1500 km alatt egy első defektem volt vele ami nem vészes. Száraz úton nagyon jól tapad. Kopàsnak nem sok nyoma van. Fényvisszaverő csík az oldalán;) jó kinézet!
Vizes úton eléggé csúszik.
Aszfaltos útra kitűnő!
1500 km alatt egy első defektem volt vele ami nem vészes. Száraz úton nagyon jól tapad. Kopàsnak nem sok nyoma van. Fényvisszaverő csík az oldalán;) jó kinézet!
Vizes úton eléggé csúszik.
Aszfaltos útra kitűnő!
26/1,5 méret. Defektem nem volt, tehát rosszat nem tudok mondani róla. Nagyon lassan kopik, ez talán a megfelelő anyagnak, és az egybefüggő mintázatnak is köszönhető. Én 4,5-5 bar körül használtam, nagyon kicsi a gördülési ellenállása. Mindkét kerékre ajánlható. Nagy sebességnél is stabil. Nagyon jól néz ki a mintázata, és a fényvisszaverő csík az oldalán.
Poros, kavicsos burkolaton könnyen kicsúszik. Terepre, kavicsos útra nem igazám alkalmas, dehát nem is oda készült.
Városba, túrázni, de csak szilárd burkolatú útra.
800 g (26*2.1)
Nem volt defekt 3400 Km alatt. Mentem át vele tört üvegen szürkületben, és annyi reakcióm volt csak, hogy megszorítottam a kormányt, de meg se kottyant neki, az éles kavicsokat meg sem említem, mert azokon már félelem nélkül gázolok át. Előtte egy Maxxis Icon volt a bringán (gyári), az is egy tök jó gumi, de mivel 90%ban aszfalton megyek jött ez a slick, és mindenkinek bátran ajánlom! A Reflex csík nagyon előnyös este, szürkületben!!!
Használom töltés tetején, poros bekötő utakon is. Annak ellenére, hogy teljesen sima a felülete, csak a meredekebb és poros emelkedőkön kapart el, de felmászott !
Mentem már vele 56km/h-val és elég jól lassult, bár a hátulja kitört. (ez egy olyan pillanat volt, amire jól emlékszem :D )
Az enyém is made in India, az enyém is olyan, mintha egy enyhe 8-as lenne benne, de mivel már van egy kis tapasztalatom, elárulom, hogy minél ballonosabb egy gumi ezzel a jelenséggel annál könnyebb találkozni. Aki ezért inkább kifizet 3 -szor annyit, annak egészségére, mert más különbség szerintem nincs egy made in German meg egy India közt. (de még olyat nem láttam, így lehet, hogy még annyi különbség sincs :P )
4-5 baron használom.
Túra, ha a súly nem zavar. Hobby kerékpárosoknak, városi harcosoknak, ingázóknak.
- fényvisszaverő csík az oldalán
- jó mintázat és tapadás
- made in India
- gagyi, indiai gyártmány ez a Continental külső gumi, már messziről relí rajta a gagyizmus
- a keréken össze vissza kóvályog, mintha 8-as lenne a kerékben, pedig csak a gumi sz*r, sajnos többszöri szerelés után is marad a kóválygás radiálisan és oldalirányban is
- a fényvisszaverő csík is kóvályog, nincs egyenletesen festve
- max 4 bar... nevetséges ebben a kategóriában
- a kidolgozás miatt hatalmas csalódás a márkában!
Szóval a márkának minden elismerésem, de a Comfort Contact egy tévedés a Conti részéről! Ez egy gagyi fos! Használható, lehet vele tekerni, célnak megfelel, de ennyiért sokkal jobb gumikat is lehet kapni! Ezek után is fogok Contit venni, de megnézem hol készült és indiait tuti nem veszek soha többet!
Indiai munkaerőt támogató delikvenseknek ajánlom. Amúgy használható, csak csúnya és gagyi, ehhez képest viszont drága!
olcsó (2700)
gördülési ellenállás=0
32es de ez continál más márkához viszonyítva 28as szélességgel bír
érdekes hogy a gördülési ellenállás 0 de viszont nagyon stabilnak érzem az úton
kanyarokat bírja rendesen
kis futófelület
reflexcsík
safetysytem
örültem volna ha 28ban lehet kapni de így is keskeny a 32hez képest
így télen nem nagyon akar tapadni csak délután száraz időben de ugye melyik külső tapad jeges csúszós utakon?:)
eddigi benyomásaim jók róla kb 2hete van meg szóval 2-300km-t toltam bele így defektállóságáról nem nyilatkoznék, de mentem már át vele üvegszilánkon meg adom neki az ívet rendesen, 6,5bart bírja bár azt hiszem 6ig lehet fújni, ami nagyon fura volt hogy kanál nélkül kézzel feltudtam rakni pedig a conti nem erről híres milyen könnyű felrakni mondjuk ez felnifüggő is... de egyáltalán nem akar lefordulni, minden tekintetben veri a kendákat rubenát meg az egyéb márkákat ennyiért eddig ez a legjobb külsőm így első benyomásra. majd frissítek olyan 2-3000 környékén hogy mik a további tapasztalatok de elsőre brutáljó:)
Na akkor egy kis frissítés kb 1500km után:)
első és legfontosabb azóta is 0 defekt:) tapad mint az állat. A padkázást, lépcsőről leugrálást stb stb bírja pedig ha valaki akkor én adom neki a kiképzést. A gördülési ellenállásról még mindig ugyanazon a véleményen vagyok 32es gumihoz képest csak úgy suhan:) eddig még semmit nem kopott és a reflexcsík se kezdett el "leperegni" , a hátsót sűrűn elfékezem de meg se látszik rajta... ennyi pozitív után már késztetést érzek arra, hogy valami negatívumot is mondjak de nem tudok:)
városi futkározás, hülyülés, melóba járás
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.