Blackburn Atom SL 6.0 km óra/óra

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 21.000 Ft

Keresek használt Blackburn Atom SL 6.0
12.345 Ft
új árához képest: -41%

HASONLÓ km óra/óra TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny

Nagyon erőltetve a dolgot...,a szenzorok kulturált gumi talppal vannak ellátva,igy azok megkönyitik a villára felszerelést.

Ennyi.

Hátrány

Azon kivűl,hogy nem sikerült beüzemelni a rendszert,igazából mással nem volt gond.....

Tapasztalat

Megvétel-hazavitel-kicsomagolás:Mit látsz?A kijelzőn egy hosszanti repedés.wazze...

Visszavitel-simán kicserélték

Hazavitel-kicsomagolás-beüzemelés:Na?Az óra 1 óra próbálkozás után sem érzékelte a szenzorokat.-Elem csere oda vissza,-új elem vétel-Műszerrel kimérés.Amit lehetett(25 éves tapasztalattal)megpróbáltam.SEMMI. Wazze..

Visszavitel-mosoly-vételár vissza-csalódottan haza.....

Egy ügyfelemnek kellet volna az óra..Őszintén megmondom,engem már a kinézete is elriasztott....Végül is,egy jó lecke volt....

Erre ajánlom

Ha alacsony a vérnyomásod,és unod már a gyógyszert,akkor a Blackburn Atom SL 6.0, hidd el sokkal hatékonyabb.

Egy pozitvi dolog:K2 kerékpár üzlet dolgozói.Végig korrektek voltak,simán cseréltek,és kérésemre rögtön vissza adták a vételárat.

Ennyiért vettem
25000
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Teasuti avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Minden funkció működik rajta, ahogy elvárható.
Jelátviteli problémám még nem volt egyáltalán.
Mindig bekapcsolt ezidáig 
pár méter gurulást követően az Atom SL 6.0, mindig felépült mindkét szenzorral a kapcsolat.

Előny még az érzékelők megnövelt hatótávolsága, amely a kézikönyv szerint 40".
Ez éppen lehetőséget ad az én 20,5"-os vázamon, hogy a láncvillákig elérjen a jel.
A sebesség szenzor elvileg hátsó kerekes lenne (így alkalmassá válik görgős edzésekhez is az óra), bár én előre raktam. Nyilván így a vétel is erősebb, de azért a 40" előírt maximális hatótávolságra figyeljetek, mert nagyon a határon mozoghat, ha mondjuk mindkét szenzor a láncvillára kerül egy nagyobb vázon egymás után.

Hátrány

A Blackburn Atom SL 6.0 órája késik, pontatlan.
Hiába állítom be percre pontosan (vagy akár másodpercre, ha időzítve "okézom le"), pár nap múlva már késik.
Másodperceket nem mutat, így csak azt látom, hogy még az előző perc(ek)ben van az órája, mint a rádiós karórám, amiről beállítottam.

A képernyő az enyémen egy helyen a monokróm folyadékkristályos kijelzőkre jellemző színfutással jelzi, hogy a fedél alatt feszültség van. Vmit elbénáztak összeszereléskor, rosszul van bepattintva, vagy mittomén.
Bár ez csak a polárszűrős szemüvegben látszik igazán, szóval lehet a kijelzőt nem is nyomja a burkolat, hanem csak a műanyag ablakban van feszültség, nem tudom (átlátszó üveg és műanyaglapokban a fény polarizációjával kimutatható az anyagban ébredő feszültség).
Remélhetőleg ez csak esztétikai probléma marad később is.

Tapasztalat

~200 km-ert raktam bele az XC gépbe, mióta ez rajta van.
Alapvetően nagyon elégedett vagyok vele, ezért a pénzért nem kapom meg ezeket a funkciókat más márkáktól.
Lényegesen magasabb árkategóriában vannak a Cateye, VDO, Sigma órák amik tudják ugyanezt: pedálfordulat mérő és magasságmérő (meg hőmérő).

A hydro-form alu vázam láncvillája elég idétlen formával van megáldva, amire nem volt túl szerencsés felrakni a cad. szenzort, de az alsó csőre sem tudtam rakni, a nyeregvázcső meg túlzsúfolt (az egyedüli, ami szabályos kör keresztmetszetű...). Szóval a gyorskötegelőt megtéptem ahogy tudtam, de az érzékelő hajlamos elcsúszni a helyéről, köszönhető a változó vastagságú láncvillának...
Az érzékelők amúgy egy puha íves gumilapra fekszenek fel - kvázi a talpukra -, így elég jól tudnak alkalmazkodni az alatta lévő formavilághoz, még ha az nem is egy henger palástfelülete.

Az óra menüje elég egyszerű, négy csoportba vannak osztva a funkciók, egyik gombbal csoportot lehet váltani, másik gombbal pedig a csoportban az éppen megjelenítendő funkciókat lehet váltogatni. A kijelző elrendezése logikus, tagolt. Három soros alapvetően, felül a magasság látható mindig, alul a funkciók közt lehet lépkedni, és a képernyő nagyobb hányadán, középtájt meg a sebesség olvasható. Kétoldalán meg a kiegészítő piktogrammok, úgymint: a tempó nyilak, a sebesség érzékelő jele, elem töltöttsége, stb.

Az óra konzolját stucnira és kormányra is fel lehet rakni, a konzol maga jó minőségűnek hat, tartósnak ígérkezik. A kormányra tépőzáras szalaggal rögzül.
A küllőmágnes vmi műanyag pillekönnyű bizbasz műanyag menetes kézi csavarral, esetemben a dobozban pihen -> épp volt a keréken egy másik mágnes korábbról.
A hajtókarra való mágnes is egy kis darab műanyag házban foglal helyet. Ezen legalább nem tud semmi tönkremenni, gyorskötegelővel rögzíthető.
8 db fekete gyorskötegelő jár a dobozban, egyszer hibázhatunk. :)

Árához mérten 5 répa, mert csak lényegesen drágábban van alternatívája, ami tudja mindezt.
Amúgy 4 répa az óra pontatlansága miatt. Kis kellemetlenség csupán maga az óra kijelzése esetén, bár nüansznyi hibákat generál a sebesség/idő számolásában is, ami talán nem is szignifikáns.

Ennyiért vettem
~20000 +posta
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Funkciók

 
aktuális sebesség:

igen


 
maximális sebesség:

igen


 
átlagsebesség:

igen


 
összehasonlító sebesség:

igen


 
aktuális pedálfordulat:

igen


 
maximális pedálfordulat:

igen


 
átlagos pedálfordulat:

igen


 
aktuális edzés idő:

igen


 
összes edzés idő:

igen


 
aktuális megtett út:

igen


 
összes megtett út:

igen


 
további funkciók:

Magasságmérő


Szolgáltatások

 
óra:

igen


 
automatikus elindulás/leállás:

igen


 
tempó nyíl:

igen


Blackburn logó

Blackburn márka bemutatás

1975-ben Jim Blackburn elhatározta, hogy erősebb, könnyebb, fejlettebb és megbízhatóbb kerékpáros kiegészítőket fog tervezni, mint amik kaphatóak voltak. Az elhatározást megvalósítva először túratáskákat és csomagtartókat kezdett gyártani. Innentől kezdve a Blackburn folyamatosan fejlődik és nő.

A következő harminc év alatt olyan forradalmi újdonságokat láthattunk a Blackburn márkától, mint az első magas minőségű repülőgép-alumínium csomagtartó, az első kétutas minipumpa, az első túlméretes mtb minipumpa, vagy a szintén elsőként bemutatott kétfokozatú talpas puma. Ez utóbbi két pumpálási móddal rendelkezik, egy gyors fokozattal, és egy lassú fokozattal a nagy nyomás könnyű eléréséhez.

A Blackburn kínálatában ma is szerepelnek különböző pumpák, többféle felhasználást megcélozva, túra alatti javításhoz és műhely felhasználáshoz egyaránt, ezen kívül nyergek, sebességmérők, görgőpadok, kulacsok és tartók, csomagtartók, táskák, gyerekülések, lakatok és sárvédők is. Népszerűek a cég kisméretű, ámde erős fényt adó lámpái is, melyek akár USB-ről tölthető verzióban is elérhetőek.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Blackburn Atom SL 5,0 / 6.0 vélemény? Mivel több a 6.0?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Blackburn Atom SL 6.0 termékkel kapcsolatban: