Shimano Alivio hátsó váltó

199 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 13.050 Ft

Használt Shimano Altus és Alivio hátsó váltók.
6.800 Ft
új árához képest: -48%

Új Shimano Alivio (RD-M4000-SGS) hátsó váltó eladó
8.500 Ft
új árához képest: -35%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



166-180 (199 vélemény)
Rendezés

Szabolcs avatar
Szabolcs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon jó. Én rendszeresen tisztítottam brigéciollal, olajoztam a görgőket, s semmi baja.
Hátrány
Igazából semmi rosszat nem tudok rólamondani.
Tapasztalat
A bringát úgy teszem le, hogy hátul a legkisebb lánckerékre váltok le. Így nem kényszerítem a láncfeszítő rugót korai "halálra". Így semmi baja nem lesz remélem hosszú ideig.
Erre ajánlom
Hétköznapi, magamfajta bicósoknak.
Szerinted hasznos?

Dipshit avatar
Dipshit
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Sztem egész szépen vált, nem mondom, h hűdegyors, de azé nem olyan lassú mint mondjuk egy altus, v acera, és tényleg szép
Hátrány
még nem tapasztaltam.... tán az, h könnyen lejön róla a festék, de ez kit érdekel?
Tapasztalat
sokkal jobb mint a sis-em volt, de ez nem is volt kérdés, szépen feszíti a láncot, ja és nálam bírja a kersztbeváltást
Erre ajánlom
bárkinek bármire, 7köznapokra, meg durvulásra sztem jó
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ImI avatar
ImI
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól vált, nem sok karbantartást ígényel, jól néz ki, ha lehet ilyet váltóra mondani
Hátrány
nem találtam
Tapasztalat
Jó áron jó kis cucc.
Erre ajánlom
nekem mindent bírt, pedig nem kíméltem szerintem mindenre jó
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zé avatar
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, viszonylag pontosan vált ha jól be van lőve
Hátrány
a sarat nem szereti, kerreg csattog , zakatol, szal sárral vigyázni kell.Jah és a kersztbe váltást nem nagyon szereti (nem tom h létezik e olyan váltó ami gond nélkül megy akárhogy váltok vele, de lehet h csak az enyém van rosszul beállítva)
Tapasztalat
sztem jó, egy darabig..aztán meg kitudja
Erre ajánlom
aki szeretne olcsó váltót, és addig gyilkolja amíg meg nem hal és vesz egy jobbat:)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

007 avatar
007
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcsó, jól vált, relatíve gyors, bármilyen fogaskerékhez jó,
Hátrány
csöppet lassú, nekem rengeteg olajat eszik de lehet hogy ez csak nálam probléma
Tapasztalat
király az olcsók között
Erre ajánlom
lemenni a nagymamához tökéletes, a városban tépni mint valami hülye gyerek, de túl nagyot ne ugrassun vele mert nekem már állt fejre az egész váltó egy betonról betonra való ugratásnál, 3 napomba telt míg visszaállítottam az egészet
Szerinted hasznos?

Zsol avatar
Zsol
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Hihetetlen tartósság, olcsó-jó
Tapasztalat
Hihetetlen tartósság! Le a kalappal előtte! Ha néha meg van tisztítva, kenegetve, iszonyat sokáig bírja! Cupp! :-)
Erre ajánlom
Hobbi bringázáshoz, versenyre kicsit lassú...
Szerinted hasznos?

Daron Malakian avatar
Daron Malakian
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát, alapjába véve nem túl rossz hátsó váltó, 200 000 ft alatti bringákon ez található ( általában). Bírja a baromkodást.
Hátrány
A váltógörgő felmondta a szolgálatot, kb fél év múlva, egy év múlva pedig az egész váltó darabokra esett, amikor az első kerékre állva nekivágtam egy sziklához. Ez mellékes hiszen én néha (mindíg) hülye vagyok.
Tapasztalat
Jó, erős, viszonylag pontosan vált, szóval jóó.
Erre ajánlom
mindenre. és mindenkinek aki nem olyan tapló mint én.
Szerinted hasznos?

doug96 avatar
doug96
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
az hogy jól vált meg teszi a dolgát.
Hátrány
néha nem akar felváltani és akkor meg rá kell kicsit segiteni
Tapasztalat
jó kis vátóó és még olcsó is
Erre ajánlom
cc,túra,város
Szerinted hasznos?

nyj avatar
nyj
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
igénytelen, egyszer kell jól beállítani
Hátrány
nincs
Tapasztalat
2750 km minden tisztogatás és állítgatás nélkül, mindez igazából 5 hónap alatt mintha nem is lenne, teszi a dolgát remek
Erre ajánlom
túra, város
Szerinted hasznos?

Peti avatar
Peti
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Viszonylag pontos majdnem annyira mint a Deore, és nem kerül annyira. Úgy ahogy jól bírja az ugrálgatást is.
Hátrány
Zúzós ugrások után gyakran elállítódik.
Tapasztalat
Haver odab***ta a padhoz úgy izomból és semmi baja azonkívül hogy az Alivio felirat már nem látszik..
Erre ajánlom
CC,túra,esetleg street, dirt
Szerinted hasznos?

Johny Knoxville avatar
Johny Knoxville
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, pontos szo faxa váltógörgők jók nem kotyognak
Hátrány
néha urgribugrizok és hát eccer naon elgörbült amiko odak*rtam 1fához
Tapasztalat
nekem eddig bejött talán kicsit sokat kell állítgatni
Erre ajánlom
xc dh fr mmindenre
Szerinted hasznos?

Márkus János avatar
Márkus János
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó, száraz időben jól vált, aránylag erős.
Hátrány
Nem bírja a havat és a hideget. Sárban sem az igazi, szar váltó görgők.
Tapasztalat
Azért vettem hogy ez menjen szét télen ne az xt.
Erre ajánlom
Freeride, túra
Szerinted hasznos?

Tammo avatar
Tammo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, és ahhoz képest elég jó. Elég jól bírja a koszt, igénytelen.
Hátrány
Műanyag alkatrészek. Gyenge láncfeszítő rugó (rázós úton a láncot simán veri a vázhoz) Egy idő után elfárad, elállítódik.
Tapasztalat
Egy esésnél besz*rt, megroppant, ezért LX-re cseréltem.
Erre ajánlom
Enyhe-közepes terepezésre kifáradásig-elhasználódásig. Ha gyárilag van a bringán, nem kell feltétlenül lecserélni.
Szerinted hasznos?

CRusheR avatar
CRusheR
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Jól bírja az ütést, port, vizet. Én izomból ráugrottam vele egy betonpadkára (hátsó keréken, és a váltópapucs sem hajlott el, tehát a terhelés rá koncentrálódott) és csak az állítócsavar szakadt ki (de még úgy is váltott).
Hátrány
Erőteljes igénybevétel esetén egy idő után kicsit elferdül, lógni kezd. Nekem kb 20°-ban van elferdülve.
Tapasztalat
Fentebb mindent leírtam. Talán még annyi, hogy nekem kicsit drága (8000 Ft), mivel én úgysem használom túl gyakran. De ha már az előző bringámon alapból rajta volt, akkor minek cseréljem le, ha ilyen jól müxik.
Erre ajánlom
Bárkinek, akinek van rá pénze. DH, CC, freeride, talán triál.
Szerinted hasznos?

CRusheR avatar
CRusheR
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Szép, jól vált, nem igényel nagyobb karbantartást
Hátrány
Néha szét kell szedni, és meg kell pucolni a görgőket, hogy forogjanak
Tapasztalat
Nekem bejön, alapból ezt adták a régi bringámhoz (Matrix Tempest), és azóta is megvan, mivel egyszerűen még nem volt semmi baja. Csak jól kell beállítani
Erre ajánlom
Bárkinek
Szerinted hasznos?

166-180 (199 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :

RD-M4000


 
fokozatszám:

9


 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:

SGS


 
kompatibilitás:

Shimano


 
lánc kompatibilitás:

9 sebeséges


 
legnagyobb lánckerék:
  • 36 fog (RD-M4000)
  • 34 fog (RD-T4000)

 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltótest:

alumínium


 
váltókanál:

acél


 
váltógörgő:

11 fogas váltógörgők


 
színválaszték:

ezüst


 
további információk:

RD-M4000

  • Szuper alacsony profil a SHIMANO SHADOW hátsó váltó technológiával a hosszú zavartalan működés érdekében
  • Bowdenállító a SHIMANO SHADOW hátsó váltón
  • A láncfeszítő rugó (B-feszesség) könnyű kerékszerelést biztosít
  • Közvetlen (DM) rögzítéstípussal kompatibilis

RD-T4000

  • Könnyű, precíz, csendes és egyenletes váltóműködés
  • Dupla servo-panta mechanika
  • A jelenlegi RD-M430-nál alacsonyabb profil
  • Teljes kapacitás 45 fog

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Alivio 2016 vagy XT 2010 váltót vegyek?
15 válasz
utolsó: 2016. aug.
Shimano Alivio Rd-M430-t érdemes XT-re cserélni?
6 válasz
utolsó: 2016. máj.
Shimano Acera fékváltókarhoz vehetek Alivio hátsó váltót?
4 válasz
utolsó: 2014. feb.
Átállás 3*9es rendszerre Shimano Alivio váltóval.Mi kell még hozzá
16 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Alivio termékkel kapcsolatban: