- nagyon merev, robosztus darab az FC-M430, ha kiállva megtekerem azt is bírja, habár akkor már szemmel láthatóan csavarodik.
- igen tartós, ráadásul cserélhető tányérok
- érezhetően gyorsabb, finomabb váltás, mint az előző Tourney hajtással
- nem kopik a Shimano Alivio festése
- van rajta nadrágvédő, ráadásul leszerelhető
- a balos hajtókar néhányszor lelazult, de a felszerelés után vagy 1000 kilométerrel, pedig addig nem csinált ilyet, jól meghúztam, aztán ha az sem segít, jön a menetragasztó.
Update: a lelazult hajtókar és a monoblokk közé bejuthatott egy kis kosz, igen csúnyán recsegett, ropogott tekerés közben, én meg szerencsétlen pedált vádoltam. Kétszer szétszedtem, kétszer lecseréltem, majd mikor vettem egy új iparis Wellgot, és azzal is csinálta, csak akkor jutott eszembe, hogy ránézzek a hajtókarra. Leszed-takarít-zsíroz-összerak, és elhallgatott ez a Shimano hajtókar.
2000km után azért már látható a nagytányér fogain némi kopás, bár addig túlnyomórészt azt használtam, a 14-es legkisebb hátszó fogas miatt.
xc, akár komolyabb terep