622-es Vuelta Airline 4-eseket használok, örökhajtóson, városi zúzdában.
- Bitang erős. Egy atomtámadás után csotányok lesznek a Földön, meg Vuelta Airline 4-esek.
- Magasperemes- szép, aerodinamukus
- Olcsón is hozzá lehetett jutni, amikor épp olyanja volt a nagykernek, vagy akárkinek aki beárazta
- Felütés, nyolcas soha nem is volt, nem is lesz
- A fékfelület kopása saccra átlagos, öreg felnik, de még van bennük élet
- Bitang nehéz az Airline 4 (lusta gyorsíthatóság, de beforgatva lendkerék feeling)
- Magasperemes- nehéz, oldalszélre érzékeny, néhány szeleppel necces (nekem az egyszerű autós éppen kifért)
- Igénytelen illesztés
A 4-es az Airline sorozat legmagasabb peremű tagja, az oldalszelet nagyon meg lehet érezni rajta, de még kezelhető a dolog, nem vészes, a magas perem evvel jár. Cserébe nagyon szép, sokat dob a bringán. A létező legjobb ár/bling faktorú termék (:
Megölhetetlen az Airline 4. Kaptam már el sínt hosszába (jöttek jobbról-balról, kerestem hol tudok kiszökni, benéztem a sínt közben), illetve néhány hosszirányú aszfaltbrodát, amibe a 23-as gumival nagyon fájdalmasan beleült, és csodával határos módon mászott ki, jelentős oldalirányú terhelést kapva közben. Ezeréves küllőkkel, rozsdás küllőanyákkal, csillió évvel ezelőtt lett befűzve (használtan jött), de zokszó és 8-as nélkül megúszta a kalandokat.
23-as és 28-as gumik jól állnak rajtuk, szélesebbel már nem próbálkoznék.
Városban zúzni, leszintereztetni szép színesre és fixin villogni vele hogy váá 30 mm-es magasperemes felnim van, dicsak.