Neco monoblokk középrész

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.10.)
  • Listaár: 2.500 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




sgtGiggsy avatar
24 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Olcsó
  • Finoman fut
  • Nem csavarodik, rugózik
Hátrány
  • Súlyra nem túl könnyű (nem mintha ebben a nagyságrendben ez számítana)
  • Négyszögtengelyes (de arra a célra, amire tervezték, nem is kell ISIS)
Tapasztalat

Idén nyáron a nagy lánctányérom elhalálozása után döntöttem a hajtás azon részének teljes cseréje mellett. A korábbi hagyományos golyóskosaras tengely így ment a kukába, és jött a helyére ez a Neco monoblok, amit az üzletben ajánlottak. ProWheel pedálkarokkal használom, és eddig teljesen meg vagyok elégedve a működésével. Semmi kotyogás, szorulás, hajlás nincs. A porvédelme ránézésre jónak tűnik, és fém csészés, ami szintén jó pont, mert ezen az áron nem hiszem, hogy más anyagból készítve tartós lehetne.

A hagyományos golyóskosaras középrésznél határozottan magasabb konfortérzetet biztosít, és árban nem drágább lényegesen, így mindenképp jobb vételnek tartom. Ami a tartósságát illeti, majd párszáz kilométerrel később visszajelzek.

Erre ajánlom

Város, könnyű terep

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Neco monoblokk  2013 középrész
Neco monoblokk  2013 középrész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

2 db zárt ipari csapágy


 
méretek (mm):
  • 68 mm
  • 73 mm

tömeg:

310 g


 
tengely:

Acél


 
ház anyaga:

Alumínium


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neco monoblokk termékkel kapcsolatban: