Marzocchi Z150 első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 260.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

kissnorbert96 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szinte csak előnye van. Gyönyörű mozgás, masszív az egész szerkezet, igénytelen ez a Marzocchi első teleszkóp. Én olyan 1 éve használom és még mindig hibátlanul mozog pedig még nem volt szervizelve. A becsúszók is a legjobb minőségű bevonatot kapták.

Hátrány

nincs. Esetleg az alsó csavaroknak amik a tengelynél vannak, azoknak a feje műanyag helyett lehetne fémből.

Tapasztalat

Én János-hegyen használom és eddig mindent kibírt a Z150.

Erre ajánlom

Amire kitalálták: Freeride

Ennyiért vettem
120000
Szerinted hasznos?

41m3r avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny

Hát abból van a legtöbb:

  • Mozgása rendkívül finom
  • Igen, a telóutat szinte végig kimozogja, (szinte = nem koppant soha szerencsére)
  • Hideget megérzi, kb 5 percig, januárban még mentem vele egy kört, 5 perc kellett neki ahoz h felébredjen a téli álomból, és megint odategye magát
  • Tárcsafék nem csavarja :D Ezt egyiksem
  • Se olajat, semmit nem ereszt
  • Rendkívül igénytelen teleszkóp, teszi a dolgát, és csak a minimum takarítást várja el.
Hátrány

Hát sajnos az is van, de kevés, vkinek a súly lehet akadály, illetve a 2 alsó csavar lehetne fémből a teleszkóp alján az átütőtengely rögzítésénél.

 

 

 

Tapasztalat
Nagyon szerettem ezt a teleszkópot, tényleg nem voltak vele problémáim,  Ha vki tud ilyet szerezni jó áron, csak ajánlani tudom. Persze nem 13 éves kölköknek csőrösöket ugrálni.
Erre ajánlom
Hát igazából ha a súlyát nem nézzük, akkor bármire (magyarországon, épeszű használat mellett), simán tekerni is élvezetes vele, de Freeridera tervezték alapvetően.
Ennyiért vettem
sokért
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SGT.Csodabogár avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Atombiztos, mindent kibír! marha jól mozog nincs szervizigénye( talán évente!!)
Hátrány

NINCS!

Talán egy kicsit nehéz de mindenhez hozzálehet szokni! 

Erre ajánlom
Mindenkinek Mindenre
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marius avatar
Marius
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ha a tiéd. Brutálissan merev. Erős és hosszú élettartamú! Megbízható és jól mozog! Az ETA telók rugóútja elég drasztikus határok között állítható fokozatmentessen! 80mm-től 150mm-ig a Z150-nél! A 150mm-t ki is mozogja! Az ETA verzió másik előnye még, hogy levegőt lehet fújni mindkét szárba!
Hátrány
Az ára, 240ezer Ft újan! Mondjuk ilyen profi telónál érthető is!
Tapasztalat
Hát ez az a teló, amit nem fogok eladni jódarabig! Mindent kibír és úgy mozog, ahogy kell! Merev, erős és tökéletes! Leamortizálhatatlan, szervízigénye szinte nulla! Tökéletessen mozog! Ha ETALON telót akarsz venni, akkor ilyent vegyél! 120ezer Ft alatt ajándék 1 ilyen teló főleg, hogy újan mennyibe kerül, de még a 140ezer Ft is reális ár érte!
Erre ajánlom
DownHill,FreeRide, NorthShore és Enduro (súlya ellenére is!)
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bandi avatar
bandi
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
csupán annyi h a legjobb szimplavállas teló a piacon (persze a jövőben jönnek még sokkal jobbak is pl amik 180at mozognak szimplavállal de az már túlzás nekem) amúgy hogy soroljam kicsit: -vajpuha mozgás -150mm mellett atommerev -átütős -eta is van benne -a kinézete is odab*
Hátrány
az árral nekem különösen nincs gondom,még a 240et is megéri, de ha szerencséd van és használtan hozzájutsz akkor olcsó, ezzel szemben baja aligha van mert ahogy az előttem szóló arc mondta "egy atomtámadást is kibír", egyszerűen nem lehet leamortizálni... max nehéz lehet, de az ilyen gépeknél amibe ez kerül az már nem annyira számít
Tapasztalat
ha van rá lehetőséged h olcsón (120.000HUF alatt) megvedd akkor NE vegyél mást!
Erre ajánlom
freeride mindenekelőtt, én dj-ra is használom, nem mondanám h rosszul viselkedik, magyar viszonylatban akár dh
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blöki avatar
blöki
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nincs ilyenem, de ism. 1 gyerkőcöt, akinek van ilyen, és hát... Nem hagyhatom, hogy ne a maximumot kapja, mert megérdemli!!!
Hátrány
ha lehetne 110mm-re állítani, akkor f*sza lenne, de így is coool
Tapasztalat
fent leírtam
Erre ajánlom
freeride
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geri avatar
Geri
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Legmerevebb szimplavállas teló! Nagyon finom és tökéletes mozgás! Egyszerűen tökéletes! Felüthetetlen! Minden tulajdonsága olyan, mint amilyennek egy telónak kell, hogy legyen! Még az atomtámadást is túléli!
Hátrány
Az ára! 240ezer Ft újan! Súlya (már akinek gáz a kb. 3,2kg-os súlya! igaz van nála könyebb teló is, de nem bír annyit, mint ez!)
Tapasztalat
Robbie Bourdon is ilyen telóval megy, már idén a 2. szezonja és eddig még nem bírta hazavágni, pedig Robbie nem éppen arról híres, hogy szimpla dolgokat művel! Kinyírhatatlan, tuti jól mozog, felüthetetlen! Ha tudsz, akkor szerezz ilyen telót, mert megéri, ha hosszú távra akarsz egy tuti jó telót, ami nem szervízigényes és tökéletessen működik!
Erre ajánlom
DH/FR/NS, de Enduro-ra is bevállalható!
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jbikeforest avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
bitang merev,sokat mozog,Marzocchi,kell ennél több?
Hátrány
Drága(bár én 130-ért jutottam hozzá.Köszönet érte Tamaska-nak) Nehéz!
Tapasztalat
még nincs beépítve,de már alig várom(azért írtam több mint egy évet,mert addig szeretném használni!)! minden esetre az adatok hibásak!Súly:marzo honlapon[nyak nélkül,tengely nélül]:2649g; cakkom pakk,mindennel:3240g ; tavalyi ár:234 000;idei:189 000Huf)
Erre ajánlom
bármire,kivéve az xc versenyzést:)
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z150 freeride eta megér-e 65 ezret?
1 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z150 termékkel kapcsolatban: