Marzocchi Roco Coil RC World Cup hátsó rugóstag

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 105.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Taylor avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jópofa szürcsögős hangja van.

Nagyon jó a beállíthatósága, de nem biztos, hogy egy átlag rider igazán ki tudja használni.

 

Hátrány

Nem annyira egyszerű alkatrészt, rugót, stb találni hozzá. (forgalmazó: Mali)

Közhely de igaz: Nincs meg az a természetes mozgás-érzet, mint egy fox-nál.

Semmiképp sem olcsó, annyiért amennyibe kerül nem ilyet vennék.

Tapasztalat

Nekem egy Freddyben volt a Roco Coil RC World Cup, 450-es rugóval a 75 kilómhoz és nem sokat akart mozogni és nagyon ütött a hátulja (meg az eleje is).

Nem találtam hozzá itthon puhább rugót (egy darabig) majd ellopták az egész gépet...

Most 2011-es Big Hitben Van RC taggal sokkal elégedettebb vagyok.

Erre ajánlom

FR/DH

4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ricsi94 avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Szerintem nagyon szép a kinézete

-nagyon finom a mozgása imádom ezt a tagot (5w motorex olajjal használom) hidegben még nem volt szerencsém használni de szerintem semmi gond nem lesz vele

-Azt mondják szervízigényes ez a Marzocchi hátsó rugóstag ezt nem tagadom , kell vele foglalkozi de nem bonyolult a szervízelése( kicsit több mint 70 különálló alkatrész van benne)  5-6havonta olaj, szimering csere , valamint a visszaút tüskén lévő o gyürü hajlamos ereszteni de nem költség (20ft a szimering boltban) A marzocchi rebuild kittje 10000ft körül mozog. én elmentem egy szimeringes céghez a mintákkal az o gyűrű megvolt 20 ftból a porlehúzó és az olajzáró szimering 1300ft ! 

- A csillapítása tökéletes tökéletesen beállítható tág határok között állítható 

-A nagysebességű kompresszió is tökéletesen belőhető

- Levegő nyomásával szabályozható a bottom out , és hasznos hogy levegős mert igy lehet otthon szervizelni

-Az állító csavarokkal eddig nem volt gondom menetek épek  benne :D

-rug nélkül elég könnyű tag mindössze ~450g  de nekem az 500*3.26os fox rugóval 1200g-ra hízott :D

-levegőt hónapokig megtartja ,1.5-2 havonta rááfújok de akkor is csak 10-20psi-vel kevesebb mint az előző fújáskor 

Hátrány

hátránya max annyi a Marzocchi Roco Coil RC World Cup-nak, hogy aki nem ért kicsit a szervizeléséhez annak macerás fél évente felküldeni szervízbe és 10nél több ezrest kipengetni a szervízért 

mást nem tudok írni.

Erre ajánlom

DH-ra ajánlom mindenképp !! 

Ennyiért vettem
21500
Mért tömeg
1200 g
Csatolt képek
Marzocchi Roco Coil RC World Cup  2011 hátsó rugóstag
A DNM Tagot váltotta fel
Marzocchi Roco Coil RC World Cup  2011 hátsó rugóstag
Használat után
Marzocchi Roco Coil RC World Cup  2011 hátsó rugóstag
szervizeléskor
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 241x76
  • 222x70

 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

kompresszió, csillapítás


tömeg:

815


 
ajánlott felhasználás:
  • downhill
  • extreme freeride

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Roco Coil RC World Cup termékkel kapcsolatban: