Bontrager H2 külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 3.900 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Hardcase, tripla szúrásálló,
-előre és hátra is használható,
-jól tapad, aszfaltra és enyhébb terepre egyaránt alkalmas, száraz, poros, vizes útra alkalmas,
-kerek profil miatt kevés felületen érintkezik a talajjal, jó a gördülése,
-vizelvezető barázdák miatt inkább oldalra dobja a vizet, nem a pofámba,
- 5-6 baron jól tompítja az utak hibáit

Hátrány

-Kicsit nehéz (de ez engem nem zavar),
-talán az ára (bár van nála drágább gumi is).  Ennyiért nagyon nem drága!

Tapasztalat

Jó gumi ez a Bontrager H2, jó a gördülése, nem hangos, jól tapad kanyarokban is, inkább aszfaltra való, de jól elboldogul az enyhébb terepeken is (letaposott gáttető, kitaposott kerékpár utak, stb.). A Bontrager H4-nek kicsit keményebb a futófelülete, simább is, illetve a kapaszkodók a vállán biztosabb kanyarodást biztosítanak, de drágább is (és ez meggondolandó, de szerintem nem a gumin kell spórolni). Összeségében egy jó választás lehet trekkingekre, vagy  inkább aszfalton használt montikra.

Szerk.I.: Teljesen meg vagyok vele elégedve, ha ez lekopik a kerékről, ugyan ilyet veszek rá! Nagyon prímán tompít, föld utakon is lehet vele csapatni. Több, mint 5000km van benne és ez meg se látszik rajta! Napi szinten van használva, sehol egy defekt(!).

Erre ajánlom

Aszfaltra és enyhébb terepre. Meg mindenhova trekking bringákra.

Ennyiért vettem
a bicajon volt
Csatolt képek
Bontrager H2  2013 külső gumi
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kellysrider avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • aszfalton használom, 400 km alatt csak a hátsó kopott minimálisan, ott is csak a varratnál,
  • 622-35C, mégis elég ballonos,  a gördülési ellenállása jó, min 5bar-ra fújom, nagyon tud tapadni, még kanyarban is,
  • nagy sebességnél is kiválóan tart, nem ráz, egyenletesen fut, szárazon és vizes úton egyaránt frankó,
  • lájtos terepen még elboldogul, aszfaltra való, de oda nagyon
Hátrány
  • nyugodtabb lennék a prémium kivitellel, de azt nem kaptam az országban,
  • 32 széleset akartam eredetileg, az sem volt(ebből nincs is "deluxe")
Tapasztalat
  •  nekem az alap kivitel van 30 TPI, még nem kaptam defektet, és igyekszem elkerülni az üvegdarabokat
  • mindent egybevetve jó kis gumi a Bontrager H2, megérte az árát!
Ennyiért vettem
3400
Mért tömeg
520 g
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 700×35c
  • 26×1,5"
  • 26×2,0"

 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
defektvédelem:

Hardcase változat, tripla szúrás elleni védelemmel


 
további információk:
  • Sima futóél
  • Aszfaltra és könnyű terepre

Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bontrager H2 termékkel kapcsolatban: