Blackburn Atom SL 5.0 km óra/óra

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 12.900 Ft

HASONLÓ km óra/óra TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

aradebil avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Ár/érték arány. Nagyságrendekkel olcsóbb volt, mint a hasonló tudású (jeladós, barométeres, hőmérséklet, 2 bringára is jó stb.) kerékpáros komputerek. De sajnos itt vége is a felsorolásnak, a további előnyök nem a termék, hanem az importőr/forgalmazót dícséri inkább.

Hátrány

- Sajnos nem hittem a mall.hu-s review-knak eléggé, sajnos igaz: Városban, Budapesten teljesen használhatatlan, minden zavarja a jelet: sorompó, lámpa, felsővezeték, vagy csak úgy random dobálja a jelet.

- A küllőmágnes funkciója feláldozásra került valahol Kanadában a dizájn oltárán. Szép, csinos Blackburn logó, csak a a küllőn csúszkál, forog stb. Mondjuk ez cserélhető a legkönnyebben és a legolcsóbban.

- Nekem gyárilag kicsit "foltos" volt a kijelző, de hál istennek olyan helyen, ahol nem zavarta semmilyen adatnak a leolvasását sem.

- Kb. fél éves használat után elkezdte rendszeresen dobálni a jelet, majd végül nem találta meg soha többé, elemcsere sem segített. Mall.hu-nak visszaküldtem, szó nélkül visszaadták a pénzt. Happy end, az árához egy tizest hozzácsapva ma megyek a Brytonomért :D

Tapasztalat

Most kicsit a forgalmazót/importőrt és az eladót szeretném dícsérni. Többen is írták, hogy a zsír új órában és jeladóban már le volt merülve az elem. Ezt utólag pótolták, a dobozba bele volt dugva egy pár új márkás (Mitsubishi) gombelem, amik tökéletes állapotban voltak. Szóval ezen hibát utólag javították. A termék elromlása után pedig szó nélkül kicserélték volna, de mivel már nem forgalmazzák, így visszakértem az árát. Sok bosszúságot okozott nekem ez az óra, de végülis "ingyen" használtam fél évig körülbelül. A mall.hu-t ajánlom, a Blackburnt nem. Csomagtartót, kiegészítőket lehet fogok még tőlük venni, de komputert tuti nem.

Erre ajánlom

Vidéken, erdőben, civilizációtól távol oké lehet, városban felejtős, a boltokban ragadt készleteket ne vegyétek meg, nem ér annyit az óra sajnos (főleg nem 15000+-t, amennyiért sok helyen látni még ma is)

Ennyiért vettem
11990
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Barometer-es magasság mérés,
-2kerékpárra hangolható,
-sok funkció,
-könnyen, gyorsan megszokható kezelés,
-megbízható jelátvitel,
-kormányra vagy stucnira is rögzíthető,
-ára

Hátrány

-Évente kell cserélni az elemeket,
-küllőn lévő mágnes elfordul,
-(számomra) zavaros kijelző,
-nincs háttérvilágítás,
-mindig be kell állítani a magasságot

Tapasztalat

Előtte Blackburn Atom SL km/órám volt, és mivel szerettem volna egyéb dolgokat is tudni, illetve vezetéknélkülit kerestem, ezért választottam ezt a kütyüt (ráadásul olcsóbban is jutottam hozzá). Könnyű felszerelni (akár kormányra, akár stucnira is), beállítani, sec-perc alatt ment minden. A küllőn lévő mágnes a Blackburn jelét ábrázolja, ez plusz pont a dizájnnak. Sok mindent mér az óra (pillanatnyi sebesség, legmagasabb sebesség, átlag sebesség, egy út alatt megtett táv, össztáv, aktuális edzési idő, magasság mérés, hőmérséklet, idő) és mindezt akár 2 kerékpárra hangolhatjuk. A jelátvitellel nincs probléma, kivéve amikor elfordul a üllőn lévő mágnes, vagy többször volt olyan, hogy 2 döccenő között nem mért, de be nem zavarta még semmi. Automatikusan elindul és megáll a mérés, ezzel is könnyítve a rájder dolgát, így nincs olyan, hogy valaki elfelejti elindítani a szerkezetet... Viszont a magasságot azt minden tekerésnél be kell állítani, vagy én vagyok hozzá béna, de nem gondolnám. elindulásnál belövöm 0-ra, és mire visszaérek ugyan ott már lehet 10m különbség is, akár negatívban is, így elég kérdéses számomra a pontossága, nem beszélve a szélről... viszont az emelkedőt szerintem hozzávetőleg pontosan adja meg, arra jó. A lényeg, hogy mutat mindent (magasság, emelkedési %, szintet) el lehet igazodni rajta. Felül adja a magasságot, középen nagyban a pillanatnyi sebességet, alul meg amit választ az ember (én az időt vagy a hőmérsékletet szoktam nézni), vagy az állandóan változó opciót is használhatjuk... Ami viszont hiányozhat az a háttérvilágítás, ugyanis elég vékonyak a számok, szürkületben soáig kell nézni, mire meglátja az ember a lényeget (és ez elég balesetveszélyes is lehet).
A síkságon tekerve szükségtelennek tartom a magasságmérést, és a hőmérséklet is elég nekem annyira, amennyire én érzem, illetve idegesítő, hogy évente 2-4 elemet kell bele rakni, de erre is figyelmeztet... Azért is vettem ezt a műszert, mert ahhoz képest, hogy miket tud olcsón vehető a többi hasonló tudású km/órákhoz képest.
Nem tudom azt mondani, hogy milyen f@sza kütyü ez, hogy vegyél ilyet, sőt... ezért szerintem hiába olcsóbb a többi hasonló tudásúaknál, inkább..., de Te tudod ;)

Ennyiért vettem
9000Ft postával együtt
Csatolt képek
Blackburn Atom SL 5.0  2013 km óra/óra
Blackburn Atom SL 5.0  2013 km óra/óra
eladáskor
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sly0007 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, kis tanulgatás után jól kezelhető.

Hátrány

Kicsit nehezen érthető a leírás, nem egyszerű rájönni néhány dologra a leírása alapján. Két órából az egyik egyelőre nem jól működik.

Tapasztalat

Vettünk két darab ilyen órát, Elemcserével kellett kezdeni, de ezt már írták többen. Szép, jó, rájöttünk szépen a kezelésére. Aztán nekiálltunk használni. Az egyik óra tökéletesen tette a dolgát egészen 150 km körülig, ahol egy szép nyárias napon (25fok+) a megállóknál egy kis billentés hatására resetelt. Azóta nincs ilyen meleg nem tudtam újra tesztelni tényleg a meleg volt-e az oka, ha igen az elég nagy gáz. Másik ötletem, hogy közel pakoltam hozzá a telefont gps-el, és valami interferenciát kapott? Nem értem, ha újra megcsinálja szerintem megy vissza gariba. (aztán kérdés ezt hogy tudom keresztülvinni a garancián, mert elég speciális gond, nehezen rekonstruálható) A legbosszantóbb, hogy azért vettem az órát, hogy meglegyen az egy év alatt tekert összkilóméter, és most az első 150 ment a kukába... A másik óra még gázabb, beállítom a mágnest a szenzorhoz, mutatja az óra, hogy látja, kapcsolat megvan. Megpörgetem, kiír egy sebességet, majd elveszti a kapcsolatot. Volt, hogy be tudtam állítani pontosabbar, párszáz méteren úgytűnik mér, aztán elveszti a jelet és kikapcsol mintha állnék. Néha meg kiírt 60 km/órás átlagot. (Külőn csatornán van a két jeladó, mielőtt valaki mást gondolna) Ha sikerül ezt a két problémát orvosolni, javítom az értékelést, mert kinézetre tudásra 5/5lenne, ha működne jól. Addig is minden ötletet tanácsot szívesen fogadok.

Erre ajánlom

Jelenleg pénzt kidobni. Ha sikerül jól működtetni, akkor viszont bármilyen túrához, főleg hegyekbe, mert a szintmérés nagyon jó dolog benne.

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benjonino avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Lentebb részletezem

Hátrány

Lentebb részletezem

Tapasztalat

Választás elé kerültem. Kellett egy sebességmérő szerkezet.
Miután sokat nézelődtem, kinéztem két típust:

- Longus BIN10 ami egy 4000 Ft-s alapfunkciós szerkezet
- Blackburn Atom SL 5.0

Nem egy kategória a kettő, mert óriási különbségek vannak köztük, de elmondom, hogy min agyaltam. Kellett egy sebességmérő óra, amely megbízható, alapfunkciókat tudja (átlagsebességet is) lehetőleg nagy számjegyes legyen, és rohadtul vízálló!

Ezeknek a feltételeknek megfelelt teljes mértékben a Longus. Legalábbis az alapján, amit a neten utána tudtam olvasni.

Hogy hogyan kerül a képbe a Blackburn? Véletlenül akadtam rá, és csodálkozva vettem észre, hogy milyen kedvező árban van azokhoz a kompjuterekhez képest, amelyek mérni tudják a magasságot barometrikus méréssel. Nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy milyen érdekes lehet látni, hogy milyen meredekségű hegyen haladok fel vagy le, vagy hogy éppen egy csapatás során mekkora szintet másztam.

A között vaciláltam, hogy 10 ezret vajon megér-e a magasságmérés - ha a Longus-hoz hasonlítom - illetve a legolcsóbb magasságmérős kompjuter 33 ezertől kezdődik - ha egy BBB-hez.

Mivel ismerem magam, és tudom, hogy amit egyszer megveszek, az rajtam fog ragadni, és vagy utálom a kütyüt egész múködőképes életéig, vagy magamat, hogy megvettem, ezért úgy döntöttem, hogy egy életem, egy halálom, megveszem hát a magasságmérős Blackburn Atom-ot.

Kérdeztem itt is mielőtt megvettem volna, sajnos időben nem kaptam választ. Hát megvettem, most leírom tapasztalataim:

Felszerelés:
Sajnos sok segítséget nem ad az útmutató. Én pl kapásból fordítva tettem fel az érzékelőt. Ennek hatására 20-25 km/h-ig jól mért felette elvesztett jelet, és jöttek az ingadozó segesség-értékek. Volt már egy ilyen órám, a kuka aljából törve pattant vissza. Egy kicsit el is kapott a harci idegesség, de miután otthon mégegyszer tüzetesen átvizsgáltam megtaláltam a sensor feliratot rajta, ez megnyugtatott egy kicsit. Felraktam helyesen, így már az 56 km/h-t is meg tudja helyesen mérni (Eddig ennyi volt a max). Többé nem fordult elő a sebesség-ingadozás. Mivel ilyen módon az elem az érzékelő belső oldalra került, kissé macerás lesz cserélni benne. Szerintem le kell venni a kereket. Ez hátránya lehet, remélem minél kevesebbszer kell cserélni.
Még most is idegenkedek a rádiós összeköttetéstől, hisz egy konstans bringán minek rádiós dolog, a drótot el tudom vezetgetni szépen és biztonságosan, de hát ez van, magasságmérést csak ezzel együtt adnak.
Kezelés:
Nagyon logikusra megcsinálták. Csoportokra bontották a funkciókat, a csoportok között a jobb oldali kapcsolóval kapcsolgatunk körbe, míg a csoporton belül a bal oldalival váltogatunk.
- Az első csoport a "Bike". Ez tartalmazza az alapfunkciókat, vagyis mindent amit a sensor-ral meg tud mérni, és ki tud számolni, illetve ide tették az órát, és a hőmérőt is. (max, avg, dist, odo, riding time, clock, temp, stb)
- A második csoport a magasságmérés. Tud magasságot mutatni, egy tizedes pontossággal, ez mondjuk felesleges, mivel a 3 soros kijelzőből a felső sor konstans mutatja, lejtőt-emelkedő százalékosan egész értékenkét (plusz jelenti az emelkedőt, minusz a lejtőt), max magasságot, és szintet.
- A harmadik csoport ami telejesen felesleges, mondhatni parasztvakítás: 2 db eta. Vagyis két célt be tudunk állítani, vagyis megadni, hogy milyen messze vagyunk, és erre kiírja, hogy mikor fogunk megérkezni. Ez az amit én fejben egyszer egyszer kiszámolok, sac/kb hogy mikor sötétedik, másra nem tudom elképzelni mire jó. De hangsúlyoznom kell, hogy a computer is csak az átlagsebességből saccol, mint én.
- A negyedik csoport ami még ennél is nagyobb hülyeség. A váltogatott kijelzés. Vagyis pár másodpercig megmutatja egyenként az összes funkcióját. Az biztos, ha én rápillantok a computerre, akkor ne valami baromságot mutasson abban az adott pillanatban, hanem azt amit látni akarok. Míg felfogom, hogy mit is látok, és értékelni tudom az eredményt már át is váltott, és mire mondjuk 3 értéket megmutat a 13-ból szinte biztos hogy valami esemény bekövetkezett, vagy bekövetkezhet tekerés közben. Amellett hogy idegesítő, még balesetveszélyes is.
E két utolsó csoportot át szoktam pöckölni azonnal.

Az alapfunkciókat - most, hogy már jól szereltem fel - megbízhatóan jól mutatja. A kijelző frissítése megfelelő gyakoríságú, se nem túl sűrű, se nem túl ritka. A pillanatnyi sebesség jó nagy, jól olvasható még erős szürkületben is. A kijelző 3 soros. Felül mindíg és állíthatatlanul mutatja a magasságot, kétszer akkora számjegyekkel a pillanatnyi sebasséget, alul, meg állítható módon a kiválsaztott funkciót.
Az alsó és a felső sor számjegyei vékonyak, így ha sötétedik azonnal olvashatatlanná válik. Sajnos nem a számjegyek nagyságával van a gond, hanem a pálcikák vékonyságával.

Most meg rátérnék a lényegre a magasságmérésre, hiszen ezért vettem meg.

Mivel barometrikus a mérés, ebből következőleg 2 tulajdonsággal rendelkezik:
1. Rendkívüli pontossággal meg tudja mérni a légnyomás-VÁLTOZÁST.
2. Nincs abszolút magasság.

A két ponthoz egy kis magyarázat:
1. 10 cm magasságváltozást meg tud mérni. Nagyon jól jön a lejtő-emelkedő százalékos kijelzésében, ezáltal tényleg pontosan megmutatja, hogy milyen meredek emelkedőn csapatunk épp.
2. 20 méteres pontossággal mutatja meg a magasságot az előző naphoz képest, úgy, hogy meg sem mozdítottam. Ennél extrémebb értékek is lehetségesek. Ezért indulás előtt le lehet úgymond nullázni a magasságot, vagyis be lehet állítani, hogy milyen magasan vagy ténylegesen. Onnantól ahhoz fog viszonyítani. De akár ezt lehet venni 0 pontnak is, akkor a 0-t kell beállítani.

1 hetes használat során a következőket tapasztaltam:
- A légnyomás percről percre változik, sőt 100 méterenként más lehet. Ez szeles időben még durvább. Ez azt jelenti, hogy teljesen vízszintes úton is mérhet úgy, hogy mentem szintet. Ez az ami számomra megdöbbentő volt. Pl mentem egy 10 km-s karikát, és visszaérve nem ugyanazt a magasság-értéket mutatta, pedig nem kellett 1 óra mig visszaértem. Ha reggel elmegyek, és este visszaérek, akkor simán mérhet 20 méteres különbséget... Ezek után mennyire lehet megbízható a túra során mért szintemelkedés?
- Lejtő emelkedő százalékos szöge: A mérésből adódóan nem azt mutatja, hogy éppen milyen emelkedőn tekerek felfelé, hanem, hogy milyenen tekertem. Tehát csak azt tudom konstallálni, hogy min vagyok túl. Úgy tapasztaltam, hogy 5-10 másodpercenként méri a légnyomást, a különbség és a közte lévő úttal való osztásból meg kijön a százalék. Ebből az is adódik, hogy ha lassabban mész, rövidebb útszakaszoknak is meg tudod mérni a szögét, ha gyorsan suhansz lefelé, akkor csak óriási szakaszok átlag lejtéséről kapsz csak információt. Ez kicsit csalódás volt, de együtt lehet vele élni.
- Nagyon furcsa jelenség, de a gyorsulásokkor, lassulásokkor elromlik a lejtő, emelkedő szögmérés. Pl. Egy -8% lejtő alján meg kellett állnom, mert főútvonalra kellett kikanyarodnom. Megálláskor -18% felszökött az érték.

Tanulság: Akkor lehet korrekten mérni, ha egyenletes sebességgel mész FELFELÉ. Bár lefelé is mér, de egyrészt sokkal jobban változik a sebesség, jobban kell figyelni lejtmenetben, vagyis balesetveszélyes az órát bambulni, miközben száguldasz, és csak nagy szakaszokat mér a nagy sebességből kifolyólag.

Hiba:Vagy az én egyéni szerkezetemmel van a probléma, vagy a rendszerrel, nem tudom, de valamiért a következőt csinálta: Mentem felfelé egy 10-12%-os emelkedőn, erre egyszer csak 8%-ot mutatott, holott nem gyengült az emelkedő, majd 4%-ot, majd 0%-ot. Aztán helyrerázódott vagyis újra 4% majd 8% majd 12%-ra váltott. Nem egyszer csinálta. Erre is van elképzelésem, hogy miért. Szerintem azért, mert a rádiós kapcsolat valamiért megszünhetett a computer és a sensor között. A pillanatnyi sebességnél valószínűleg ilyen esetben megtartja az előző értéket, és lehetséges, hogy a magasságmérésnél meg nem. Vagyis amíg az emelkedés-szög lenullázódott, addig a pillanatnyi sebesség mutatott valamit amit eddig is mutatott.

Kettősség van bennem, Míg az alapfunkciókat korrektül és pontosan mutatja, addig a magasságmérés funkció laza, és ahhoz képest pontatlan. Lehet, hogy ez az elvekből adódik, de így olyan mintha egy jó korményon egy hatalmas holtjáték lenne. Remélem jól érzékeltettem a hasonlatot.

Erre mondják azt, hogy kiforratlan konstrukció, és még gyermekbetegségekkel kűzd. Ha lenne hatalmas igény rá, akkor még fejlesztenék is, de így gondolom így fog maradni életútja végéig a konstrukció.

 

3 hónapos használat után:

Jeladóban kimerült az elem. Három hónapos használat után. Ez gáz. Évente 4-szer fogok elemet cserélni benne?

Hőmérő része nagyon lassan reagál. Negyed óra nem elég neki, hogy a meleg szobából indulva korrekt hőmérsékleti értéket írjon ki (Még mindíg 3 °C-t írt ki mikor igazából -2 °C volt az igazi hőmérséklet., de a pontatlan értéket tizedfoknyi pontossággal kiírja. Gáz ez is.

Környékbeli dombokat megismerve most már érzésre felismerem az emelkedők fokait. Megtanította. Innentől kezdve felismerem +-1 fok pontossággal, hogy milyen meredeken megyek felfelé. Vagyis innentől kezdve ez a funkció is felesleges... Talán arra tudom használni, hogy egy adott szakaszon mekkora szintemelkedést megyek.

Amitől tartottam, hogy az aktuális sebesség kivételével - amit nagy betűkkel ír ki - vékony a betűk vastagsága. Sötétedéskor már nem tudom elolvasni.

Ami korrekt, az az, hogy nem veszít jelet, jól mutatja a sebességet, jól számolja a távolságot.

Következtetés: Ha tönkremegy, vagy elveszítem, akkor szinte biztos, hogy nem ilyet veszek helyette, hanem egy drótos alapfunkciósat 4 ezerért. A hibái miatt nem éri meg a plusz 10 ezer Ft-t.

Erre ajánlom

Nekem a következőkre vált be. Megtudtam, hogy a környezetemben milyen meredekek az utak. Így más nézni a tévében a vuelta vagy a tour közvetítését.

Sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy erre elég lett volna egy hónapra kölcsönkérnem egyet, de mivel kölcsönbe nem adnak, ezért meg kellett hogy vegyem, hogy kipróbálhassam.

Ha a két héttel fiatalabb önmagamnak tudnék tanácsolni, akkor azt mondanám neki, ne vedd meg! 10 ezret tudsz spórolni!

Ennyiért vettem
13600
53 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Roob avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Pontos és sok funkcióval rendelkezik.

Rendezett jól látható és áttekinthező kijelző.

Az egész óra nagyon jól néz ki.

Vezeték nélküli, digitális jelátvitelű, nem zavarja semmi.

Jól rögzíthető kormányra és kormányszárra egyaránt.

Erős gombok, zsebben nem nyomódik be.

Hátrány

Magyar nyelvű kézikönyv hiánya.

Tapasztalat

Nagyon jó kis óra. A Blackburntől megszokott dizájnt hozza, pontos és jól olvasható. Kormányszárra egyaránt felszerelhető. 

Átlagos sebesség

Max sebesség

Pillanatnyi sebesség

Megtett út bk1 és bk2

Napi megtett út

Összes megtett út

Haladási idő

Óra

Magasság

Max magasság

Lejtő

Nyereség

Beállítható 2 becsült érkezési idő

Tempó nyíl

Hőmérséklet

 

Többen írták a Blackburn órákról, hogy kb 5-10 másodperc mire magához tér mikor elindulunk. Ez így van, de szerintem egyáltalán nem zavaró, sőt szerintem előnyös is mert nem kapcsol be fölöslegesen még előtolom a garázsból, na meg most az a 5 másodperc alatt nem igen sok minden történik amit okvetlen mérnie kéne.

Erre ajánlom

xc, túra, országút

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Blackburn Atom SL 5.0  2013 km óra/óra
24 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Funkciók

 
aktuális sebesség:

igen


 
maximális sebesség:

igen


 
átlagsebesség:

igen


 
aktuális edzés idő:

igen


 
aktuális megtett út:

igen


 
összes megtett út:

igen


Szolgáltatások

 
dátum:

nem


 
óra:

igen


 
automatikus elindulás/leállás:

igen


 
tempó nyíl:

igen


 
további információk:
  • Barométer alapú magasságmérés 0,1m-es pontossággal
  • Elemszint kijelző
  • Kormányra / kormányszárra szerelhető

Blackburn logó

Blackburn márka bemutatás

1975-ben Jim Blackburn elhatározta, hogy erősebb, könnyebb, fejlettebb és megbízhatóbb kerékpáros kiegészítőket fog tervezni, mint amik kaphatóak voltak. Az elhatározást megvalósítva először túratáskákat és csomagtartókat kezdett gyártani. Innentől kezdve a Blackburn folyamatosan fejlődik és nő.

A következő harminc év alatt olyan forradalmi újdonságokat láthattunk a Blackburn márkától, mint az első magas minőségű repülőgép-alumínium csomagtartó, az első kétutas minipumpa, az első túlméretes mtb minipumpa, vagy a szintén elsőként bemutatott kétfokozatú talpas puma. Ez utóbbi két pumpálási móddal rendelkezik, egy gyors fokozattal, és egy lassú fokozattal a nagy nyomás könnyű eléréséhez.

A Blackburn kínálatában ma is szerepelnek különböző pumpák, többféle felhasználást megcélozva, túra alatti javításhoz és műhely felhasználáshoz egyaránt, ezen kívül nyergek, sebességmérők, görgőpadok, kulacsok és tartók, csomagtartók, táskák, gyerekülések, lakatok és sárvédők is. Népszerűek a cég kisméretű, ámde erős fényt adó lámpái is, melyek akár USB-ről tölthető verzióban is elérhetőek.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Blackburn Atom SL 5.0
1 válasz
utolsó: 2017. ápr.
Blackburn Atom SL 5.0 memóriafunkciós?
3 válasz
utolsó: 2016. márc.
Blackburn Atom SL 5,0 / 6.0 vélemény? Mivel több a 6.0?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Blackburn Atom SL 5.0 termékkel kapcsolatban: