- Hatalmas fékerő, de érdemes hozzá egy jó merevítőt szerezni mert a hátsó villát is simán szétfeszíti.
- Nem ereszt sehol, jó, zárt hidraulikus rendszer.
- A fékkarnál maga a kar fém, a többi műanyag, de nem kell félni ,hogy eltörne, erős.
- A munkahengerek is fémek természetesen, nem eresztenek.
- A gyári fékpofa is elfogadható teljesítményt nyújt.
- Elég nehéz rendesen beállítani a munkahengerek helyzetét a tartóbilincsekben, ez gyakran az őrületbe kerget.
- A fékpofák nem azonos távolságra húzódnak vissza a munkahengerben, de ez lehet egyedi jelenség, gondot ez nem okoz.
4 ujjas fékkarral szerelt régebbi modellel rendelkezem. Elégedett vagyok vele, de a beállítása idegörlő.
Triálra használom hátsó féknek. más felhasználás is elképzelhető persze de nem biztos ,hogy sok értelme van. Trekking gépeken láttam még hasonlót de ha nincs felkészítve erre a fékre a váz/villa és nincs egy erős merevítő (mert amit adnak hozzá az 0) akkor szerintem okozhat sérüléseket a vázban/villában a folyamatos feszítés. Triálra viszont a nagy fékerő és a tárcsafékhez képesti kisebb tömeg miatt merem ajánlani, ha minden igaz akkor a munkahengerek egyeznek a hs33-as fékkel, jelentős eltérés elvileg csak a karban van, így ez jó alternatíva lehet ha nincs keret egy hs33-ra vagy echo fékre.