Sram PG-950 fogaskoszorú

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 8.595 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

Zoltán-san avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egyértelműen a kedvező ár / érték arányt emelném ki.

Hátrány

Eddig nem találtam.

Tapasztalat

Tapasztalataimra (eddig 7000km van benne) hivatkozva azt mondhatom hogy egy minőségi darabról van szó. A váltás gyors és pontos (PC 991-el használom). A fogszám kiosztás szerintem teljesen jó (11-34-es változatot használom), de ez szubjektív. Nálam lelazulási problémák nem jelentkeztek és szerintem a kopása is jó. Megpróbáltam számszerűsíteni is a kopás mértékét, mivel már megvettem a következőt, így volt összehasonlítási alapom. A fogtetőknél végzett mérések alapján átlagban 1 mm volt a fogyás mértéke a legtöbbet használt 15 fogú keréken mérve. A lánc állapotát is figyelembe véve tavaszig nem tervezem a cseréjét a PG-950-nek.

Gondolkodom azon hogy felváltva két PC991-el használom majd a következőt.

Update 2016-05-13:

A mai nap már egy rossz hír elhangzott tőlem, most pedig jöjjön egy jó is. Sokáig idegenkedtem a több lánc egy fogaskoszorú (vetésforgó) módszertől, de az eredmények már most meggyőzőek. A mostani fogaskoszorúmhoz 2db PC-991-es láncot használok, melyek közül az egyik már elérte az 1.0-ás kopást, a másik pedig 0,75-nél tart. Így már kb. 15400 km van benne és még a váltás is tökéletes függetlenül attól hogy éppen melyik fogaskeréken van a lánc. A Shimanonál tapasztalt időnkénti kattanás (helyére ugrik a lánc pl. egy rázósabb szakasz után) gyakorlatilag ismeretlen jelenség. Ezzel a fogaskoszorúval több alkalommal is jártam hegyekben (Pilis; Cserhát; Vértes; Bakony; Börzsöny; Mátra; Gerecse; Balaton-Felvidék; stb.) és sohasem hagyott cserben. Ha az árát tekintjük akkor a 9-es Shimanok olcsóbb árfekvésű kategóriájába sorolható, de az élettartama inkább a felsőkategóriásokét képviseli. Ezek után úgy hiszem hogy jól döntöttem amikor erre tértem át.

2017-01-02:

Túl vagyok a 20000 km-en, de nem ez a lényeg, hanem az hogy 2 db Sram PC991-es láncot tudtam teljesen, azaz 1.0-ig koptatni gond nélkül. Most hogy már az egyik lánc túl van ezen a határon kezdett csak ugrálni a legtöbbet használt fogaskerekeken (15 és 17 fogú) amelyen az 1.0-ra kopott lánccal is csak átmenetileg tudtam segíteni. Ami pedig a váltást illeti itt még gyakorlatilag nem jelentkezett probléma, de mivel a leginkább elkopott fogaskeréken az eredeti fogszélességnek csupán a 30-40% - a van meg nem hiszem hogy még egy ugyanilyen láncot kibírt volna. Összegezve a lényeget 1,5x-es beruházással 2x-es élettartamot sikerült produkálnom.

Erre ajánlom

Mindenkinek, aki szeretne egy tartós és jó árban lévő fogaskoszorút használni.

Ennyiért vettem
8700
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biciglixd avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Tökéletesen dolgoik Sram PC-951-es lánccal és Sram X5-s hátsó váltóval
  • Kiosztása nekem teljesen megfelelt (11-34)
  • 9 sebesség
  • nem ugrik rajta a hozzá való Sram lánc, több fokozat egyidőben való váltása esetén is szépen csúszik fel a lánc a nagyobb fogaskerekekre
  • kb. 3000 km után kellett lecserélni a lánccal együtt. Ez elég jó kopási mutató szerintem.
  • Sarat jól bírja
  • gyönyörű felületkezelés, szép ezüstöt szín
Hátrány
  • a kisebb fogaskerekek közé előszeretettel szorul be mindenféle növény, fűféle. Ebben az esetben a 11-es fogaskeréken elég rendesen tud ugráni a lánc, ilyenkor nincs más választása az embernek mint megállni és kivenni. Sajnos ez elég sokszor előfordul.
  • elég súlyos
Tapasztalat

SRAM rendszerrel a váltás teljes mértékben kielégítő.

Erre ajánlom

XC, túra, városi felhasználás.

Ennyiért vettem
RR 5.3 szériafelszereltség
Csatolt képek
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Kellemes kopási mutatók.
  • Jó kiosztás (12-26)
  • Minőségi felületkezelés, nem hasad le pikkelyesen, nem kopik le a lánc oldallapoktól és nem korrodál.
  • Elég korrekt módon ki van könnyítve
  • Szét lehet bontani, hátul 1 db imbuszcsavar tartja össze az egészet. Szétszedve lényeges egyszerűbb a takarítása.
Hátrány
  • Nehéz
  • Alubak hiánya azért egy két alu kazettatestet megrágcsálhat.
  • Váltás minőségétől nem voltam hasra esve (saját 951-es lánc, Ultegra váltó, Dura-Ace kar)
  • Mi kerül ezen az acéltömbön 9 darab ezresbe?
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

veszigeri avatar
34 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Eddig abszolút meg vagyok elégedve vele.
  • Sram Pc-951-es lánccal használom, és jól együtt működnek.
  • Eddig kb 1300Km-et mentem vele, és különösebb kopás jelei még nem láthetók. (persze rendszeresen kenem a láncot, ezzel megnövelve a rendszer élettartamát)
  • Hogy hogy bírja a sarat, azt egy fogaskoszorúőnál nem igazán értem, hisz ha valami eltömődik az a váltó lesz, nem a fogsor...
  • Sokféle áttételtartománnyal kapható a Sram PG-950!
  • Előtte 7-es rendszert használtam, de elég furva volt megszokni az új áttétel tartományt, de a 11-32 (3 tányéros hajtóművel) eddig mindenhova elég volt!
  • Ahol a 22-32-es áttétel nem elég, ott már úgy is több energia megy el a tekerésre, mint ha tolnánk a bringát, szóval nem érzem, hogy szükségem lenne 34-esre.
Hátrány
  • Kőnehéz... Nem tudom, hogy pontosan hány gramm, és nem is érdekel, de már kézbe véve is érezhető, hogy elég súlyos darab...
  • Csak addíg ilyen szép amíg a dobozában van:)
Tapasztalat

Nekem ez az első 9 sebességes koszorúm, így nincs sok viszonyítási alapom. Eddig azonkívül, hogy kőnehéz, meg vagyok vele elégedve.

Hogy kőnehéz, az persze az árán is látszik, hisz a könnyebb darabok ennek többszörösébe kerülnek, és tartósságra nem biztos, hogy hozzák ezt a szintet.

Erre ajánlom

Aki 9 sebességes rendszert használ, mindenre!

Ennyiért vettem
7000Ft
Csatolt képek
Sram PG-950  2012 fogaskoszorú
Sram PG-950  2012 fogaskoszorú
A dobozon látható ár nem a Webshop ár!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Mivelhogy elkopott az elöző Sram koszorú,cserélnem kellett láncostúl.Gondoltam Kiprobálom a Shimano HG50-t,+HG53-s láncot.Hiba volt.....A vadiúj koszorút és láncot képtelenség volt összehangolni olyan finom váltásra mint az azt megelöző Srammot.Pedig elmondhatom,hogy már vagy 25. éve használok minden féle szettet...Hangos volt,és pontatlan váltás,de nem feketitem tovább,mert a véleményezésekben,sokaknak tetszik a elöbb emlitett Shimano szett.Halottról vagy jót vagy semmit...Szóval ismét a csere,buktam is rajta,de megérte.A Sram Pg-950 koszorú a Sram PC951-s lánccal tökéletes.Semmi hang,tökéletes váltás,mindkét irányban.SLX váltóval,XT karokkal teljesen kompatibilis,egy jó "csapat".A sárról nem tudok mit irni,csak országúton használom.A kopásról annyit,hogy az elöző szettem is jól szólgált,a koszorú 3 évig szépen dolgozott,évenkénti 2 lánc csere mellett.A 6-7-8-s kerekek koptak el,pontatlan lett a váltás,ezért lett a csere,úgy  kb: 14ezer km kibirt..Igaz,szinte minden nagyobb út után tisztogatás,kenés,szóval folyamatos karbantartás.Az is igaz,sárban,sós utakon nem használtam.A fogaskerékszám közötti ugrás,nekem tökéletes amig nem kezd kopni a rendszer.

Hátrány

Egy.De az nagyon!Az ára!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi a lófa.....kerül rajta 8ezerbe????????????????????Most komolyan,hasonlitva az autók alkatrészeihez, a kerékpáros cuccok árai már szinte a lukszus kategoriát verik!!!!Egy átlagos autóhoz,pl.egy vezérműlánc szett(fogaskerekekkel)úgy 3-5 ezer között van....A bringámra a 2 db.slick Continentál gumi darabja 4200 volt....tessék????Az eladott autómhoz a nyári gumi darabja,(Dayton!!!)igaz akciósan,5800 volt!!És,nem mondható gagyinak..Azt gondolom,hogy  súlyban,kopásállóságban,értékálloságban,felhasználási lehetőségegben,azért talán van külömbség.Vagy rosszul látom...? És,sorolhatnám...Persze itt most sokan irhatják,hogy a fejlesztés, a mérnőki munka,a gazdasági válság,blablablabla......Duma.Egyszerű tömeggyártás.....Ha pl:2 darab ezres lenne az ára,akkor is haszna lenne rajta a gyáraknak...Elhihetitek,hogy nem kicsinyeskedni akarok,de érthetetlen,hogy mi kerül ennyibe egy tömeggyártásos cuccban...Nem is carbon,de még csak nem is könyitett alu..Sima acél...Pont.

Tapasztalat

Az árát leszámitva,nekem a Sram igazán bejön,ezidáig még sosem csalódtam benne.Néhányan nehéznek mondják.Lehet,de legalább szépen dolgozik:))

Erre ajánlom

Városban,XC-re,Talán versenyre is...

Ennyiért vettem
8200
Mért tömeg
372 g
Csatolt képek
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bandesz avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- A váltás finom vele Pc 991-s crosstepp lánccal használom.

- Mivel nem rég óta van meg ez a Sram fogaskoszorú még semmi kopás.

 

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam, de gondolom nem fog örökké tartani a PG-950 sajnos.

Tapasztalat

Sárban nem próbáltam még. Városban és terepen használom ezt is. Bevált.  Az előző fogassoromhoz (PG 820) képest a fogkiosztásban csak annyi különbség, hogy van még egy 34-es fogaskerék 30-as után. Ez szerintem kicsit nagy ugrás, legalább is nekem. Kár  hogy olyan verziója nincs ennek a típusnak amiben 32-es van a 34-es fogsor előtt.

Erre ajánlom

Xc-re mindenképpen ajánlom, bár sokan biztos azt mondják, hogy oda nehéz.   Én biztosan elmernék indulni egy amatőr versenyen, vagy egy telejesítmény túrán. Meg azoknak akiknek egy jobbfajta 9-es sor kell.

Ennyiért vettem
7000
Csatolt képek
Sram PG-950  2010 fogaskoszorú
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jopo83 avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sram lánccal és váltóval nagyon jól vált !                                                   

Nem túl drága,megéri az árát!

Szép!

Nem rozsdásodik!

Hátrány

Eddig nem találtam,talán csak az hogy egy kicsit nehéz tisztítani

Tapasztalat

Megéri az árát,Sram lánccal használom és gyönyörűen vált.

Erre ajánlom

Hobbi,Túra,Városi használat

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Sram PG-950  2012 fogaskoszorú
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BHappy avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Jól volt a váltás Shimano LX lánccal és Sram X9 váltóval.

Hátrány

Sokat tekerek sárban, és az alsó kettő fogaskerék elég hamar kopni kezdett a körülmények miatt. Hatalmas adag fém van benne, így egy 11-32-es sor már nagyon nehéz, kézbe véve is érezni.

Ennyiért vettem
bringához volt
Csatolt képek
Sram PG-950  2008 fogaskoszorú
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tete007 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Finoman vált
  • a sár nem okoz gondot neki
  • Nálam még nem kopott és nem mutatja jelét
  • A kiosztása nekem jó 11-36 van és nincs nagy ugrás közben
Hátrány

nem találtam még

Tapasztalat

Ezért az árért tökéletes vétel
Hangtalan szépen vált és nem kopik gyorsan
Sram 970 ről váltottam erre de nincs sok különbség köztük

Erre ajánlom

bármire

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Sram PG-950  2010 fogaskoszorú
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cyon avatar
50 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Az árához képest jó minoség.
  • Nagyon finom és pontos vele a váltás
  • A sarat nagyon jól veszi
  • A fogak kialakítása magas és ennek koszonhetoen lassan kopnak.
Hátrány
  • Ezért az árért nincs hátránya
Erre ajánlom

Dh-ra használom gond nélkul

Ennyiért vettem
13000
Csatolt képek
Sram PG-950  2010 fogaskoszorú
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mephisto01 avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- SRAM

- Hangja alig van

- Finom a váltás is.

- SRAM PC-951-es lánccal, Shimano XT váltókkal és LX hajtóművel használom.

- Lánc nem ugrál, stabilan fut rajta.

- Súlya is rendben van, számomra megfelel

Hátrány

- 1 hónapja használom, így erről nem tudok nyilatkozni, de szerintem nem is lesz miről.

Tapasztalat

Én egy HG-30-asról váltottam és megérte. Ég és föld a különbség a Shimano alsó kategóriás rendszere és az összeállított rendszerem között.

Olvasataim szerint nagyon jó kis fogsor ez és remélem kitart pár évig.

Biztos van ennél jobb sor is, de nem ennyiért.

Erre ajánlom

XC minden mennyiségben, talán enyhe DH és egyebek, ahol a súly nem a legfontosabb szempont.

Ennyiért vettem
7450 Ft
Csatolt képek
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zjuhasz avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

finom váltás hg 53 lánc és xt váltóval,

Hátrány

a legnagyobb fogaskerekeket szinte soha nem használtam, 3500km után cserélni kellett (tény, hogy a láncban is ennyi km volt)

Ennyiért vettem
gépen volt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Takee avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váltás nagyon finomvele megse hallod vagy érzed, a sar jólbírja, nekem 1.5 évig nagyon jólbírta a sor de azért elkopott szóse róla mert minden sor elkopik egyszer de nekem ez bírta eddig a legtovább.
Hátrány
Elég gyagyán van a sorkiosztás ha dh-ra akarod használni!! de persze több fajta is van demcsak ez az 1.  Semmi má problem nincsen vele.
Erre ajánlom
mindenre!!! de figyelj a sorkiosztásokra mert nem m1
Ennyiért vettem
Bringámon volt!!!!
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikekiller avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon finom a váltás.Én használtam 8sebességessel és ss láncal is.Semmi probléma nem volt.A fogak úgy vannak kialakítva,hogy könnyebben belekapjon és hogy benn is maradjon,tehát nem pattog és még egyszer sem esett le a lánc.Semmit nem kopott azalatt a 7hónap alatt,amennyit használtam.És ha átváltanánk SingleSpeed-re,akkor egy imbusszal könnyedén szétszedhetjük és ss lánckerékként is használhatjuk.Ezen a téren viszont előny,hogy könnyebb,mint a többi lánckerék,mert az egész könnyített.Ennyi pénzért mindenképp megéri.
Hátrány
Semmi és nem is lessz
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
6000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M@rci avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a váltás nagyon finom, pedig én sram pc-830as lánccal használom ami 8 sebességes! de nem pattog nem recseg  elfér a lánc is, sárba még nem próbáltam, de szerintem jól néz ki meg elég erős cuccnak néz ki.. majd meglátjuk:D súlya se sok..
Hátrány
eddig semmi
Tapasztalat
előtte egy sram pg-850 volt, az bírta kb. 3 évig, de szerintem egyszer úgyis elkopik minden.. olajozni kell gyakran ha sár megy bele kiszedni amilyen hamar csak tudod, ilyesmik..
Erre ajánlom
ahova kell a váltó:)  /DH, FR, 4x, CC, stb../
Ennyiért vettem
6000 magyar péz
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-26
  • 11-28
  • 11-32
  • 11-34
  • 12-23
  • 12-26

 
anyag:
  • hőkezelt fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél fekete záróanya

 
további információk:

PowerGlide II


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram fogaskoszorú mellé milyen márkájú lánc jobb?
7 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-950 termékkel kapcsolatban: