Suntour Raidon LO Air első teleszkóp

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Tartós! 5 év után is(2023-ban vagyunk mikor ezt írom) kitűnő műszaki és esztétikai állapotban van, amit eddig cseréltem benne az a két szutyokfogó szivacsgyűrű.

-32mm alu becsúszók, diszkrét aranyszínű, tükörsima felületkezeléssel

-Átalakítható egyszerű szervízeléssel 120mm-esre, megtettem, pöpec!

-Levegős rugózás, így jól beállítható a testsúlyhoz/felhasználáshoz

-A lockout nagyon jól működik, kimerevítve összesen 4mm-t mozdul a becsúszó, utána kőkemény.

-Relatíve könnyű (az enyém 2046gramm volt vágatlan acél villanyakkal, de a tapered verzió nyaka aluból van, sőt van átütőtengelyes verzió is minden méretben)

-Kapható 1/1.8" Ahead nyakú, 9mm-es gyorszáras és 26"-os, 650b+ méretben is

-Könnyen szervízelhető, ráadásul nem kell olajcserével vergődni meg hasonlók mert zárt patronos a lockout. Mindössze a légkamrába kell 10ml egyszerű hajtóműolaj amit bárhol be lehet szerezni és némi zsír a lábakba. Van aki megcsinálta olajos kenésűre(öntött a lábakba valamennyi teleszkópolajat), én tartózkodom ettől mert alul jó eséllyel szivárogni fog a csavar körül, nem erre lett kitalálva a rendszer.

Hátrány

-csillapító olajat nem tudsz cserélni mivel zárt egységet képez a lockout/rebound patron, így téli hidegben a leggyorsabb visszarugás is kicsit lassú lesz, együtt lehet vele élni

-a csillapítás állító gomb fokozatmentesen tekerhető, így nem tudod megszámolni hogy neked éppen hány klikkre a legjobb a visszarugás. Helyette a félfordulatok számát célszerű nyilvántartani.

-acél villanyak (kicsit nyom az össztömegen, de ugyanakkor előny hogy az acél mégiscsak erősebb anyag)

Tapasztalat

SF16 Suntour Raidon XC LO-R 27.5" Air

Jó ár/érték arányú levegős teló, fokozatmentesen állítható visszaút csillapítással és villán kapcsolható lockouttal. Egyértelmű minőségi ugrás az előző XCM telóm után. Gyárilag felfújva jött, 83 kilómhoz és az ízlésemhez mérten kicsit kemény volt. Még nem sikerült telópumpát vásárolni hozzá, de egy egyszerű minipumpával elég jó hatásfokkal fel tudtam nyomni és szinte nulla szisszenéssel tudtam leválasztani a szelepről. Utána ügyes kézzel nyomást is tudok mérni. A megindulás után a karakterisztikája szinte ugyanolyannak tűnik mintha rugó lenne benne, hasonlóan keményedik félúton, a rugóút végén viszont felütni nem tudom. A szimeringek ránézésre sokkal jobbnak tűnnek mint az alsóbb (XCM-XCR) szériában. A csillapítás kellemes szuszogó, szörcsögő hangon tudatja velünk hogy éppen dolgozik.

UPDATE 2019.10.18.

Két éve van meg, kétszer volt ezidő alatt szervízelve általam. A szimeringek még mindig kifogástalanok, a peremek sértetlenek, elöregedés jele nem tapasztalható a gumikon. Az alu becsúszók makulátlan tiszták kívül és belül egyaránt, kopás jelei nem mutatkoznak. Az olajzó szivacsokat érdemes cserélni a felhasználástól függő sűrűséggel. Én évente cserélem, ennyi idő elég arra hogy feketék legyenek a felfogott bejutott kosztól. Hozzáteszem ezt sokkal sűrűbben kellene (pár havonta legalább, filléres tétel egy pár szivacsgyűrű). Minden szutykot megfognak. Két év folyamatos (10000km+), minden időjárási körülmények közötti xc-s és mindennapi használat (hóban fagyban, esőben, dagonyás sárban) után gyönyörűen működik és műszakilag mintha új lenne. Alap kotyogása nem nőtt érezhetően az eltelt két év alatt. Igazán hálás teleszkóp. Csaknem minden tekerés után tisztítom a becsúszókat és a szimeringek "száját".

Nyugodtan bele lehet rakni 26-os bringába is, mivel a beépítési magassága alig 1 centivel nagyobb mint a 26-os villámnak. Ezen kicsit meg is lepődtem, nagyobb eltérésre számítottam. Ránézésre meg sem mondanád hogy ez már nem 26-os villa. Jelenleg már 27.5"-es bicajon, 120mm rugóútra átalakítva használom.

Erre ajánlom

XC, sportos montis túra. A villán levő matrica szerint All mountain és XC felhasználásra ajánlott, ami bíztatóan hangzik. :)

Ennyiért vettem
41000
Mért tömeg
2046 g
Csatolt képek
Suntour Raidon LO Air  2016 első teleszkóp
Suntour Raidon LO Air  2016 első teleszkóp
Itt még 100mm, frissen beépítve 2017-ben
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RocketSwet avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- átütős 15 Q-LOCK

- állíthatós visszaút-csillapítás

- Lockout

- teflonos becsúszó

- 1950g magnesium 

- Boost szabvány

Hátrány

- csak 180 as tárcsát fogad biztosan nagyobb már csavarhatja 

- visszaút-csillapítás alulról állítható ,ment közben nem lehet

- gyári mudguard / sárvédő csak a 34mm-hez jár

 

Tapasztalat

2017 SR SUNTOUR RAIDON Boost  27.5+ / 650+  120mm /32mm 

Erre ajánlom

xc cc trail 

Mért tömeg
1950 g
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gotrek avatar
44 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-nagyon szépen mozog nekem a 100mm kimozogja
-tárrcsakfék egyáltalán nem csavarja ( avid bb5 160mm tárcsával)
-van rajta lock-out
-szimmeringek jól tömitenek
- nagyon könnyü ez a Suntour első teleszkóp

Hátrány

-hát a festése elég könnyen lepattog 
-nekem fekete becsauszos van és elég könnyen kopik

Tapasztalat

szerintem nagyon jó kis teleszkóp a Raidon.

Erre ajánlom

hát én dirt,street + enyhe freeride ra használom. de szerintem inkább xc-re lenne jó

Ennyiért vettem
26.000
Csatolt képek
Suntour Raidon LO Air  2011 első teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

osg avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Gyors a mozgása hidegbenis melegbenis, utat kimozogja ez a Suntour első teleszkóp, sarat tűri, tárcsaf. nem csavarja, a beállítócsavarok nagyon tartósak, szerencsére fém menetesek.

Hátrány

A szmering cserés, már új korában beengedi a koszt. A gyári olajat pár hónap után cserélni kell a csillapításban.

Tapasztalat

Ha a gyári olajat lecseréled, mindenképpen valami nagyon hígat tegyél bele 1w-s vagy 1.5w-s én 0.7w-s automata váltó olajat tettem bele és azzal nagyon jól mozog ez a Suntour első teleszkóp.Én kivettem belőle azt a gumit a rugóból (gondolom az gátolja a lekoppanást) így már jobban mozog a Suntour Raidon LO Air.

Erre ajánlom

Hát elvileg allmountainre van, de jó az nagyobb ugrásokra is mert jól mozog és elég kemény.

Ennyiért vettem
19000
Csatolt képek
Suntour Raidon LO Air  2010 első teleszkóp
Suntour Raidon LO Air  2010 első teleszkóp
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bandee1219 avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Finom mozgású

Hideg-meleg mozgás között nincs nagy különbség

Visszaút álítható

Hátrány

A szimeringek valóban beengedik a koszt - persze így kifelé is... (nem szedtem még szét, hogy lehet-e benne anyag)

Tapasztalat

Szép, fekete színő, magnézium becsúszós + száras, ízlés kérdése, de nekem tetszik!

Szépen mozog, a másik bicajomon lévő "rugóval" (Suntour xcm) összehasonlítva eszméletlenül jó!

Itt kezdődik a teleszkóp, ez alatt nem nagyon érdemes keresgélni, aki nem engedhet meg magának 100e feletti terméket, de szeretne jót vásárolni, ezt mindenképpen nézze meg!

Nagyon jó ár/érték aránnnyal rendelkezik.

Erre ajánlom

XC, városi tekerés, AM, stb.

Ennyiért vettem
Bicajon volt
Mért tömeg
2000 g
Csatolt képek
Suntour Raidon LO Air  2009 első teleszkóp
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adamrc avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem a rugós változata van.

-A mozgása új korában elég finom,de nagyon kemény.

-Elég masszív (Deore XT 160-as tárcsával nem csavarja)

-Szép fekete

-Van visszaút csillapítás

Nem egy bonyolult szerkezet,de pont ezért jó

-Én kiszedtem belőle az összecsukódásgátló gumit mert azzal csak dirt-re lenne jó,vagy egy 100kg feletti ridernek, és így 2x olyan puha lett mint előtte.

- télen , nyáron egyformán mozog, alig észlelhető változás.

Hátrány

-A szimeringek beengedik a sarat,de az szerencsére ki is jön

-a becsúszókról kopik az anodizálás

-Kiszedtem a rugót és úgy nyomtam össze a telót, de titogzatos körülmények között megállt a mozgása 100mm-nél.....

Tapasztalat

Ennyi pénzért ha nevesebb gyártóknál keresgélsz,akkor max Rs Dart-ot kapsz ,szóval megéri az árát.

Erre ajánlom

Xc, All Mountain, Dirt ,Street .........és mindenre ami nem Dh

Ennyiért vettem
35000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti22 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Mozgás kiváló szépen mozog. Jó árban van szépen néz ki. 55 kiló vagyok és nálam nagyon megállja a hejét mozgás szempontjából.

Hátrány

Hidegben bekeményedik egy kicsit:D de nem vészes...

Erre ajánlom

AM-ra van kitalálva.XC-simán Dirt-simán.FR-ra is alkalmas.DH-ra is megállja a hejét de nem kell 10-20 métereket ugrálni vele.

Ennyiért vettem
35000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

x5k avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
nekem az RLD verzsió van 1hete használom és nagyon de tényleg nagyon megvagyok vele elégedve. Ugy irták h rugóút 120mm-er erre leértem és több mint 13centi,az utat rendesen puhán nemtul lágyan és nemis tul keményen pont yól mozogya ngyon yol tompít.az árához képest könnyű.a becsúszószáron a festék nem kopik. Széleskürű állíthatóság rugóelőfeszítés,lockout ,szerintem egy nagyon yó teló mindenkinek ayánlom.
Hátrány
 megrendelés után amikor kipostázták a lockouthoz nemvoltbowdenház és nagyon hosszú a villanyak de egykis flex mindent megold.
Erre ajánlom
én streetre használom sztem naon yó de simán fr dirtre sztem kiváló és enyhe dh
Ennyiért vettem
29000
13 olvasó 54%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bartusd avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

 Nekem az RLD verzió van.

Elsőnek az árát emelném ki ami eléggé meggyőző.Ebbe a kategóriába a legjobb teló , itt a márkát felejtsük el ilyen olcsóbb telóknál.

Nekem kimozogja a 120 mm és a visszaút csillapítás is helyén van.

180 as tárcsám van az nem csavarja.

 Jóól beállítható csak kicsit gagyi az állító csavarja.

Hátrány

Sajnos van pár

Nekem a szimering egy esős agyagos terepen megadta magát és beengedte a cuccot :D ez azért baj mert agyag miatt beállt a teló xD olyan mintha lockoltam volna.

DE szerencsére a Suntour oldalán részletes videóba bemutatják a teló szerelését és könnyen akárki megszerelheti.

Sajnos ez miatt elkezdett lekopni az eggyik becsúszóm :S

Hidegben kicsit megfagy de melyik ilyen olcsóbb teló nem :P

Erre ajánlom

Én enyhébb zúzásokra használom de AM teló és birja eddig semmi negatív dolog a beálááson kívül.

Kezdőknek inkább Xc am de az ugrásoktól se lesz baja. Aki lejtőzni akar az nyugodtan vegyen ilyen telót.

Ennyiért vettem
28800
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kulcsár Dávid avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
NAgyon jó telóó!!!Ez amit ki kell azt kimozogja.nekem a LOD 120-as változat van és nagyon jó. voltam vele komolyabb terepen a telónak köszönhetem h nem rázott szét az út.nagyon fasza a lockout nagyon hatékony néha mozog egy parányit de nem vészes.én full puhán és a rebound-ot kikapcsolva használom mer nem vok egy túl nehéz gyerek egyszóval súlyosabb emberek is ugyanúgy hasznmálhatják
Hátrány
Néha kicsit bekeményedik és akkor egy kis olajozásra szorul, de sztem ez nem hiba. De ne vidd komolyabb DH-ra merev vázzal mer lehet megiszod a levét
Tapasztalat
ez a legjobb teló ar/teljesítményben a Rock Shox Pike 426-on kívül
Erre ajánlom
Olyan embereknek akinek nincs pénzük vagy nem akarnak kidobni egy csomó pénzt egy Rock Shox Recon 351-esre vagy egy marzóra de ne óvatoskodjatok csak tépjetek vele mer nagyon jó
Ennyiért vettem
28000kavics
Csatolt képek
Suntour Raidon LO Air első teleszkóp
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mammuth avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég széles spektrumban állítható (a nagyon puhától az igen keményig). Nekem az RLD verzió van (Speed remote lock out) és kivállóan teljesít. Hálaistennek a lock nem szögezi be a becsúszókat. Nagyobb behatásokra (pl egy nagyobb kátyúnál) bemozdul ami igen csak kiválló 30 ropiért. A 120-at kb kimozogja, de még pontos mérést nem végeztem. Hidegebb időben nem nagyon éreztem, hogy beállt volna.

Én ezt tárcsakfékes kivitelbe használom 160-as tárcsával (juicy5). Ezzel nem tapasztaltam, hogy nagyon csavargatná a villát. 

Hátrány

Nincs. Arra kell használni ami rá van írva! (!!!!) Ez elsősorban 'allmountain' teló. Terepre való. Talán még a súlya ami amúgy ehez a kategóriához képest nem is hátrány, sőt kifejezetten könnyűnek mondható. (2050 g)

Illetve azt mondják, hogy a szervízelése, karbantartása házilag nehezen megoldható. (eddig nekem ilyennel nem kellett foglakoznom)

Tapasztalat

Nos engem meggyőzött. Ezért az árért elve nem nagyon van értelme mást venni mint SR-t. Ebben az árkategóriában jelenleg a választás ilyenekere szűkül más gyártóknál, mint Rock Shox Dart, Manitou Axel comp, Marzocchi MZ comp vagy RST, de ez mind csak nagy vicc az SR ezen szegmenséhez képest. Ár/teljesítmény vonzatában a kategóriájának abszolult 'győztese' mivel itt nem kell megfizetni a nevet. Sajnos magától a Suntour névtől a 'sznobok' odzkodnak pedig egyre inkább belátható, hogy egyrészről ezek a telók megfelelő használat mellett és különösebb karbantartás nélkülis nagyon sokáig bírják, szépen mozognak és teszik a dolgukat úgy ahogy azt kell. (nem rosszabbúl mint a 'konkurens' gyártók drágább villái)

Ilyen minőségű és 'tudású' telókat  más gyártók ennek a 30 ezer forintnak csak többszörösért kínálnak. Kikell próbálni megkell nézni és az előítéleteket félretéve valós következtetéseket levonni. Ennyi. Vegyétek és vigyétek, mert nagyon megéri.

Erre ajánlom
Bárkinek aki leginkább terepen használná. XC (ha nem grammániás az emberünk) All mountain. Természetesen nem 10-20 méteres ugrásokhoz.
Ennyiért vettem
28000
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DÓZER avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól állitható

jó a mozgása, hidegben kicsit keményebb, de nem vészes

Hátrány

az előfeszités elég hamar feladta a harcot, pedig nem zúztam vele nagyon

Tapasztalat

jobb mint a vasvilla

Erre ajánlom
light XC
Ennyiért vettem
35.000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csikaj avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nagyon szépen mozog nem koppan a sarat jól bírja és nem kopik a festék sem.A telóutat teljes egészében kimozogja.
Hátrány
Én se és a haverom se találtunk rajta :D
Erre ajánlom
enyhe freeride,túra és dirt
Ennyiért vettem
Haveromé
Csatolt képek
Suntour Raidon LO Air első teleszkóp
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Raidon LO Air 29" 120
1 válasz
utolsó: 2014. dec.
Suntour Raidon PLO
5 válasz
utolsó: 2017. jún.
Suntour Raidon LO Air-hez szimeringet hol lehet rendelni?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Rock Shox XC 32 TK solo air vs Suntour Raidon
7 válasz
utolsó: 2014. szept.
XC-hez milyen első teleszkópot vegyek?
7 válasz
utolsó: 2013. máj.
Suntour Raidon LO Air-nek mekkor a villanyak átmérője?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
Mi a különbség a Suntour Raidon LO Air és az RLD Air verzió között
5 válasz
utolsó: 2013. jún.
Suntour Raidon LO Air Genesis Ranger-be jó-e?
2 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Raidon LO Air termékkel kapcsolatban: