát.

Karbantartása nem problémás a nyílt fürdős kenésnek és a dupla ajakos tömítéseknek hála. Időnként azért cserélni kell benne az olajat.

A beállító csavarjai fémből vannak, szépek és könnyen tekerhetőek. 

 

Hátrány
Eddig nem észleltem.
Erre ajánlom
Az alumínium nyak és a kikönnyített váll miatt, nem ajánlanám állatkodásra. Ez egy megbízható XC, Maraton, Túra villa.
Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Marzocchi MX Comp  2004 első teleszkóp
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kapos avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Mennyire finom a mozgása?

Az én súlyom alatt (75-77kg) nagyon kellemesen mozog.

  • A telóutat végig kimozogja?

105mm-re lett beállítva, felütni nem sikerült.

  • A hideg mennyire változtatja meg a mozgását?

Enyhén érezhető. Belassul a visszaútnál.

  • Milyen a csillapítása?

Olaj-levegő kombi.

  • Hogy tűri a sarat (van hely neki, hogy elforduljon a gumi)?

2.1 gumival már voltam olyan sárban, ahol éppenhogy... De az nem átlagos helyzet volt. Szerintem elég a hely!

  • Tárcsafék mennyire csavarja a villát?

180mm Avid Juicy 5 tipust használok. Néha sikerül bemozgatni, de nem vészes, alig észrevehető.

  • Mennyire ereszti a levegőt (ha levegős)?

Az esetleges téli állást nem szereti. Szerintem nagyon jó a szimmeringe.

  • Mennyi használat után kezdett kotyogósodni?

Nem kotyog. 8000km felett... 

  • Milyen gyakori, és milyen karbantartást igényel a teló?

Ha koszos, lemosom. Évente egy olajcsere.

  • Milyen minőségűek a beállítócsavarok?

Nekem gondom nem volt vele.

Hátrány

Erős fék esetleg megtekerheti.

A becsúszó teflon bevonata nem szereti az ütődést, a rászáradt sarat (kérdem én, melyik teló szereti?).

Tapasztalat

Nekem bejött. Az Avid Juicy 5 fékkel iszonyat jól megy. Igaz 180mm tárcsával azért néha sikerült eltekerni egy picit, de nem volt vészes. A kellemes mozgása, jól állithatósága miatt hamar elfelejti az ember, hogy van ennél kisebb súlyú villa is. Persze nem ennyiért...

Szerintem jó vétel. Ajánlom mindenkinek!

 

Ui.: egy MX Pro ETA-ra cseréltem le. De megtartottam ezt is, mert nagyon bevállt!

Erre ajánlom
Ha jól tudom ez egy XC villa (MX Comp Air). Akinek erre kell, túrázáshoz, hobby XC versenyre, annak feltétlen jó választás. Nem könnyű, de megéri megvenni szerintem.
Ennyiért vettem
nem emlékszem, 60-70 közö
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

h4vOK avatar
h4vOK
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kevés villa van ami ilyen szépen mozoG.Jól néz ki nem szaródnak el az állitók
Hátrány
Nekem könnyen tört a becsúszó kiszakadt a vállból de sokakkal ez történt szal elég gyenge
Tapasztalat
háát a manitou talán olyan szépen nem mozog deh 100 h erősebb
Erre ajánlom
Kezdésnek street-re is jóó deh sztem CC XC
Ennyiért vettem
olcsón nagykerből :D
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adam avatar
adam
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon sok előnye van. a finom mozgás, a kinézet a csillapitás birja a tárcsát is.
Hátrány
Nincs mert ez MARZOCCHI :)
Tapasztalat
nagyon jóó
Erre ajánlom
mindenkinek akinek kell 1 jó teleszkóp
Ennyiért vettem
40000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tibi avatar
tibi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
marzocchi, ezért nagyon jól össze van rakva, finoman mozog, az olajcsillapítása is kiválló, elég erős, jó értelemben véve igénytelen, nem igényel sok karbantartást, levegőt nem ereszti, ja és szép!
Hátrány
a visszaútcsili nem állítható kívülről, de gyárilag is jó, a gyári légnyomásadatok nem pontosak, sztem kevesebb kell bele, és írtó finoman fog mozogni
Tapasztalat
65 ropiért nagyon megéri, tartós, jó darab, amire való, arra tökéletes
Erre ajánlom
egyértelműen hobby maraton/cc-re (105mm), komolyabb versenyzőknek túl nehéz és kevés az állíthatóság, nincs lock, tárcsa hatásáról nem tudok nyilatkozni
Szerinted hasznos?

Janika avatar
Janika
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagy telóút(130mm),nyílt olajfürdő,sebességérzékeny szelep,lockout,nekem pöpecül bírja a 203as tárcsát is...,na és nem utolsó sorban nagyon mutatós teló
Hátrány
Baszki nincsen,talán csak annyi hogyha kinn hagyod a kocsma előtt akkor el fogják vinni :)
Tapasztalat
gyerekek nekem egy olyan szar telóm volt előtte, hogy ne tudjátok meg,aztán felépítettem ezt a kecskét és elégedett vagyok!
Erre ajánlom
freeride,dirt,
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tanker avatar
tanker
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól mozog.jó a csillapitása igénytelen a karbantartásra.nem recseg.
Hátrány
kb.fél éve használom t.fékkel és el van csavarodva a szára.1mm-rel hosszabb a jobb oldali becsúszója mint a bal.néha nagyon szörcsög.
Tapasztalat
74 rongyért lehetne jobb is.esztétikailag oda van,de még szuperül müködik
Erre ajánlom
olyannak aki csak v fékkel kivánja használni.maratonra első osztályú,sőt még kissebb ugrásokat is bir.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csikasz avatar
Csikasz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Vajpuhán mozog, EGYSZERŰEN KIVASALJA AZ UTAT, jó szimeringek+nyílt olajfűrdő=nagyon igénytelen(a jó értelmében)
Hátrány
1.9 kg(mondjuk annyival erősebb is mint pl a Sid), csak belülről állítható a visszaút-csillapítás, de gyári beállításon is tökéletes.
Tapasztalat
Egy árban, súlyban van a Black Comppal, de mozgásban lazán odaveri azt. A katalógus szerinti 105mm útból 100mm-t ki is mozog, ami azért nem szar.
Erre ajánlom
Elsősorban olyan CC-snek aki időnként kisebb-nagyobb ugyrásokat is bevállal(mint én)
Szerinted hasznos?

Bocz Ferenc avatar
Bocz Ferenc
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Lágy mozgású, szépen kimozogja a telóutat. Úgy néz ki, hogy bírja a tárcsát, bár még nem használtam keményen. Hasonló képességű telóknál olcsóbb.
Hátrány
Hidegben, fagyban bekeményedik ez is.
Tapasztalat
Szerintem jó vétel annak, akinek nincs pénze százezer forintos telókra, ezzel is kényelmesen bringázhat.
Erre ajánlom
Túrázgatás, enyhe ugrálás.
Szerinted hasznos?

Fures avatar
Fures
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Gyönyörü (2004es) Vajpuhán mozog,a legkisebb egyenetlenségeket is kimozogja!
Hátrány
Nem lehet még kapni Külön. Hamar elfogy a rugóútja.
Tapasztalat
Előző kecajomba 381(RST)E.L. volt, akkoriban még majdhogynem egy katba tartoztak, a Marzo nagyon finoman jár megérte a csere!
Erre ajánlom
XC, Finom DH
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi MX Comp termékkel kapcsolatban: