több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: nincs megadva,
csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
- Anyag van benne.. szétfékezni nem fogod (igaz, ez hátul van befűzve, hajtásoldalon 3 keresztre, ellenoldalt radiálra.. fék nem nagyon éri, mert hát a hátsó kerék nem fékezésre van a bringában, hanem hajtásra! )
- Erős, nagyon jól bírja CívisCity kráterkészletét. Tolerál ez mindenféle "seggeskedést".
- Relatíve olcsó a nagyobb nevekhez (Dété, Mávik) képest az Airline 4 felni.
- Lendkerék. Egyszer belendül, aztán ember legyen, aki megállítja. Főleg, ha fikszi.
Hátrány
- Kőnehéz az Airline 4, ami konrkétan hatszáz gramm fölötti saját tömeget jelent.. Az nem gyenge, na.
- Ma már Rodi néven kapható, de azok maradhattak volna a konyhai mosogatók gyártásánál (nekem is Rodi mosogatóm van.. )
- Nehéz hozzájutni jó állapotban.
- Ha festve van, bűnronda.
- Aszimmetrikus küllőzés mellett pár hónap városi veretés után beleállt a nyolcas.
Tapasztalat
Motobecane. De ha már annyit nézem azt a vasat, meg néha hajthatom is, hagy véleményezzem már "életem legnehezebb országúti felnijét".
Egész kellemes hatása van ezüst oldalfallal, masszív benyomást kelt ez a Vuelta felni, leginkább a Campagnolo Atlanta 96 felnikhez tudnám hasonlítani (bár nekem méxico 68 van.) Jó nehéz ez is. De városban szerintem nem olyan kritikus,főleg nem itt Debrecenben, ahol van... 2 méter szintkülönbség, az is lépcsőn. Mi nem ismerünk dombot, nekünk a fekvőrendőr már megmászhatatlan csúcsot jelent, így minket nem érdekel, hogy hegyre mennyire szar menni ezekkel.
Erre ajánlom
Városba, sík terepre, fikszeshez, meg akár nagyobb súlyú Ritter alá országútra.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?