Campagnolo minőség..
Jó minőségű anyagok, felületkezelés és matricázás.
Lapított acél küllők. (a szetthez jár küllőkulcs ill. egy műanyag eszköz, amivel megakadályozható a küllő tekeredése az anya forgatása közen)
Kellő merevség..a hajtás felőli oldalon dupla annyi és keresztezett fűzésű küllő mint a másik oldalon.
Az agyak "szépen" futnak, megfelelő a hozzáférhetőség a csapágyakhoz ill. a porvédelmük.
"ipari csapágyas" agyak.. Nem teljesen igaz.
Egy barátom üzletében vásároltam a Racing 3-at. Az első agy érdekes hangot hallatott a kerék forgása közben, így ott helyben szétszedtük. Szó sem volt zárt, ipari csapágyról, ez is egyfajta kónusszal van megoldva, csak kicsit másképp, mint a japánoknál..
Tisztítás és újra zsírozás után megszűnt a jelenség, azóta nem volt gond vele.
Egy jócskán használt Mavic Ksyrim SL szettet cseréltem le ezekre. (Kategória alternatíva a Racing 1 vagy zero lett volna, de nem voltam hajlandó annyi pénzt kiadni..)
Igazából nagy különbséget nem vettem észre.. Ez is tökéletesen merev, számomra bőven elég a "tudása".
Eddig hibátlanul teljesít ez a Fulcrum kerék, az említett dolgot leszámítva nem kellett sem az agyakhoz nyúlni, sem centrírozni.. pedig a környék aszfaltútjai nem a legjobbak.
A racsni kerregése kicsit furcsa, de megszokható. :)
Nem bántam meg a vásárlást.
Mért tömeg adatok:
Első kerék: 647g (+ e. gyz. 55g
Hátsó kerék: 909g (+ h. gyz. 59g) (Shimano rotor)
Összesen: 1556+114=1670g
Országúti edzés, verseny.