Marzocchi Z1 Freeride ETA első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 183.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Giot avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
150mm vajpuha rugóút. Visszaútcsillapítás megfelelően állítható. Hideg meleg különösebben nem befolyásolja a mozgását. Nyílt olajfürdős. Tekercsugós, de ráfujható így valamennyire a rájder súlyához lehet állítani. ETA jó dolog megtartja/lockolja 90mm en a teleszkópot. Így mászáskor nem pogózik az és lentebb is van az orra. Majd leejtmenetben ETA off és 150mm. Átütőtengelyes (20mm) erős masszív szerkezet, nem tekeri a tárcsafék. Nem kotyog pedig öreg már. (2005)
Hátrány
Ez nem feltétlenül a teleszkóp hibája. De. Ami előny az hátrány is vajpuha mozgás. Nem elég progresszív a mozgása. Mivel a súlyomhoz túl lágy rugók vannak benne. Próbáltam rendelni hozzá a ukbikestore-tól hard rugószettet. De kiderült már nem tudják beszerezni. Úgyhogy marad a ráfújás, de ez meg picit elvesz az érzékenységéből. Ráadásul el is engedi egy pár nap alatt a nyomást. O gyűrű csere, szelepcsere és reméljük rendben lesz. Itt jutottunk el az igazi hátrányhoz ezek a teleszkópok már nem mai csirkék. A súlya sem kevés 2.7 kg. A becsúszókon a fekete anodizálás picit megfakult. Ne feledjük 10 éves, és ez nem megfelelő karbatartást is sejtet. Szóval a legnagyobb hátránya a kora.
Tapasztalat
Kiválo teleszkóp. De óvatosan a vásárlással, 10 év nem kevés idő.
Erre ajánlom
Freeride, amint a neve is utal rá. De mai szemmel tekintve inkább allmountin, enduro kategória.
Csatolt képek
Marzocchi Z1 Freeride ETA  2005 első teleszkóp
Marzocchi Z1 Freeride ETA  2005 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Freeride ETA mennyi olaj kell bele? (lábanként)
1 válasz
utolsó: 2012. okt.
Marzocchi Z1 Freeride ETA toldott nyakkal biztonságos lehet?
8 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi Z1 Freeride ETA teleszkóp jó-e dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi Z1-be honnan szerezzek perselyt?
5 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 05 Miért kattog?
9 válasz
utolsó: 2012. jún.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 2004 birjá-e a 203-as tárcsát?
7 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi Z1 Freeride ETA -milyen olaj való bele?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Freeride ETA termékkel kapcsolatban: