több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: nincs megadva,
több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
- szépen, egyenletesen futott új korától egészen sokáig
- a csapágyak tömítése tartós és jól megvalósított. Sár helyett sós latyakkal kellett megküzdenie, de nekem a csapágy sosem darált, sosem akadt egy picit sem
- a tengely az én 60 kg-om alatt sosem hajlott meg, a kis fogai nem koptak el, a hajtóműcsavart mindig egyszerűen ki tudtam szedni, de sosem lazult meg rajta a kar
- beszerelni annak idején pofon egyszerű volt
- kiszedésnél a szerszám megfelelően illeszkedett a helyére, és nem nyalta el a 10 évig, mérsékelt övi klíma minden változatában ázó fogakat
Hátrány
- nem igazán hátrány, de mindenképp korlát, hogy csak a Blaze hajtókar jó hozzá
Tapasztalat
- igazán tartós tesztnek vetettem alá
- modell év: 2006
- 10 évet és 25.000 km-t használtam
- kb 17.000 km-nél kezdett el lötyögni a tengely
- nem jött ki egyben, levált a tengelyt borító külső cső, amire a matricát tették
- a csapágyak kiszáradtak ugyan, de a szigeteléseik kiszedés után is sértetlenek voltak, még a kék színük sem sötétedett el
- annyira meg vagyok a PowerSpline rendszerrel elégedve, hogy nem jöhetett szóba új hajtókar sem a nagy-nagy felújítás során
Erre ajánlom
- közepes teljesítmény igényeket teljesen kielégíti, hagyományos cc/xc felhasználásig bezárólag ajánlom
Ennyiért vettem
kn 4.000 Ft
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?