Truvativ Firex SX hajtókar

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

norbee90 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
háát amíg még egyben volt addig nem szolgált rosszul. szerintem egész könnyű, és itt elis fogytak az előnyei... :D
Hátrány
huuh, hát az van neki.. én a négyszög elkerekedésétől féltem a legjobban, de mint az ábra is mutatja ez képes keresztbe eltörni XD ha megtekerem hajlong a váz felé, és a törésből az látszik hogy hajtás irányban is.. a lánctányért egyszer lányosan odaütöttem valamihez, akkor belekerült egy szép kis 8-as. a töréssel kapcsolatban az a szép hogy nemis zúzás közben történt (na abbol lett volna borulás) hanem épp becsuktam magam mögött a kaput és indultam volna el.. mindössze 2métert sikerült megtennem vele aznap :P
Erre ajánlom
ajánlani tudom a hajtókarom bal oldalát ha kell valakinek :D a fogakkal amugy semmi gond, a 8-ast is szépen kikalapáltam belöle...
Csatolt képek
Truvativ Firex SX hajtókar
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

porch91 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szép, merevnek is mondható, tartós darab. könnyű is (a tuningnak köszönhetően...)
Hátrány

koptatja a cipőm? ki nem sz.ik rá?

nincsen.

Tapasztalat

könnyebb lett int a stylo.

b+ isis race 162!!!grammos monoblokkal és stylo tányérokkal.

gyönyörű, imádom.

Erre ajánlom
cc-xc
Szerinted hasznos?

abc avatar
abc
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Zsír hajtómű :P. komolyra fordítva szót tényleg bevált. 70 kiló vagyok, nem álatkodom és így nagyon merev.
Hátrány
hát...a két kistányér acél.
Tapasztalat
vegyetek hozzá jó középrész és akkor jó lesz
Erre ajánlom
xc, ha pille vagy akkor durvábbra is:P
Szerinted hasznos?

Szau avatar
Szau
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, könnyű szép.Tetszik a nagylánctányér bemarása és a vátás könnyítő szegecsecskék. Hajtás irányban elég merev.
Hátrány
CC-re való, oldalirányban érezhetően hajlik. Truvativ hözépcsapárgyat ne vegyél hozzá egy év alatt tönkrement,bekotyogott,beázott és még olcsó sem volt!
Tapasztalat
Akciósan vettem ezért nagyon megérte.Olcsóbb mint Shimano.
Erre ajánlom
Annak aki egy jó ár/érték arányú alkatrészt szeretne isis tengellyel.Nem ugratásra való, de hobbi maratonra, cc-re kiváló.
Szerinted hasznos?

Mate avatar
Mate
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Szép, a súlya is jó, ár érték aránya kivételes. Eddig jól tartja magát, pedig nem kímélem(bár igaz, hogy még csak 1 szűk hónapja használom).
Hátrány
Kicsit lehetne merevebb.
Tapasztalat
Akcióban vettem, eddig nagyon jó, kevésbé kopik, mint a shimanok.
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

Osi22 avatar
Osi22
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, könnyű, jó váltás.
Hátrány
Sajnos nekem nem nagyon jött be ez a hajtókar. Annak ellenére, hogy ISIS drive-os, nem vmi túl merev(pedig csak 65 kg vagyok). Nekem a középső lánctányéron elferdült egy szem, és 2-1-ben állandóan ledobja hegymenetben a láncot a legkisebb fogaskerékre elől, amit még mindig nem sikerült kigörbíteni:( A középrész nagy terhelésnél(hegymenet) megörjítően kattog(szétszedni még nem sikrült, mivel a hagyományos leszedő nem jó hozzá). Talán ha ezek a gondok megoldódnának(remélem minél előbb lesz célszerszám és szétkaphatom) már nem is volna olyan rossz.
Tapasztalat
Az egész bicóm eddig tökéletes volt, leszámítva a Truvativ hajtókart és a középrészt. Talán kifogtam 1 selejtet, vagy túlságosan nyúzom? Sokaktól hallottam, hogy a Truva túl lightos. Egyetértek velük!
Erre ajánlom
Pihe súlyú XC-sek kiegészítője.
Szerinted hasznos?

Pityuka avatar
Pityuka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hajtásirányban tökéletes, oldalirányban kicsit rugalmas (én kb 62kg), tányérok még szépek, nincs kopás, Sram PC 49 lánccal jó váltás, 10e volt
Hátrány
lehetne benne több anyag, de a hajtásiránynak tökéletesen megfelel
Tapasztalat
hosszú kar 175mm, nekem eddig 170mm-es volt, jobban kell pörgetni, néha fáj tőle a térdem, de mászásban sokkal jobb, mint ami volt
Erre ajánlom
xc, hobbi
Szerinted hasznos?

Tibike avatar
Tibike
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó,jól néz ki,jól vált(tényleg jól, legalábbis a 2002-es Alivio szépen hajigálja rajta a Deore láncot).A két legnagyobb tányér alu(7005 T6).Nekem komolyabb bajom még nem volt vele.(Remélem még kb 2 hónapig nem is lesz.)
Hátrány
Sajna ez még csak a négyszögkúpos változat(bezzeg az ISIS....).Nekem eléggé rugalmas (80 kg vagyok).Ha felülről belenézel elég kevés anyagot fogsz látni benne,ráadásul a belső oldalán van egy kis "teknő",ami szintén keresztbe tesz a merevségnek.A kis tányér acél(bár ezért az árért ez még mindig jó).
Tapasztalat
Nekem (mégegyszer nekem) rugalmas,helyette úgy tünik egy 03-as LX-et fogok venni.Hihetetlen,de néha tud olyanokat váltani,hogy a fa... pardon szóval a fülem ketté áll tőle.Egy pöccintés a váltókaron és a lánc már ott is van ahol lennie kell.
Erre ajánlom
Legfeljebb 65 kg-os xc-sek fognak neki örülni,de nekik is az új(2003-as) FireX-et ajánlanám,mert jó az ára. Ha nem versenyzel hanem mondjuk turázol vagy csak bótba jársz a bringáddal akkor örülni fogsz neki (csak mégegyszer ne legyél több 80 kg-nál).
Szerinted hasznos?

nomad avatar
nomad
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Pontos váltás, szép, tűrhető ár/teljesítmény arány.
Hátrány
Négyszögtengelyes, ha ez valakit zavar. Egy zúzósabb túra után kattogni kezdett, egy idő után hirtelen brutális mértékben. Az imbuszcsavarok meghúzása nem segített, és mire elértem volna a szervizbe leesett a bal hajtókar :P
Tapasztalat
Talán csak egyedi eset volt, és hanyagul rakta össze a gyártó a bicajt, én meg buta módon nem zsíroztam újra. Amíg jól működött bírtam. Nos, jöhet a Stylo :)
Erre ajánlom
Átlagos XC-re.
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.