- Nincs vezeték
- Ha lemerül az elem beírhatod újra a távolságot, ha nem akarod újra 0-tól számoltatni és 99.999-ig mér ez a Cateye km óra
- Második, külön nullázható DST, TM, AVG. (Ugy értem, hogy ez a három egyszerre nullázható, csak kettő van ebből a hármasból.) Ez elég jó szerintem, mert sok óra csak második DST tud, de annak az idejét és átlagát már nem. Ezt a funkciót edzésnél én elég sokat használom. Főleg a 2. időt résztávokhoz, mert a pulzusmérőm nem tudja egyszerre mutatni a pedálfordulatot és az időt is.
- Világít is, de ez engem nem nagyon érdekel.
- Vizet is, hideget (-10-et is) is bírja a Micro Wireless.
- A jeladó egy kis csavarral, ami kézzel is tekerhető, könnyen leszedhető a villáról. Így könnyű elemet cserélni a jeladóban, mert simán leveszed egy csavarral, elemcsere, majd visszacsavarod.
- Drága
- A km óra rögzítése a konzolhoz pocsék. Új állapotban lötyög benne az óra, ami kicsit rázósabb országúti emelkedően idegesítő hangot ad ki (síri csend lenne, ha nem zörögne). Ezt orvosolandó alá kell tenni valamit, ami megfeszíti. Azóta már le is törött a pöcök, ami tartja. Így új konzolt kellett vennem. Ez tartja rendesen. Ebben már nem lötyög. Újabb hír, hogy az új konzol nem bírt többet fél évnél. Egy téli -8 fokos tekerés utáni leszedésnél ez is letörött. Gondolom a hidegben ridegebb lett az anyag. Szóval, ha sűrün szeded le az órát nem biztos, hogy a legjobb választás. Így most megint átraktam egy másik bringára, amin nem kell föl le szedni folyamatosan. Nem is vettem új tartót, mert elég drága. Csak "igényesen" szigetelőszalaggal rögzítettem a konzolhoz.
- Nem túl jó gomb elhelyezés. Főleg téi kesztyűben nehezebb megnyomni.
- Nekem csak kb. 5000 km-t megy egy elemmel az óra. A jeladó kicsit többet 6-7000-et.
- A két külön kerékméretre nem tud külön össz kilométert számolni. Így két bringán használni csak akkor tudod, ha ez nem zavar.
Nekem az országúti bringámon van a Cateye Micro Wireless, így nem tudom, hogy pl. villamos vezeték mellett működik-e (ahol a pulzusmérőm nem szokott). Nagy hidegben se használtam még (0 alatt). A vizet pedig nekem a vezetékes se bírja, ha nagyon szakad, mert alá megy a víz és gondolom rövidre zárja a két érintkezőt. Ezt leszámítva nekem mindig abszolút megbízható értékeket mutatott.
Azóta eltelt pár év. Már az egyik edző gépemen használom ezt a Cateye km órát. Nekem villamos vezeték közelében is jól mér a Micro Wireless. Nagyon-nagyon ritkán mutatott eddig csak hülyeséget, azt is csak a MAX-nál vettem észre. Szakadó esőben nekem megbízhatóbb, mint vezetékes társai. Az elem viszont nem bírja túl sokáig (~5000 km).
Aki nem sajnál érte ennyit... Én csak esztétikai okokból nem vezetékeset vettem. (A montimon az van.) Vagy akinek szüksége van a második külön nullázható DST, TM, AVG adatokra. Én ezt szeretem benne a legjobban. Meg ha nem kell sűrűn leszedni a bicajról. Egy bringára, mert kettőhöz jobb az olyan, amelyik külön is számol össz kilométert.