Marzocchi Roco TST R hátsó rugóstag

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 84.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK




Lecso11 avatar
53 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Egész jó mozgása van, ahhoz képest amit ennyiért el lehet várni
  • Az utolsó miliméterekig kimozogja az útját
  • Széles határok között állítható
  • Levegőt nem ereszt
  • egy éves tisztítás ráfér, nem feltétlenül igényli, de te is megfürödsz a nap végén, neki sem árt egy kis tisztítás :)
Hátrány

Típusbetegség: A visszaútrúdon van egy kis o-gyűrű ami el szokott fáradni és ilyenkor kiengedi az olajat az állítócsavarhoz. Ez egyre súlyosabbá válik idővel és egy kiadósabb tekerés után képes volt ráfröcskölni a vázra egy berugózás nyomásától. Ez az egész egy o-gyűrű cserével megoldható, de itt jött egy újabb probléma: a visszaútállító-csavar olyan gyenge alu ötvözet, hogy a kiszedéstől eltört. Itt már esztergályost kellett keresni, de megoldható.

Tapasztalat

Összességében egy jó tag, teszi a dolgát.

Erre ajánlom

DH-FR

Ennyiért vettem
vázzal volt
Csatolt képek
Marzocchi Roco TST R  2008 hátsó rugóstag
Egyben
Marzocchi Roco TST R  2008 hátsó rugóstag
A törött csavar
Marzocchi Roco TST R  2008 hátsó rugóstag
Robbantva (nem saját kép)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 200x57

  • 215x63


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (TST)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:
  • rugó feszesség állítás

 
ajánlott felhasználás:
  • freeride

  • all mountain


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Roco TST R-ből elfolyt az olaj,hol lehet megcsináltatni?
2 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Roco TST R termékkel kapcsolatban: