Váz: Nagyon erős, jó geometria, szép hegesztések.
Villa: Egy kis tuningal egész jól mozgott.
Fékek: Sajnos csak V-fék volt a CTM Raptor 1.0-n de, ha jól bevolt állitva nagyon jó fékereje volt.
Kerekek: A Joytech agyak valamint a Mach1 freeride felnik nagyon jól birják még az elrontott ugrásokat is.
Váltás: Amig a váltóban a rugó nem volt kinyúlva addig semmi bajom nem volt vele. Az első váltót érte egy kisebb sérülés de akkor is szépen váltott.
Gumik: A Tioga Factory DH gumik nálam szépen tapadtak mint aszfalton mint terepen egyaránt. Sokáig meg is voltak (3 év) ezután az első gumi drótpereme szétjött majd mindig defektet kaptam.
Mindösszességében nagyon szeretem és tisztelem ezt a bringát. :)
Sajnos az is van.
Villa: 4 év után többet mozgott előre-hátra mint fel-le.
Váltó: Mint ahogy azt már irtam kinyúlt benne a rugó és folytonossan csapkodta a láncot a vázba.Nem birja ha terhelés alatt váltanak vele amint az ki is derült.
Hajtókar: A hajtókar fogacskái ahol rácsatlakoznak a monoblokkra letört egy szeptemberi napon.
A váz festésével sem voltam nagyon kibékülve de szerencsére apum autó festő ezért nem volt nagy probléma átfesteni :)
Az én bringám egy 2008-as modell. Bátyám vette újonnan 460€- ért majd egy év használat után valamint egy év porosodás után lett az enyém a CTM Raptor 1.0. 11 éves koromban kezdett jobban érdekelni az MTB bringázás. Jelenleg új alkatrészeket és új fényezést is kapott.Mivelhogy Szlovákiában élek ezért nem tudom milyen a magyar bringa környezet de 100% hogy az ottani terepet is birja. :)
100-130mm-es villával Dirt illetve 4x
140-160mm-es villával Merev Dh és Freeride
180-200mm-es villával is láttam de az már sok egy merev farú cirkálonak :)