Marzocchi Z1 Sport RV első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.07.)
  • Listaár: 106.900 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Ferencz Szabolcs avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mozgása nagy finom. Csillapitása hidegben melegben jol mukodik. 

Telloutat végig kimozogja. Én koppantottam is le de ott a levegő ráfujás ugyhogy megoldható ez is. Sarat jol türi nincs gond vele 2.35 gumival használom es van hej sárnak.Szimeringek jol tömitenek de egy bizonyos idő után kell cserélni mert megadja magát . Tárcsafék nem csavarja mondjuk en 160 tárcsával használom de a szerintem meg a 200 as se csavarja .

Nekem 2007 kiadás van es enyhén kopott a becsuszó na meg ügyelni kell a kőfelütödésektől mert hamar lepattan a fekete becsuszon a festék,kotyogni kissé kotyog de nem vészes .

Beálitócsavarok jó minőségüek nem kopnak.

Hátrány

Hátrány igazán a szimering meg a buksa beszerzése mert eléggé régi villa és ritkán kapni szerviz cuccokat

Tapasztalat

Véleményem szerint egész jó villa a Marzocchi Z1 Sport RV könyedén mozog télen nyáron.

Erre ajánlom

Freeridera van kiadva és birja is de az ithoni pályákon megálja helyét a Downhillban is és szerintem nem csak itt de birja máshol is

Ennyiért vettem
550 lej
Mért tömeg
2200 g
Csatolt képek
Marzocchi Z1 Sport RV  2007 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

feke avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát hol is kezdjem : mozgása szép (elég egyedi de nekem tetszik) A telóutat végig kimozogja. Szép megjelenés. Igénytelen villa. 2 oldali levegő ráfújás. 150mm út. (bár nekem kezd kicsi lenni)  Hideg nem befolyásolja. Levegőt nem ereszti. Ebben az árkategóriában ilyen villához hasonlót sem találsz! Strapabíró kis teló,  bírja az extrém freeride-ot is! Átütős.
Hátrány
Hmm lásuk csak nincs benne viszaut csillapítás és ezzel vége is :D
Tapasztalat
jó villa ha netán láttál egyet használtan és megtetszett akkor nyugodtan megveheted :D
Erre ajánlom
hát könnyebb embereknek bármire ismétlem BÁRMIRE! tapasztalatból tudom hogy rengeteget bír a villa! ugrottam már vele nem egy 10 méter fölötti freeride ugrót meg 4 méteres letörést és birtmindent
Ennyiért vettem
olcsón
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cafat avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól néz ki, 140 mm-t kimozog teszi a dolgát. jó az hogy lehet bele levegőt fújni és az állítási lehetőségek is tök jók. nem csavarja a 203-as tárcsa.
Hátrány

idegesít a buzi szürcsögés és a hangok benne... nem egyenletesen mozogja ki az útját inkább darabosan. hát nekem szétment ba belseje egy elszúrt ugrásnál tudom hogy ez az én hibám de nem volt olyan nagy esés nhem kellettt volna szétmennie.  a gyári olaj nem olyan jó benne és a szimeringeket is cserélni kell hamar. kotyog is ha nemtisztítod rendszeresen.

 

 

Tapasztalat

hát fullyba biztos nemraknám egy kezdő merev dh fr villának megfele de inkább gyűjtsetek és vegyetek egy domaint vagy pike-ot azok sokkal jobbak. de ha marzo pártiak vagytok akkor 66 ot vegyetek.

Erre ajánlom

ENYHE fr dh. fully vázba nemajánlom semmiképp.

Ennyiért vettem
sokért...
15 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aztakurva avatar
43 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép! Marzo! 160-mm-t mozog az enyim gyárilag, amiből kb 140-150-et  lehet kihozni. vissza út csillapítás igen tág határok között állítható! Levegőráfújásos az egyik lába, hideg egyáltalán nem hat rá, Olajcsere után sokkal jobban mozog mint a gyári "olajjal". Igénytelen, FR-ra tökéletes, viszont...
Hátrány
...DH-ra szörnyű... én 70-75 kg vagyok, és zúzosabb pályán lehet érezni ,hogy ezt a telót NEM DH-ra találták ki.... (pl .: Kőfejtő) tehát nem igazán csillapít..... 2.3-as gumi iegncsak neccesen fér be...
Tapasztalat
hát már mindent leírtam kb.
Erre ajánlom
Csakis FR vagy 4X, Dirtre,Streetre sokat mozog, DH-ra nem jó a mozgása még olajcsere után sem.
Ennyiért vettem
bicóval jött
Csatolt képek
Marzocchi Z1 Sport RV  2008 első teleszkóp
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyuri avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Fehér lába van XD, Levegőráfújással lehet állitani tehát biztos mindenki magára tudja állitani. visszaút csillapítás fasza nagyon , szép :D,átütős:D, iszonyú jó vele FR- olni mer egy álom a mozgása ( nem túlzok) Lekoppanthatatlan, iszonyú merev , 203-as Avid juicy 5 ne mcsavarja.
Hátrány
DH hoz nem a legjobb mert elég nehéz beállitani úgy hogy minden terepen jól menjen, na ez kicsit off lett.... amúgy ezenkivül semmi
Tapasztalat
Nagyon szeretem, főleg  letöréseket ugrálni jó vele, mer tnagyon jól mozog.stb... vegé ilyet
Erre ajánlom
FR/DH arcoknak, főleg azoknak akiknek nincs pénze 66 ra és szimplavállast telót akarnak ami nagyon megbizható
Ennyiért vettem
bicóba volt
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zoleeboy avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szépen mozog, levegővel állítható a a rugózás erőssége, az ideális beállítás sokáig tartott, de most már tökéletes. Átutőtengelyes első agyat, avid code 5 hidraulikusféket használok 203 féktárcsával nem csavarja el a villát és nagyon jo a fékerő. Fr/Dh ra is használom bár nem ajánják Dh ra. Majd megirom mi lett belőle :-D Probáltam dirt pályán is (bár még sokat nem jártam ott még) de kicsit magasnak tunt a 150mm rugout. Szerintem ilyen árba nem kapsz még egy ilyen jó átütőtengelyes első telót!
Hátrány
Külön gyári leírás nincs a dobozba a megadott adatok a konyévbe szarok (testsulyhoz tartozó nyomás). Valamint az összerakásnál nem figyeltem oda és gyárilag a villaszárat tarto 4 csavar nincs meghuzva, ennek következébe elég szép hangja lett a telonak.
Erre ajánlom
Freeride, lighty DH, Dirt, bárhova, bármikor
Ennyiért vettem
80000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eremikszrájder avatar
eremikszrájder
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem túl nehéz, jól állitható (két szában levegőráfújás, visszaút csili) 160mm rugóút. Nagyon de nagyon szépen mozog, igazi marzo mozgás. Nekem fehérbe van és nagyon szép. Átütős
Hátrány
Komolyan mondom hogy még nem találtam rajta kifogásolni valót ;)
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött ez a teleszkóp. elötte több mint egy évig egy pike team-ot gyűrtem amiről azt hittem annál jobb telóm sose lesz. Hát de. Kenterbe ver minden telót amit valaha ptóbáltam. (majdnem) Nagyon szépen szörcsög :D 80ezerért be lehet szerezni, annyi pénzért ez nagyon fasza ajánlat
Erre ajánlom
Egyértelmű freeride, laza dh esetleg dirt.
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Sport-ban milyen az olajpatron, mit gondotlok róla?
2 válasz
utolsó: 2014. ápr.
UMF Hardy3-ba RS PIKE vagy Marzocchi Z1 Sport freeride-ra?
3 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Sport RV termékkel kapcsolatban: