Sram PG-970 fogaskoszorú

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 11.195 Ft - 17.395 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




hyper avatar
hyper
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Szep, a valtas jol megy rajta
Hátrány
Valami gyarilag nem jo,lasd lent a velemenyt
Tapasztalat
Az utolso 4 fokozatban 6-7-8-9 olyan furcsa erzes hajtani mintha tropara lenne kopva az egesz. Hajtas kozben mintha kotyogna a sor az agyon. Szabajos idokozonkent pattan egyet az egesz. Ujonnan vettem es vadi uj SRAM PC950 es lancal hasznalom, szoval jonak kellene legyen. Ennyi penzert ijen sivatas, en igy senkinek sem ajanlom. Remenykedek hogy talan bekopik akkor job lesz, de nem tom. Ti mit tapasztaltatok?
Ennyiért vettem
8000
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-21
  • 11-23
  • 11-32
  • 11-34
  • 12-23
  • 12-26

 
anyag:
  • hőkezelt acél fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél záróanya

tömeg:
  • 210 g (12-23)
  • 340g (11-34)

 
további információk:

PowerGlide II

Ár: * 11195 Ft (11-32, 11-34) * 17395 Ft (11-21, 11-23, 12-23, 12-26)


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-970 termékkel kapcsolatban: