Shimano SLX 2018 hajtókar

39 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.01.)
  • Listaár: 52.000 Ft

Shimano SLX M675 hajtókar csapággyal
20.000 Ft
új árához képest: -62%

Shimano SLX M660 175mm integrált hajtókar
15.990 Ft
új árához képest: -69%

Shimano SLX FC-M 7100 eladó új
37.500 Ft
új árához képest: -28%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



31-39 (39 vélemény)
Rendezés

rikolto avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A tányérok körülbelül 2 évet bírnak, nem finom, de nem is rosz a váltás vele, elmegy a középrész, nem tört el semmi, túrázásra jó másra nem nagyon

Hátrány

 nagyon kopik. drága ahhoz képest amit tud nehéz meg nem tudom... nem tetszik

Erre ajánlom

túrázás

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Shimano SLX  2010 hajtókar
13 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sprudel avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Könnyű, de mégis erős. Nekem a 2 tányéros enduro változat van de csak 1 tányérral használom és tökéletes dh-ra. Perselyezett pedálbefogás így nem nyalódik bele a pedál.

Hátrány

könnyű súlya lehet hátrány is a tartósság szempontjából, de eddig semmi problémám.

Erre ajánlom

all mountain, enduro, dh

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Shimano SLX  2009 hajtókar
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Chase avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Könnyű bírja a strapát szépen van kidolgozva.

Integrált.

Festése nálam semmit nem kopik csak a szokásos karcok annyi.

Hátrány

semmi

Tapasztalat

Jó hajtás és dirtre használom Egysebességesen.Nagyon jó régóta akartam egy ilyet de végülis nem csalódtam benne tehát érdemes volt venni.

Erre ajánlom

FR  Dirt  Enduro 4X de egyébként a legjobb szó rá a MINDENES: 

Ennyiért vettem
30000
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zjuhasz avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

erős, merev, szépen vált, HG 53 lánccal

Hátrány

3500 km után nagytányér csere (tény, hogy a láncban is annyi km volt)

Ennyiért vettem
gépen volt
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bred avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • szép
  • merev minden irányban
  • jó a váltás (XT váltó + LX lánc)
Hátrány
nem tudok
Tapasztalat
nekem trekking van (48-36-26)
erre jobb szerintem nem is kell, nagyon jó ezzel tekerni
ennyiért nagyon jó vétel szerintem
Ennyiért vettem
27000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pietro avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Marha jól néz ki, eléggé merev hajtásirányban, és oldalirányban, még nagytestű bringásoknál is.
Hátrány
A váltás nem a legpontosabb, amúgy semmi.
Erre ajánlom
XC-seknek.
Ennyiért vettem
bringán volt
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szami avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Bitang merev minden irányban, a tányérok nem kopnak, középső tányér kompozit, xt első váltóval és xt karokkal finoman vált, nem recseg. Szerintem váltásteljesítményben hozza az xt szintjét. Ja, és mellesleg jól néz ki!
Hátrány
Ilyennel nem találkoztam. Talán hogy drága.
Erre ajánlom
Mindenre. AM, Maraton, XC
Ennyiért vettem
20000
Csatolt képek
Shimano SLX  2009 hajtókar
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wacak avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Szép desing, festés. Merev minden irányban, ha kiállok sem hajlik össze vissza. Középső lántányér acél + kompozit. A lántányérok cserélhetőek. A tengely és a hajtókarok szerintem örökéletűek.
A lánctányérok és csapágyak tartósságáról majd később írok.

Az aluminium karokban a pedál menet acélból van.

XT váltóval és LX lánccal használom így a váltás gyors, halk, tökéletes. A lánc nem ugrik meg.

Hátrány
Drága
Tapasztalat
eddig nagyon tetszik, az előző hajtóművem négyszöges acera volt ég és föld, persze az ára is:)
Erre ajánlom
mindenre, durvulásra a 2 tányérost RockRinggel
Ennyiért vettem
27500
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs737 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Olyan 70 km-t mentem ezzel a karral. Így arról a 70ről írok. 

-Nagyon merev minden irányban. 

-Erős.

-Kompozit anyagból készült középtányér.

-Szép.

-Nem kopnak gyorsan a tányérok. 

Hátrány
Hát ide legfeljebb a kompozit középtányér ellenére gagyibb anyagból készült nagytányért írhatom. De azzal sincs semmi baj, jól bírja akiét próbáltam.
Tapasztalat
Vegyétek, majdnem XT.
Erre ajánlom
AM, XC
Ennyiért vettem
próbáltam:)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-39 (39 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:
  • FC-M7000-11-2
  • FC-M7000-11-1
  • FC-M7000-11-B1
  • FC-M7000-11-B2

 
fogszám:
  • 34-24 fog, 36-26 fog, 38-28 fog (FC-M7000-11-2)
  • 30 fog, 32 fog, 34 fog (FC-M7000-11-1)
  • 30 fog, 32 fog (FC-M7000-11-B1)
  • 34-24 fog, 36-26 fog (FC-M7000-11-B2)

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
középső lánckerék anyaga:

Acél/karbon kompozit


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:
  • 10 (FC-M670, FC-M677, FC-M672)

 
láncvonal:
  • 50 (FC-M670, FC-M672)
  • 48,8 (FC-M677)

 
további információk:
  • Megbízható pedálozási hatékonyság veszteség nélkül »»Új 3D kompozit fogaskerékfog-anyag az egyes fogaskerekek terheléséhez optimalizálva
  • Az erő és az alacsony tömeg megfelelő egyensúlya a HOLLOWTECH II hajtómű-kialakításnak köszönhetően »»Továbbfejlesztett hajtási merevség »»Szűk áttétel tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében (FC-M7000-11-2) »»Továbbfejlesztett láncmegtartá

tömeg:
  • 739,8 g (FC-M7000-11-2, 34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 761,4 g (FC-M7000-11-2, 36-26 fog, középcsapágy nélkül)
  • 788,7 g (FC-M7000-11-2, 38-28 fog, középcsapágy nélkül)
  • 699,3 g (FC-M7000-11-1, 30 fog, középcsapágy nélkül)
  • 715,4 g (FC-M7000-11-1, 32 fog, középcsapágy nélkül)
  • 721,1 g (FC-M7000-11-1, 34 fog, középcsapágy nélkül)

 
színválaszték:

Fekete


 
középcsapágy:
  • BB-MT800
  • BB-MT800-PA

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.