Sram PG-970 fogaskoszorú

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 11.195 Ft - 17.395 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




MaliBoa avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nálam nem krómozott, inkább matt ezüst a felülete.  PC951-es lánccal simán fut és finoman vált.  Sárban még nem próbáltam, de az eddigi sramos múltammal nincs kétségem, hogy menni fog.

Ez 11-34-es fogsor, az előző ránézésre 11-32-es volt, mégis, mintha ennek a kiosztása jobb lenne.

Hátrány
Ahogy én használom, nem hiszem, hogy kijön.
Tapasztalat
A dobozon lévő táblázat szerint a 7.0 új neve ez. Szóval az X.7-es szetthez mennie kellene.
Ennyiért vettem
5400
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-21
  • 11-23
  • 11-32
  • 11-34
  • 12-23
  • 12-26

 
anyag:
  • hőkezelt acél fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél záróanya

tömeg:
  • 210 g (12-23)
  • 340g (11-34)

 
további információk:

PowerGlide II

Ár: * 11195 Ft (11-32, 11-34) * 17395 Ft (11-21, 11-23, 12-23, 12-26)


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-970 termékkel kapcsolatban: