Mavic Crossmax SLR Disc komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




uberrush avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Fantasztikus merevség - össze sem hasonlítható egy normál küllőzésü kerékkel a Mavic Crossmax SLR Disc - rendkívül nagy nyomatékot lehet átvinni az aszfaltra - gyönyörű szép - könnyű - rendszeres karbantartással jól bírja - bár a racsninál a testbe jutó sárral vigyázni kell - ha ilyen van azonnal takarítsuk mert koptat /nagyon koptat/

Hátrány

A csapágyakkal tényleg sok a gond ahogy azt mindenkitől hallom aki ezt használja - egyébként ha finoman-jól be van állítva nincs vele gond -- a gyári kenőanyag hidegen ragad - télen fel sem oldódik eléggé - ezt orvosolhatjuk jobb minőségü cuccal - a küllőpattogás szintén előfordul azonban Pro: 8ast még soha nem sikerült bele tenni - még akkor sem mikor a küllőknek már utána kellett húznom. Marha drága - olyan érzés mintha a nagyi porcelánvázáján gurulnék - ezt az érzést pár fröccs feledtetni tudja ( de csak érzéssel )

Tapasztalat

Második tulaja lennék - bontott új bicajból így büszkén mondhatom, a szerencse kegyeltje vagyok

Ennyiért vettem
100000
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tömeg (g/pár):

1440


tömeg:
  • Első: 660
  • Hátsó: 780

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mavic Crossmax SLR Disc Mavic agy racsni kotyanás,mi lehet a gond?
32 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Crossmax SLR Disc termékkel kapcsolatban: