Suntour XCT-V3 MLO első teleszkóp

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 14.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




morpho avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég jó és viszonylag megbízható. Vadulni nem nagyon lehet vele. Jól tűri a durvább hegyi utakat is, de hosszú távon nem ajánlott.

Hátrány

Mikor egy helyben lenyomom és visszatér az eredeti pozíciójába akkor koppan egy szépet. Ezt leszámítva mást nem vettem észre.

Erre ajánlom

Túrázgatáshoz, gyengébb terephez.

Ennyiért vettem
Bringához volt.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

Tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

SKTM acél


 
külső szár:

Alumínium


 
váll:

Alumínium


 
villanyak átmérő (coll):
  • 1
  • 1,1/8

 
villanyak anyaga:

Acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (max. 160 mm átmérő)

  • v-fék


 
tengely:

Gyorszáras (10 mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

Van


 
lock-out:

Van


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

tömeg:

2550 g


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCT-V3 MLO Neuzer Nelson 30-as bringára jó lenne?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Suntour NEX ML 63 Lock-gombot lehet kapni külön?
1 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCT-V3 MLO termékkel kapcsolatban: