Ez egy figyelemre méltó szett, mert a Mavic alapból Enduro / FR-ra szánja, de azok számára is érdekes lehet, akik nem akarnak 195 ezret fizetni egy Deemax-ért, de ahhoz hasonló műszaki tartalmat szeretnének élvezni. Így például a racsniszerkezetet. Az ára nagyon versenyképes a tudásához képest.
Kompatibilitás: elöl 100 vagy 110-es papucs / gyorszár vagy 20-as átütő tengely, hátul 135-ös papucs / 12-es átütőtengely, vagy hagyományos gyorszár (adapterekkel).
Egyéb jellemzők:
Felni: csak tárcsafékhez, anodizált fekete felületkezelés, hagyományos szimplagyűrűs küllőfuratok.
Küllők: a keresztezett küllők nem támaszkodnak egymásra, a küllőanyák kialakítása („Self Lock”) meggátolja a kilazulást.
Agyak: „QRM+” csapágyak; „ITS4′ racsni mechanika (a 4 db (!) kilincs a szabadonfutó belsejének közepébe kapaszkodik, így segítve a hatékony erőátvitelt) különlegesen erős kilincsrugókkal.
Nagyon jó ár / érték arány
Gyakran kell pucolni és ÓVATOSAN zsirozni a hátsó agy racsniszerkezetét, szabadonfutóját, mert a kis fém törmelékek a gyári - ócska- kenés mellett komoly károkat tudnak tenni a finom szerkezetben.
Ez miatt szídják sokan a külföldi fórumokon. Mellesleg az akkori Deemax -szel is ugyan ez a helyzet.
Abszolút elégedettség a menetteljesítmény terén, mind a felfeléken, mind a lefeléken legyen az endurozás, DH csapatás vagy éppen maratonon küzdés.
Enduro, all-mountain