RST Omega TL első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

Telegdy avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Jól néz ki, megéri megvenni mert olcsó, nem kotyog.
Hátrány
80mm-t mozog csak ki.
Tapasztalat
Egy Launch T8-hoz vagy egy Gila Plus T6-hoz képest gyenge, de az árát azért megéri.
Erre ajánlom
Freeride,Dirt csak enyhén, valamint CC.
Ennyiért vettem
13990
Szerinted hasznos?

Mewryck avatar
Mewryck
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szépen néz ki,masszív merevités,tárcsafékkonzol naon jo és a tárcsa nem csavarja a villát(avid 185 juicy 7)jol mozog 90mm eddig a max(már lassan 2 éve és még csak egyszer volt szerelönél-az elsö szétszedéskor :) )
Hátrány
Jol mozog,de ha por kerül rá naon belassul-védöcucc kell hozzá---én 3-4 honaponta takaritom :(
Tapasztalat
lényegében véve naon jo cucc,kisebb hibákkal,de semmi sem tökéletes
Erre ajánlom
kezdö bringásoknak mindenképpen jo bár dh-ra nem ajánlom(cserélhetö nyak miatt)
Szerinted hasznos?

K.Laci avatar
K.Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól mozog, jól néz ki, anakidején olcsónak számított.
Hátrány
Rugóúthoz képest túl hosszú a villa, így túl lapos a homlokcsőszög cc-re, rosszabbul fordul. A becsúszó tömítésének tervezőjénak a kezét kéne eltörni!!!, hogy lehet körbe árkot csinálni a szárnál???, begyűjti az összes mocskot és belassul, ha nem teszel rá védőcuccot. Tudásához képest nehéz, A rugóút állító kütyü kamu, csak egy műanyag rudat tekersz ki/be a rugóban=állítható rugóstop, csak keményebb lesz a villa az útja végén. A katalógus szerinti 101mm-t csak a lekoppanásgátló nélkül mozogja, ezért megy11mm-rel kevesebbet.Én leültetve használtam 65mm-en,de mégis megrepedt a váll alja két helyen, pedig 70kg alatt vagyok és CC-re használtam...
Tapasztalat
Az újabb típusoknál talán jobb a tömítés és az útállítás és olcsóbbak, de ne zúzz vele!
Erre ajánlom
Könnyű embereknek könnyű terepezésre, mert a komoly nyúzást nem bírja hosszútávon.
Szerinted hasznos?

flipperarc avatar
flipperarc
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szépen mozog; brutálisan néz ki; olcsó; szép tárcsafelfogatás; a tárcsa nem csavrja a telót; király fékmerevítő, de ha még veszel rá egy másik merevítőt, akkor tuti;
Hátrány
az előírt 101mm-ből nekem ha a 89-et mozogja ki :( fejcső kicsúszhat a szárból mínusz fokokban merevvilla fullra bekeményítve is elég puha
Tapasztalat
Elég jó és olcsó teló, de van hátránya is rendesen.
Erre ajánlom
városi freeride, kezdő dh-soknak első telónak
Szerinted hasznos?

Jimi avatar
Jimi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép piros,mikor megvettem 98mm mozgott, erős, strapabíró, nagyon minimálisat kotyog.Skateparkba is jártam vele.
Hátrány
Hidegben (O-fok alatt) merevvilla lesz belőle,az előfeszítőtekerőkütyü már csak dísznek van.
Tapasztalat
Több RST-t nem veszek, csak is Marzót vagy RS.-t
Erre ajánlom
Csak is kezdő montisnak, első telónak.
Szerinted hasznos?

Marci avatar
Marci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Egyszer pórul jártam vele!Hátránya,hogy az acél szár (amiből 2db van)az alu vállból kicsúszhat(mert csak bele van ütve szorosan) és ezzel balesetet okozhat.Én oldalról az alu vállba beletekertem egy egy csavart,persze előfúrás,menetvágás után.
Szerinted hasznos?

Varga Sándor avatar
Varga Sándor
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon finoman indul meg.Jól néz ki, látszik rajta az igényes kivitel szép tárcsafékszemek
Hátrány
Nem mozogja ki az elöirt 101mm-t.Hamar kotyogni kezd ha kilágyítva használom.ha megveszed KURVÁRA ZSÍROZD BE!!!!!!!!
Tapasztalat
Lehetne jobb is
Erre ajánlom
xc szolíd freeride
Szerinted hasznos?

zylexy avatar
zylexy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Rendkívül szépen mozog (sajnos kicsit keveset, tehát a katalógus szerinti minimumot, de azt nagyon!), brutális becsúszószárak, álatlánosságban, is atombiztos konstrukció
Hátrány
A telóút meg sem közelíti a 101mm-t! Erről, ne is álmodjon senki. Ugrásnál, esetleg 80mm, semmi több.
Tapasztalat
Egyáltalán nem drága, megéri. Nem mozog túl sokat, viszont könnyű megindítani. Magnézium külső szárak valamennyit lefaragnak a súlyból, kellemes vétel, ha nem a márkáért akarsz 20 ezreket kiadni plusszban
Erre ajánlom
Freeride-ra mindenképpen, DH-ra kevésbé, de annak is elmegy.
Szerinted hasznos?

zsoloka avatar
zsoloka
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól működik, megéri az árát,
Hátrány
csak 76-os rugóút, tuning kell a 101mm-hez, cc-re nehéz(esetleg nagy daraboknak)
Tapasztalat
szépen mozog, jól néz ki(szubjektív), zsírozással kell kezdeni , 65 kiló vagyok, nekem jó, tárcsa nem nagyon csavargatja
Erre ajánlom
Városi vandálkodás, freeride
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Omega TL termékkel kapcsolatban: