Truvativ Ruktion hajtókar

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



31-36 (36 vélemény)
Rendezés

NYILAK avatar
NYILAK
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Merev mint állat, szépen nézki, howitzer
Hátrány
nem találtam
Tapasztalat
Ugyanaz mint a hussefelt szerintem csak olcsóbb picit és ugyanolyan jó érdemes hozzá jutni egyhez!Olcsó baromira
Erre ajánlom
dh,fr, dirt, street
Ennyiért vettem
13000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wody21 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Megint én vagyok, és mondom a mostani helyzetet... Előnye a merevsége, olcsó volt, súlya elviselhető, persely. Ja meg az hogy ritka mint a fehér holló.
Hátrány
Hátránya is van: a láncvonal nagyon kint van, ami nem nagy baj, viszont az hogy a Howitzer tengelyre ráűtve is lötyög (mert gondolom a bordástengelyből "ledörzsölődött" egy kis anyag, így már nem szorul rá rendesen, szal kaki... Ez a nagy baja, annyit kell szenvedni vele hogy egyszerűen használható legyen, ami miatt már nem ajánlom senkinek. Most ugy van rajta, hogy rányomtam a kart a tengelyre, viszont a kar túllóg a bordástengelyen, ezért kipótoltam a helyet egy kis dróttal, ami vicces, de nem tudtam máshogyan elintéznmi:S És bizony a tömítése is csak épphogy megfelelő.
Tapasztalat
Szóval nem a legjobb kar, merev, jó "alapanyagokból" készült, viszont maga a szerkezet szerintem el van sz@rva...
Erre ajánlom
hmm... ha érted, hogy hogyan is kell rendesen felrakni akkor okés lesz.
Ennyiért vettem
10000Ft
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Facs avatar
Facs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Mostanra sikeresen rárohadt a tengelyre úgyhogy meg sem mozdul. Merev mint állat.
Hátrány
Puha a kar anyaga. Nem értem hogy miért nem lehet legalább a tengelyhez karcsolodó bordás részt valamilyen erősebb anyagból gyártani. Ha 3nál többször leveszed és felrakod akkor vége, mert kinyúlik. Jah és a truvativ be is szüntette a gyártását. Talán nem véletlen. Nagyobb a baj a középcsapággyal. Nekem az xr változat van és ELGÖRBÜLT A TENGELYE!!! Még használható, de ki tudja meddig. Pedig nem is grindeltem vele, hozzá sem csaptam semmihez... nem értem.
Tapasztalat
Megfelelő szerszámokkal összerakva, és többet le nem véve semmiben sem marad el a hussefelttől, a régi hussefeltnél merevebb is. Viszont. Mostmár ebájkon a hussefelt 13 úgyhogy ne vegyél ilyet. Azt lehet szervízelni is. Én többet nem vennék howitzert egyébként sem. Inkább egy sima isis...
Erre ajánlom
sstreet/dirt/enduro....
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rbalint88 avatar
rbalint88
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
olcsó, merev, nem vészes a súlya, elpusztíthatatlan
Hátrány
néha ugrik a lánc rajta
Tapasztalat
ebikeon lehet kapni, a 3tányérost, szét lehet szedni...mindezt 9500pénzért..röhejj!!!!
Erre ajánlom
mindenkinek, zúzni is lehet vele, de nem a legkönnyebb
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wody21 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nekem három lánctányéros kivitelben van (42, 32, 22), ami annyiban különbözik, hogy nem dirtre van tervezve hanem varacskosdisznózásra :D Amúgy az ára elég jó 10e-ért lehet venni ebike-on... MEREV hajtásirányban, oldalirányban, a lánctányérok xr-acélból vannak ezért elég jók. És nem elfelejtendők a perselyek!
Hátrány
Kopik a festék pedig csak pár hónapos, (ez nem nagy hátrány csak leírtam...) viszont én se tudom rendesen ráhúzni mert lelazul, pontosabban mikor ráhúzom úgy, hogy már nem bírom tovább, és megfogom még mindig tudom egy kicsit mozgatni :( Remélem majd ez megoldódik. Még egy hátrány, hogy a láncvonal nagyon kint van, ezért én csak a két nagyobb tányért tudom használni :(
Tapasztalat
Tehát végeredményben az ára jó, a monoblokk hozzá viszont nem olcsó (9e) Ha rendesen ráhúzod, vagy szervízben rakják össze akkor talán nem lesz vele baj... Azért 5 répa a teljesítmény mert Nagyon Merev.
Erre ajánlom
Mindenkinek AM-re
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Facs avatar
Facs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Merev,acél pedálmenetet,howitzer blokk kell hozzá,isis,igénytelen,rendkívül olcsó, a monoblokkban rendkívül nagy szuper ipari csapágyak,ha esetleg baj lenne egyszerűen cserélhetők.
Hátrány
Nekem állandóan lelazul. Ennek az lehet az oka hogy először nem téptük rá izomból és kissé kikopott az isis fog mire hazaértem. Na majd bemenetrögzítőzzük! :D Az xr monoblokkban kissé kevésnek tűnik nekem a csapágyak por és víz elenni védettsége. A hajtókar anyaga sajnos a 6061-esnél is puhább alu. RÁ KELL TÉPNI A TENGELYRE A KART! DE MINT ÁLLAT KÜLÖNBEN LELAZUL!
Tapasztalat
Extrém használatra tervezett kétségkívül, én leginkább dirtre tudnám elképzelni, az árát nagyon megéri. Én nem bántam meg h ezt vettem a bike positive jump defense vagy akár a hussefelt helyett. Ez utóbbi sztem annyival nem jobb amennyivel többe kerül. Akkor már holzfeller.
Erre ajánlom
Hobbi dh,dirt,enduro. Fr-ra én nem tenném a gépembe.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-36 (36 vélemény)
Rendezés
Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.