Suntour Raidon LOD Air első teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 40.500 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

SCrappyX avatar
32 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Finom mozgás

-Remote Lockout + Rebound

- Melegben, hidegben jól mozog

- Állítható az elasztomer 80-120mm-ig

- Egyszerű karbantartani

- Rugóutat teljesen kimozogja a Suntour Raidon LOD Air

Hátrány

- Nitrogén töltés, de csak akkor, ha javítani kéne azt.

- Becsúszó zár festék, de ez csak esztétika.

- Még bírja a 180mm tárcsa, de határ esett.

- Nagyon széles a Lockout kar rögzitő pánt

 

Tapasztalat

Szerintem nagyon jó kis teleszkóp ez a RLD Raidon Air mert nagyon jól mozog, és nagyon bírja a nyomás.
Szerintem sokáig volt szolgálni, mert csak szeretett kell neki (Szilikon spay hetente és 6 havonta nagy szervice) ami otthon és végezhető mivel egyszerű konstrukció (nyomatékkulcs szükséges)

Levegőt utána fújás: 1-2 havonta 1x

A nyakcső aluról érdemes lakkozni, ha nem szeretnék, hogy rá menyen a rozsda (körömlakk is meg teszi)

Erre ajánlom

XC,Hardtail

Csatolt képek
Suntour Raidon LOD Air  2010 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

balancefreeride avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon szépen mozog hidegben és melegben is

rugóutat teljesen kimozogja a Suntour Raidon LOD Air

sárférőhely még 2.7 es gumival is maradt szimering nem a legjobb a koszt beengedi a kenőanyagot meg ki

tárcsafék 160 as nem csavarja de azért 203 ast nem tennék rá

becsúszó hamar kezdett kopni, kotyogni nem kotyogott

levegőt nem kell utánna fújni, havonta szét kell szedni és kipucolni de csak használattól függően

Hátrány

szimering nem a legjobb,becsúszó megkopik de ez csak esztétikai hiba nem befolyásolja működésben

Tapasztalat

Szerintem egy jó kis teló érdemes megvenni nem fog csalódni benne a vevő!

Erre ajánlom

XC AM  FR TÚRÁZ NI,UGRÁLGATNI, LAZULNI VELE ,JÓL ÉREZNI MAGAD, JÓ KIS TELÓ

Ennyiért vettem
20 000
Csatolt képek
Suntour Raidon LOD Air  2008 első teleszkóp
Suntour Raidon LOD Air  2008 első teleszkóp
Suntour Raidon LOD Air  2008 első teleszkóp
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti324 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

szépen mozog és nagyon puhán a Raidon LOD Air

nem kotyog  pedig már kapott nagyokat

a telóútból maximálisan kimozog mindent 120-ból 135-öt és ezt így kell érteni legalábbis nekem

Hátrány

gyenge a gyári szimering sokat be ereszt de ki is jön

a visszaút állító karnál egy picit ereszt

Tapasztalat

mindenképp érdemes a gyári szimeringet lecserélni

én a rugóból azt a gumit kivettem így szebben mozog

Erre ajánlom

először is arra amire való, de sokat bír úgy hogy mehet vele a dirt és az enyhe DH

Ennyiért vettem
20000 Ft
Csatolt képek
Suntour Raidon LOD Air első teleszkóp
Szerinted hasznos?

traby avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  1. levegos teleszkop
  2. visszutalitas
  3. magnezium also
  4. PM fekrogzitest
  5. merev
  6. olcso
Hátrány
  • nincs eddig
Tapasztalat

Nekem az SR SUNTOUR RAIDON X1 LOD verzio van, melyenk a becsuszoi aluminibol vannak, es konnyeb mint a tobbi.

Ha jol bealitod akkor nagyon jol mozog, kimozogja az utjat.

Lehet alitani az utat amit komozog ha szetszeded egy kicsi szeg segitsegevel 80, 100, 120, 140mm-re en 100-on hasznalom.

Szerintem nagyon megerte az arata.

Erre ajánlom

XC, AM,CC, varos-ba, hosszab turakra

Ennyiért vettem
48.000
Csatolt képek
Suntour Raidon LOD Air  2011 első teleszkóp
Suntour Raidon LOD Air  2011 első teleszkóp
Suntour Raidon LOD Air  2011 első teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeridee avatar
46 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jó a mozgása a telóutat végig kimozogja tűri a sarat a pórt a vizet a felcsap a tárcsafék nem nagyon csavarja a villát egy év után kezdett kotyogni nem kell neki nagy karban tartás nagyon jók a csavarok is

Hátrány

nincs hátránya szinte csak az hogy egy év után kotyog

Ennyiért vettem
20000
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm

  • 120 mm


 
rugózás:

levegő+olaj


 
külső szár:

magnézium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:
  • normál (9mm)

  • átütő (15mm-es Q-Loc tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


 
további információk:

maximális rotor méret: 185 mm


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hány bár levegő kell Suntour Raidon LOD Air teleszkópba?
4 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Raidon LOD Air termékkel kapcsolatban: