Marzocchi Z1 Freeride ETA első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 183.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

Giot avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
150mm vajpuha rugóút. Visszaútcsillapítás megfelelően állítható. Hideg meleg különösebben nem befolyásolja a mozgását. Nyílt olajfürdős. Tekercsugós, de ráfujható így valamennyire a rájder súlyához lehet állítani. ETA jó dolog megtartja/lockolja 90mm en a teleszkópot. Így mászáskor nem pogózik az és lentebb is van az orra. Majd leejtmenetben ETA off és 150mm. Átütőtengelyes (20mm) erős masszív szerkezet, nem tekeri a tárcsafék. Nem kotyog pedig öreg már. (2005)
Hátrány
Ez nem feltétlenül a teleszkóp hibája. De. Ami előny az hátrány is vajpuha mozgás. Nem elég progresszív a mozgása. Mivel a súlyomhoz túl lágy rugók vannak benne. Próbáltam rendelni hozzá a ukbikestore-tól hard rugószettet. De kiderült már nem tudják beszerezni. Úgyhogy marad a ráfújás, de ez meg picit elvesz az érzékenységéből. Ráadásul el is engedi egy pár nap alatt a nyomást. O gyűrű csere, szelepcsere és reméljük rendben lesz. Itt jutottunk el az igazi hátrányhoz ezek a teleszkópok már nem mai csirkék. A súlya sem kevés 2.7 kg. A becsúszókon a fekete anodizálás picit megfakult. Ne feledjük 10 éves, és ez nem megfelelő karbatartást is sejtet. Szóval a legnagyobb hátránya a kora.
Tapasztalat
Kiválo teleszkóp. De óvatosan a vásárlással, 10 év nem kevés idő.
Erre ajánlom
Freeride, amint a neve is utal rá. De mai szemmel tekintve inkább allmountin, enduro kategória.
Csatolt képek
Marzocchi Z1 Freeride ETA  2005 első teleszkóp
Marzocchi Z1 Freeride ETA  2005 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jassu avatar
14 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Vajpuha mozgás. Magnézium becsúszók. A mozgás lágyan finoman kezdődik s a végére folyamatosan keményedik. Olaj csere után nem ragad mint a legtöbb villa. Mai napig ezt használom. S valóban jó lehet, ha már egy 888-at is ajánlottak érte cserébe.

Hátrány

Én olyat nem találltam.

3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mozsombi avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Gyönyörű mozgás, (há marzo :D ) visszautat jól belehet lőni, kis merev fr gépekbe tökéletes választás ez a Marzocchi első teleszkóp. Eddig sose koppant, levegő ráfújás, (csak átalakító kell hozzá), Ha a rugót kiveszed teljesen levegősre átalakítható.

Hátrány

Hát, nem mondhatom rá, hogy tökéletes, legalábbis az enyém nem az...pl, a visszaút állító tekerentyű szorító kis mini imbuszát beletörtem a visszaút állító pálca tetejébe, vagyis a pálca teteje letört, kellett rá esztergáltatni egy kis bizbaszt 4000ér...-.- ezután egy ideig jó volt de egy versenyen eltörtek benne a távtartók szoval az is cserés lett, a rugók ha nincs rajta zsugor, kegyetlen hangosak, így  8év után van egy kis üresjátéka de azért még bőven müködik. Az ETA fogja magát és bizonyos idő után visszaáll az eredeti méretére..(nemtudom miért).

Tapasztalat

Összességében tudom ajánlani, aki viszonylag kezdő és nem semmeringbe használja...Az eta részt nem írnám utána, kétséges h mükszik-e. Ha olcsón (30-35 alatt ) tudod beszerezni ezt a Marzocchi első teleszkópt jól jártál drágábban viszont nem érdemes, és nagyon át kell nézni hogy nincs-e törve repedve! Én a gyorszáras verziót használom, vastag tengelyes nova aggyal elég merev.

 

Erre ajánlom

kezdő magyar dh fr!

Ennyiért vettem
-
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sz.Laci avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Vaj mozgás, ETA, ssv, merev, 

Hátrány

ETA patron bekapcsolva enyhén kattog, túl kicsi ETA kar, gyárilag elég puha (nekem) a rugó.

Tapasztalat

Lassan 10 éves és még pompásan működik. (Rendszeres az olajcsere.)Szerintem szép. Nem szeretem az alu nyakat...

Erre ajánlom

Teleszkópnak... :-)

Ennyiért vettem
?
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krausz avatar
34 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Nagyon finoman mozog amit el is vártam tőle.
  • Bitang erős a teleszkop itt nem nagyon fogja megadni magát semmi (ez még az olasz gyártású marzocchi teleszkopokhoz tartozik)
  • Visszaútcsillapítás, ETA nagyon könnyen állítható.
  • Nem kopik a fekete becsúszó.
  • A tácsafék felfogatása nagyon szépen van megoldva.
  • Nem sikerült még lekoppaantanom amit szerintem nem is fogok tudni de szépen kizozogja 3-4mm hilyán az egész utat.
  • Hidegben-melegben ugyanúgy mozog.
  • könnyen, gyorsan karbantartható
  • Szép szürcsögős hangja van
Hátrány
  • Ez még sajnos nem az átütős évjárat ami nekem van.
Tapasztalat
  • Az ETA ( 80 és 130mm között állítható a teleszkop ) szerintem nem igazán jó semmire legalábbis én még nem tudtam semmire használni :D
  • Tárcsafékkel még nem próbáltam mert szerintem a 203-as csavarná és kisebbet meg nemakarok mert úgy nemigazán tetszik
  • 2,5 és 2,6-os gumit szerintem simán elbír !
  • ITT EGY VIDEÓ A MOZGÁSÁRÓL HA ÉRDEKEL VALAKIT:
    http://www.youtube.com/watch?v=xb1m5zvrjss
Erre ajánlom

Freeride, 80mm-es állásba: Street, Dirt meg hát szerintem bármire :)

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xyrider avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

eszméletlenül finom mozgás a tipikus marzocchi-s a falevelet is kimozogja :D

a 150-ből 140-et aktívan mozog azaz egy centi kevésnek tűnik tartaléknak de lekoppanthatatlan

csillapítás tökéletes és megbízható

hihetetlen merev

évente nem árt kitakarítani mint ahogy bármelyik villának sem

Hátrány

a levegőráfújás bonyolult és nincs meg hozzá az a kis szelepátalakító :S

 

Ennyiért vettem
34ezer
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M@rci avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

puha mozgás

eddig még sose koppant

végig kimozogja az utat (150mm)

eta, levegőráfújás, visszaút csilli.

átütős, magnézium lábak

kibaszott erős

szörcsögős hang:DDDD

nem csavarodik

jó vele a bicaj geometriája (természetesen nem egy 200-at mozgó fullyéval)

IS-tárcsafékfelfogatás

Hátrány
semmi.
Tapasztalat
szerintem magyarországi viszonyok közt szinte bárhol megállja a helyét;)
Erre ajánlom
dh, fr, enduro, am, 4x
Ennyiért vettem
80.000 haszáltan
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M@rci avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon puha mozgás, én egy rugóval használom,végig kimozogja a 150 mm-ét, nem ereszti a levegőt, átütős, erős nagyon szerintem, jó szine van, szörcsögős hang, ETA, nem csavarodik, kivülről állitható csillapítás
Hátrány
max annyi hogy nem lehet autószelepes pumpával felfújni, hanem kell hozzá venned egy átalakító adaptert ami jó hozzá
Tapasztalat
szerintem jó nagyon, sokkal jobb mint egy 2008-as avgy újabb.. ez legalább még olasz, és nem tájvani
Erre ajánlom
light dh, fr, street, dirt, park
Ennyiért vettem
80.000 haszáltan
Csatolt képek
Marzocchi Z1 Freeride ETA  2004 első teleszkóp
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Abonyi avatar
Abonyi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
vajpuha mozgás
Hátrány
nincs
Tapasztalat
a mozgása leírhatatlan! még csak 1 hete van meg, de már megfogadtam h ha lesz vmi baja akkor ugyanijet fogok venni!:P
Erre ajánlom
DH/FR, ha beállítod 80mm-esre akkor kiváló street teló
Ennyiért vettem
50ezer
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dirtjump avatar
dirtjump
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ez egy brutális teló ilyen nem sok van naon puha de nem koppan könnyű nem csavarodik semmi hangja nincs kattogás meg recsegés,eléggé olcsón sikerűlt hozzájutnom
Hátrány
-------
Tapasztalat
ezt megéri megfizetni mert több évre lesz jó telód és kaphat rendesen
Erre ajánlom
freeride,dirt,nort shore
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geri avatar
Geri
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon merev és erős és nagyon jól és szépen mozog!
Hátrány
Ha nem a tiéd!
Tapasztalat
Nagyon jó teló! Van benne anyag és merev és erős is! Tipikus Marzocchi teló jó értelemben! Minimális szervízigény, hosszú élettartam, gyönyörű design, nagyon tuti mozgás, felüthetetlen! Egy szóval: Etalon teló! A legjobb szimplavállas teló, mely olyan mint egy tuti duplavállas teló!
Erre ajánlom
DH/FR és NS! Aki egy igényes telót akar!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DÓZER-R- avatar
DÓZER-R-
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon finom mozgás,a csillapitás kiváló,130mmert teljesen kimozogja puha,a sárnak még széles guminál is akad hely,tárcsafék eggyáltalán nem csavarja el,nem ereszti az olajat,szinte alig igényel karbantartást zsir és kész
Hátrány
nem egy olcsó játék,amugy müködésileg nincs hátránya
Tapasztalat
jobb mint mondjuk a shermanok
Erre ajánlom
akinek van rá pénze,és egy jó freeride arc mint én :-)
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Freeride ETA mennyi olaj kell bele? (lábanként)
1 válasz
utolsó: 2012. okt.
Marzocchi Z1 Freeride ETA toldott nyakkal biztonságos lehet?
8 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi Z1 Freeride ETA teleszkóp jó-e dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi Z1-be honnan szerezzek perselyt?
5 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 05 Miért kattog?
9 válasz
utolsó: 2012. jún.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 2004 birjá-e a 203-as tárcsát?
7 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi Z1 Freeride ETA -milyen olaj való bele?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Freeride ETA termékkel kapcsolatban: