Campagnolo Xenon hátsó váltó

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 9.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Mikorka Kálmán avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Alsó kategóriás váltó, de mint tudjuk a Campagnolonál ez nem azt jelenti, hogy "három pálcás-vurstlis" lenne. Precíz, könnyen állítható váltó. Terhelés alatt is pontosan és szépen vált. A koszt nem szereti, de melyik szereti...? Szinte minden alkatrésze egyenként cserélhető.

Hátrány

A műanyag alkatrészei az egyetlen hátrányai. De hobby szinten ez sem az.

Tapasztalat

Mindenkinek, aki nem Shimano "elhivatott" és kedveli  egy kicsit a "másságot".

Erre ajánlom

Hobby szinten bármire tökéletes.

Ennyiért vettem
A géppel érkezett.
Csatolt képek
Campagnolo Xenon  2010 hátsó váltó
19 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

9/10


 
váltókanál hossz:
  • közepes
  • hosszú

 
váltótest:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


tömeg:

253 g (rövid kanalas)


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Xenon termékkel kapcsolatban: