tart a kanyarban és jó a defektállósága is. mind porban, mind sárban, mind sziklán tapad. jó minőségű a futófelülete is, és az oldalfala is erős
nem lehet vele gyorsan haladni, mert nagy a gördülési ellenállása.
tart a kanyarban és jó a defektállósága is. mind porban, mind sárban, mind sziklán tapad. jó minőségű a futófelülete is, és az oldalfala is erős
nem lehet vele gyorsan haladni, mert nagy a gördülési ellenállása.
A Baron mindenekelőtt az erdős talajokon brillírozik, bütykei elrendezésének köszönhetően azonban sziklás terepen is rendkívül meggyőző. Akár még nedves is lehet a szakasz. A különlegesen erős, kétrétegű szövetréteg Apex-szel, hatékonyan véd a szilánkok és tüskék ellen. A különösen puha és könnyen kezelhető Black Chili összetétel rendkívül tartós, ráadásul szenzációsan alacsony a gördülő-ellenállása és csekély a súrlódása is. A kis báró gond nélkül kivitelezi a kemény landolást, mindazonáltal elég könnyedén gurul ahhoz, hogy saját erejéből jusson fel a csúcsra. Lényegesen könnyebb, mint nagy testvére, leginkább a Freerider-ek és az Enduro-sok lelkesednek érte. Kiváló a nagy szabadságot kedvelőknek - keményen tart és kiemelkedő allround-tulajdonságaival remek választás a bringás parkokba és a nagy túrákhoz!
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.