Suntour XCT-V3 MLO első teleszkóp

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 14.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Phoenixg avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Az árához képest jól csillapít
-A lock out rendesen megfogja nem mozog semmit
-Hidegben nem vettem észre változást, csillapít ugyan úgy

Hátrány

- 100mm ből max 80-at mozog ki
- az állítócsavar sztem csak dísz nemsokat lehet állítani rajta
- a lock out nehezen kapcsolható

Tapasztalat

Egyenlőre jól csillapít, igaz nagyon durva terepet még nemkapott, de nemis érzem elég masszivnak ahhoz. Inkább hobby kerékpározáshoz városban vagy erdőben jól kijárt ösvényre ajánlom a Suntour XCT-V3-at.

Erre ajánlom

Túrázás, városi használat

Ennyiért vettem
Kerékpáron volt
Csatolt képek
Suntour XCT-V3 MLO  2011 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

Tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

SKTM acél


 
külső szár:

Alumínium


 
váll:

Alumínium


 
villanyak átmérő (coll):
  • 1
  • 1,1/8

 
villanyak anyaga:

Acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (max. 160 mm átmérő)

  • v-fék


 
tengely:

Gyorszáras (10 mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

Van


 
lock-out:

Van


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

tömeg:

2550 g


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCT-V3 MLO Neuzer Nelson 30-as bringára jó lenne?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Suntour NEX ML 63 Lock-gombot lehet kapni külön?
1 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCT-V3 MLO termékkel kapcsolatban: